Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Senin rakam gelecek gibi .
Ya şu atismalardan uzak durun işimize bakalım. bu site nin bir sahibi var bizim deyil lütfen
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Dostlar liderler nedense teolokiyi kullanıyor ve kendilerine kutsiyet aftediyorlar.
İnsanlar sade ve basittir. kutsal olan değerli olan yaratıcıdır.
İnsanın, meleklerden ve cinlerden daha değerli olması sadece yaratıcıya süt bir parça taşıması ki buna ruh denir. Ruh bir mahluk , yaratılan birşey değildir. Rabbin kendisine ait bir parçadır...
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()Günaydın hocam, 10 sene önce vergi yoktu, makas yok denecek kadar azdı, günde 10-15 al- sat yapardık :)
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Benim hedefim bugün için 111 di ve aldım.
Yarını Allah bilir ama hala dip destek 108
Düşerse ekleme yapacam hala 3/1 TL deyim
Aydanaz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
2106 ()Aleykümselam ve rahmetuLLAHİ ve berekatuhu.
İmtihan_dünyası için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Dostlar paylasilanlari sadece bilgi amaçlı kabul edin ve kendi grafiginize göre işlem açın.
Piyasayla sakın inatlasmayin.
0BeğenmedimŞikayet
cancan3460 ()bunun gözü nerde asıl ?
1BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Dostlar yüzde 80 calismasi gereken rakamlar yerine yüzde 20 akternanif b Elliot dalga boyları geldi ve son anda işlemi değiştirdik...
Bu gerçekten çok zordu.
0BeğenmedimŞikayet
cancan3460 ()fırsatlar bitmezzz teneke süründürür ytd
1BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Değerli tüccarlar...
Eskiden işlem kolaydı...
Turp gibi insanlarda işlem açıyorlar...
Bazen tepeyi bulmakda zorlanma oluyor...
4800..
5000. 5200 görmedi ve döndü.
Burda ısrar etmeyin satipnasagidan akın.
Genelde bizim islemlerde 5 TL en az kar olmalı esasen bu 20 TL 30 TL arasında olur...
0BeğenmedimŞikayet
İmtihan_dünyası ()Affedersin Selam vermeden giriş yaptım Selamünaleyküm herkese Hayırlı kazançlar dilerim
2BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Günaydınlar :) ben hâlâ da akümülasyon olduğunu düşünüyorum. 110 zaten ölüm kalım sınırı. Eğer oraya inerse onunla yetinmez dahada dipler gelir diye düşünüyorum. Ytd. 111 korunduğu sürece akümülasyon tamamlanır ve yön yukarı gider. Eğer 111 kırılırsa 110 gelip oralarda kapanış yapmaya başlarsa akümülasyon bozulmuştur deriz. Yeni çalışmalar yapacağım bugün inşallah hepsini tek tek paylaşırım sayfada. Bereketli kazançlarınız olsun
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()Gece güzel satış firsati vermiş ama yine millete sattirmadilar tabi:))
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Bereketli kazançların olsun Günaydın:)
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Kendi kötü niyetinizi birilerine iftr atarak kapatmak sanada yakışmadı. Yazik
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İmtihan_dünyası ()Allah bereket versin istediğim seviye değildi ama günlük al sat yapma niyetiyle tümünü aldım full maldayım temennim Çin kapanmadan önce yükselmesi ve tekrar satmak
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()75.81
75.82
76.13
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Son 3 alimi
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Çin kapanmadan satabilecek miyiz bakalim
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Günaydınlar efenim, bilmukabele. Kıymetli değerlendirmelerinizi takipteyiz :)
Aşağı ivme devam eder mi? Ytd. :)
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Haklısın fırsatlar bitmez
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()@simurg22 algoritma alıntı şu bu her ne ise bunu yüce gönüllükle burda ilk ben söyledim sende sordun adı ne diye.. Bunu herkes biliyor sende dahil.. Bu konunun benim arkamdan konuştuğumanizla ne ilgisi var.. Ne ise ben sende de yanıldım sorun değil..
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()Dün geçti gitti önümüze bakmamız lazım :)
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()75.81 den bir parça daha alım.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Sağlık olsun kızdım ama kendime 12 saatte 2 kez al sat fırsatı verdi değerlendiremedim bu sefer biz satarız indeden yükselişe geçer:)
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)