Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Rica ederim ne demek. Şuan tamamen bezdirme operasyon uyguluyorlar. Yön aslında yukarı ama oraya gidene kadar bezdirmek tek amaçları. Tekrar söylüyorum 110 ölüm kalım hattı , o kale yıkılmadıkça yönümüz belli diye tahmin ediyorum. İnşallah yanılmam. Ytd, ytd, ytd. bol kazançlarınız olsun
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Yorumunu göremiyorum kuyum beyin. Sanırım beni engellemiş hiçbir diyaloğumuz olmamasına rağmen :)
Korhan6006_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YUSUF_ENES16 ()Haksızlık ediyorsun. İyi bir takipci değilsin. fiuat 130 TL deyken 108 gelecek, oralardan alacam diyen aysimaydı. Dediği de geldi. Onu dinleyen çok büyük kar etti. Ve 108 kusurlar geldiğinde 115 lere gidebilir dedi. Ve yine onun dediği rakam geldi . İnsanlara iftira atıp kul hakkına girme. Sonra değerli ustalar sizin gibiler yüzünden istifa edip gidiyorlar. Amacınız yoksa bu mu sizin. Onlarca usta istifa etti. En son deibriğht hoca da istifa etti. Yazıktır günahtır. Sataşmaları bırak
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Korhan6006_ ()Demekki yaran var lafım sana değildi ortaya atmıştım üstüne alındıysa sende onlardansın demwkki
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Yani olumlu veya olumsuz bi haber akışı olmazsa bu şejilde bi süre devaö edecek gibi. Ytd. Teşekkürler yorumunuz için.
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hakan_demir ()Dün gece saat 3 114.8 sattım çok az sattm keşke daha fazla satsaydm demin 111.5 aldm nasip
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Aman hocam :) Daha yeni küçük bir miktar kazandım. Sevincimiz kursağımızda kalmasın:/
Degnekci23_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Aysima hocam hayırlı günler, bişey sormak için rahatsız ettim, acaba diyorum gmş 111 den bitürlü yukarı çıkamadı , aşağı sarkabilirmi, birmiktar alsak mı? tşkr
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Benim gördüğüm raporlarda en net olan ama yatırım tavsiyesi olarak görmeyecekseniz şunu açıklaycı bir şekilde aktarıyorum:HFT Botları ve Profesyonel Yazılımlar Şu An Ne Diyor?
? Şu saniye HFT robotlarının kodlarında tek bir emir çalışıyor: "Yıldırma ve Döndürme. " Fiyatı 112'nin üzerine çıkarıp umut veriyorlar, hemen ardından 111.60'lara basıp bıkkınlık yaratıyorlar. Robotların şu anki dili tamamen şudur: "Biz bu tahtayı hemen yukarı sürmeyeceğiz. İçerideki kaldıraçlıları, sabırsızları ve korkanları tamamen dökene kadar bu dar bantta (111 - 112.50) zikzak yapmaya, emir defterini aşağı yukarı çalkalamaya devam edeceğiz. " Diyor. Bunlar bunu diyor ben demiyorum. Herkes kararını kendi vermesini rica ediyorum. Sonuçta manüplasyon ile uğraşıyoruz. Ytd.
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Senide engelledim.
Dostlar... bu iş için en az.
14 yıl bakman lazım.
Elliotu okumasını bilirim. ama grafigini hala cizemem.
Doktor olan istiyorsan tıbbiye mektebine gitmen gerekli. tabi kaç sene okucan. boyaci küpü değil bu iş daldır sur.
Yetmez asla her bildigimide burda paylaşmam.
Korhan6006_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Toparlıyor kazanıyorsan sıkıntı yok
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Arkadaşlar, kurumsal yazılımların ve HFT robotlarının anlık emir defteri oyunları devam ediyor. Fiyatı bu dar bantta sıkıştırarak bizi bıktırmaya çalışıyorlar. Ancak büyük fonların taşıdığı pozisyon mantığı (COT vizyonu) bize ana yönün bozulmadığını, fiyatın her aşağı iğnesinde kurumsal alımların devreye girdiğini gösteriyor. Robotlar saniyeyle oynar, biz ise trendle oynuyoruz. 110.00 ana kalemiz korunduğu sürece sabırla izlemeye devam! ytd
1BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()@Aura__28 @Aysimaa_ @Invincible_lion @Seyhanefe üstatlar nedir düşünceniz. 111 de takıldı kaldı gibi. Gidişat yukarı mı aşağı mı ne olur. Ytd. olmadan kıymetli görüşlerinizi alabilir miyiz?
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Brent %1.01 artışla 107.25 olmuş gümüş altını geri çekmeye sebeplerden birisi
Ama gün içinde düşüş olacaktır diye düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Üzgün_ ()Evet abi seni göremedim ama sagolsun yardimci oldular bana abi bezen kul sıkılmadan Hızır yetişmezmişya benimde okadar üzüntümü Allahim duydu yardim edenleri karşıma çıkardı seninde hakkını ödeyemem abi sende cok dil döktün simdiyedek seni dinleseydim kurtulmaya az kalmıştı belki olsun géç olsun güç olmasin duvaet abi bende kurtulayım bu gümüşten senin yorumlarında benim icin önemli cok sagol abi
asosyalherif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Altının göstergeleri gümüşe oranla iyi rasyo baskı var yine biraz.
3BeğenmedimŞikayet
Degnekci23_ ()Ciddi bir manipülasyon hazırlığı var, obo tehlikesi var piyasadaki görünüm hiç güzel değil açıkçası, dikkatli olun lütfen, umarım en azından bir 83-4 ons yaparlar.
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Sürekli gümüş ekranında olarak zor karar veriyorum. Altını okumadan hiç karar veremem :( Gumuse ancak yetiniyorum yani.
Su an kendim al sattan anlamadığım için sizlerden destek alarak ilerliyorum o yuzden takip çok kolay değil:)
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Korhan6006_ ()Neden sizden olmayan kişilerin fikirlerine nuhalefet etme ve dışlama gibi bir özelliğiniz var fesatmısınız
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()Kac kere 92 90 dolar gördü sattirmadilar kiza oralarda satıp altlardan alsa çoktan zararı çıkmıştı
asosyalherif için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Maalesef veremiyoruz. Ama makas olarak en iyisi bu başkaydı. Diğerleri çok uçuk ve ani değişimlere makası çok aciyorlar
İMOLA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
asosyalherif ()hadi inşallah başarırsın. ben buraya bir kaç haftadır bakamamıştım yeni giriyom
Üzgün_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Degnekci23_ ()Dostum Aysima gayretli biri, emek veriyor, herkesin eksiklikleri var benim de var, bosverin idare edelim birbirimizi bu hafta yükseliş olmazsa zaten bayramdan sonraya kalacak işimiz, para faize akar. Acele etmeyin herkes bir gün tersten çıkacak:) kalp kırmaya değmeyen bir piyasa bu.
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()@İMOLA dk bankasında emir ve alarm yok maalesef
0BeğenmedimŞikayet
Üzgün_ ()Isallah abi sen okadar dil döktün sürekli korktum busefer başardım abi yarısını aldim yarisida tl de beklettim sattigimin altında giram artirarak artik dedigin gibi yapacam abi çoğunlukla aysima abla cesaretlendirdi beni Allah hepinizden razi olsun birinizi bin etsin isallah
asosyalherif için cevaplandı (yorumu göster)