Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Ütü masası
Gebere jaksın
Cevizli kek
Kim 7 kedimi
En güzel ilk 4 isim.
Kim_7_Kedimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi ()işimiz onsa Kalırsa Yanmışız
2BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Çakma stratejist sende beni okumaya devam et. Borsa acıldı benim para kazanmam lazım.
0BeğenmedimŞikayet
Babos23 ()Banka alış 11.05
Banka satış 11.90
Tam tersi. Düşüş beklentisi ile alış fiyatını düşürüp, satış fiyatını burda ki rakam ile aynı yapmış.
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()@Erool37 periyot gelmeden sadece seni takip ediyorduk.
Yahu gel artık daa.
En çok bugünün dünyasında sana ihtiyaç var.
Ben seni hep taltif edip teşekkür ettim.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Çegirge ()Mübarek cuma günü hepimize hayırlara vesile olsun inşaallah.
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Birşey diyim mi?
Tek rakibimiz Türk Hava Yolları ona göre:)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Düzeltme:Yaşadığın.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Metni dikkatle okumanı tavsiye ederim. GLOBALDE diyorum.
Yaladığın ülkeyi bırak şehrinde bile domates arz talebi değişse fiyat pioynar.
"Hiçbir şey yokken"derken globalde ne olan her şeyi anlık takip ediyor musun?
Zatrn sen duyana kadar en az 5 dolar oynar. Bunu bilmiyor musun cancağızım?
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Seni yapay zeka merak seni
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Bizi dört gözle Nasılda takip edersin sözde engelli olduğun halde :)
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Rockybalikayv ()Burada baya komik yorumlar varya, nazarla fiyat düstügune inanan mi dersin, ortada bir sey yokken düsmesin diye gümüse atarlanan mi dersin
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Garip gureba @TTEKOL kısmi açılış ve borsa için 11 de açılır asıl açılış 11.30'da kime laf anlatıyorsak la havle vela kuvvete:))
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Daha halen avrupa 11.30 da açar diyor ya. Yapay zekayı birazda sen kullan belki katkısı olur :)) sonuçta bilgi eksikliğinde faydalıdır :)
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Geceden beri bu şekilde. Bu duruma çok şahit olmadım, umarım artacak beklentisidir. Ytd. İzleyelim bakalım.
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Ortada bir şey yokken oynamasın kardesim. Bu benim için normal değil, senin için normal olabilir.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()@Telafi_ Git kardeşim gram sayfana mı gidiyorsun nereye gidiyorsan. Dün gördük bilgi birikimini senin de
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Kim nereye gitmek veya ne yapmak istiyorsa yapsın ama bizi bahane etmesin istedim benim lafım ona değildi sadece bunu belirtmek istedim kardeşim.
Uniqueidentity için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Sordum seni etiketleyim bir dönüş yapmadı. Sayfaya düşmüş olması lazım
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Günaydın hocam. Yanıltmazsa genel de öyle oluyor. İnşallah öyle olur. Yada saat 10 dan sonra düzeltme yapıyor
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MALATYALI ()Nere be kanka bizi bırakıp nereye hemen her seye alınma sende
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Sana Avrupa 11:30 da ben açar dedim ve bunu bilmeyen de yoktur emtialar için ise ardından 15 veya 30 dk sonra açar dedim yok comex yok bilmem ne kendini yapay zeka alıntıları ile batırıp durdun @TTEKOL bişey bilmeyip biliyorum ayağına yatman gerçekten üzücü bir durum:)
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Bence onun da bir farkı yok
Dün yine kaç kişiyi etkilediler
4546.5 ta 4546.5 sonra neler olacak göreceksiniz vs vs vs
Beceremeyen yazmasın kardeşim
Sonra engellemiş be zaten engellemiştim
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Günaydınlar. Dk marjı alış satışa eşit dağıtırdı. Şimdi satış üzerine eklemiş, bu, gün içince artış beklediğini mi gösterir acaba.
1BeğenmedimŞikayet
Çakal_avcısı_ ()İşte oldu olası sallayıp atıyordun yerse :D şurdan aldım burdan sattım :D yav he he
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)