Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()76.96 usd altında kapanış gelmedikçe öyle büyük bir düşüş olmaz. Planı ona göre yaparsınız. 76.96 usd korundu ise pozisyonu koru 78.4 ve 80 usd üstüne beklem 76 96 kalıcı olmadıkça da kademeli kâr al.
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()böyle söyleyince kırılmayın, alınmayın sizin iyiliğiniz için söylüyorum tabii ki kazanmanızı isterim fakat bunun için (yeterli donanım ve ileri düzey teknik bilgiye ihtiyaç var)
VEBALERA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()İki taraflı düşünmek lazım, tek bir kötü haberde aynısı.. olumsuz etki yapar.
Ferro76 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()112.55 TL: Eğer fiyat saniyeler içinde 112.55 üzerine atarsa, 113.00 atağı resmen tekrar başlamış demektir.
? Şu an fiyat 112.40 - 112.45 arasında "onay" alıyor mu? Eğer buralarda tutunursa, hedef doğrudan 112.80 ve ardından tekrar 113.00. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()İyimser Senaryo: Burası bir "İkili Dip" çalışması olabilir. Yani 112.17'yi test etti, şimdi tekrar oraya gelip "Burası gerçekten dip mi? " diye kontrol ediyor. Eğer 112.15-20 arasından tekrar kafayı kaldırırsa, bu seferki dönüş çok daha sert olur.
? Kötü Senaryo: 112.45 direncini geçemediği için güç kaybediyor ve 112.00 altına süzülmek için zemin hazırlıyor. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Satış yapabildiniz mi
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Konu: #34925642 Grafik detay ve yorumları
4.520 den 4.720 ye 200 dolarlık çıkış kâr almak isteyene iyi bir yükseliş üzerine gider mi bilinmez
Fortune1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Bugün cok yardımcı oldunuz bize emeğine sağlık
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fortune1984 ()Konu: #34925637 Grafik detay ve yorumları
Salacak gibi üstat altın ons çok zayıf
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Stop patlatma avı olabilir. Ytd 112.50 üzerine çıkması lazım
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Konu: #34925632 Grafik detay ve yorumları

Şu grafiğe bakın kaç sefer 77.80 üzerine gitmek istemiş olmamış
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Konu: #34925631 Grafik detay ve yorumları

70.86 usd yükselen tepe ve dip yapiyor kisada. Dün yapı bozulabilir görüntüsü oluştu. Yapı kisada bozulmadı bugunku yükseliş sayesinde. Wavetrend de alım veriyor. Biraz daha yukarisina gidebilir. 70.86 usdden nerdesye %10 yukarı gitti. Sabırlı olup geri cekilmelerde toplamak lazım. 105.6 tl gördüğünde hiç almasaydık satacak bir şeyimiz de olmazdı. Daha aşağısı elbet mümkün oluyor fakat belli oranda da mal almak lazım.
1BeğenmedimŞikayet
xxMadençixx ()Bir süre daha oyalanirsa kapanış 110,35
4/2 cikilsi
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Gümüş 112.60 desteğinde adeta mühürlendi. Alıcılar ve satıcılar arasında saniyelik bir denge var. 112.55 desteği kırılmadığı sürece yönümüzü yukarı okumaya devam ediyoruz ancak bu dar banttaki oyalanma her iki yöne de sert bir kırılımın habercisidir. Risk yönetimine sadık kalarak, desteğin üzerinde kalıcılığı izliyoruz. "ytd
0BeğenmedimŞikayet
Hakan4343 ()Teşekürler
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
seteratain ()Çok farklı bakış açıları var sayfada :))
SAATLİK kapanış hala bana DİKKAT diyor.. !
Bugün yorucuydu.. Bereketi bol olsun.. Terste olan varsada SAĞLIK olsun..
Önemli birşey oluncaya veya yarına kadar müsade dostlar..
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Kuvvetli bir dirence dokunur da aşamaz ise gelir.
Hakan4343 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()İlk deneme 4720 de. Mum kısa kaldı
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Evet 4722 zordur altında bu aralığı çok izledik. Hacimli ancak geçildiğini hatırlıyorum
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Tamam yarım saat daha yeter sana:)
Sonra dön buralara.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Eğer fiyat 112.55'in altına sarkmıyorsa, bu 112.78'deki oyalanma sadece bir **"flama formasyonu"**dur. Yani yukarı yönlü bir dinlenmedir.
? Üst Baraj: 113.15. Bu rakamın üzerine tek bir saniyelik mum attığı an, o beklediğimiz "akış" başlayacak. ytd
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()İkinci 78 dolar denemesi geldi. Tekrar kâr satışı olabilir. Olmazsa 80 dolara sayahat başlar. Normal şartlarda ytd
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Teşekkür ederim hocam izlemedeyim buraları bi kaç kez denedi ama her seferinde satış geldi..
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Gerçek: Alıcılar piyasadan çekilmedi, sadece 113'teki o "duvarı" yıktıktan sonra yeni bir saldırı için "cephaneyi" (hacmi) tazeliyorlar.
Şu an 112.75 - 112.85 arasına baktığımda, satış emirlerinin eridiğini, buna karşılık 112.70 bölgesine devasa alım bloklarının yerleştirildiğini görüyorum. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Az dinlenmeye geçtim di Tramp konuşacakmış yine:)
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)