Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Çok teşekkür ederim:) Hayırlı günler. Bereketli kazançlar dilerim
Botanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bereketli_ ()Sagol abi işallah bereketli günlere uyanırız artik
GÜMÜŞCEVİZ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Çok naziksiniz, eksik olmayın. Ünlü ekonomistlerin seviyesine yetişebilir miyim bilmem ama tıp okurken analitik (tehşis) düşünmeyi, verileri (chek- up raporu)doğru okumayı öğreniyoruz. Piyasayı da sadece bir grafik olarak değil, arkasındaki insan psikolojisini ve matematiksel verileri analiz ederek okumaya çalışıyorum. Doktorluk benim ana geleceğim ve mesleğim; finans ise dünyayı, küresel sistemi daha iyi anlamamı sağlayan ve entelektüel olarak beni çok besleyen en büyük tutkum. :) çok teşekkür ederim:)
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Dostum güzel şeyler olacak zaman daralıyor iyice sıkışma mevcut artık.
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()Konu: gümüş ons (20.05.2026)
“haftalık sıfır noktası altında kırmızı mum açılırsa” dediğiniz rakam mı saat dilimi mi?
https://yorum. altin.in/tum/gumus
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Konu: gümüş ons (20.05.2026)
Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş anlatım...
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Çıkış devam edecek şeklindeki düşüncemiz devam ediyor sorun yok şuan. En fazla 75.1x e kadar iner sonra üste devam dedik devam...
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 4. kKademe Başlangıç İşlemlerim kendime Not.
111.8326 dan bir kuçük parça daha sattım. Kaldı iki küçük parca turp un manipulasyon yaptigi gerekcesiyle sorusturma söylentisi var. Ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Hayırlı olsun kardeşim, iyi kazançlara vesile olsun..
@Bereketli_
Bereketli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bereketli_ ()İşallah eder tek istegim o Allah bereketini üzerinizden eksik etmesin işallah
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Çok maa çok tesk edrim... Sayın lion hocam varlığınız güven veriyor sayfaya bunu hissesiyirnusubuz bilmiyorum ama kesinlikle takipçilerin öyle düşündüğüne eminim :)
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Periyot ()Konu: gümüş ons (20.05.2026)
haber ne olur yada gerçekleşir mi bilmem ama arkadaşlar haftalıkta dikkat çektiğim haftalık sıfır noktası altında kırmızı mum açılırsa sert düşüş olur. dün borsada yaşandı.
yatırım tavsiyesi olnmayıp sadce dikkatli olunması açısından yapılan bir paylaşımdır. hayırlı cumalar, herkese şimdiden hayırlı bayramlar
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uniqueidentity ()@Altın_Stratejist Hareketlenme var mı dostum
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Denenme 1.2 bu sefer geliyor gelmeden olan:)ytd. @Zafer3450
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nasıl ()16:30 la 18:30 arasında bir hareklenme oluyor 5 aydır gözlemlediğim bu birde bir bayan vardı bayram arasında düşme oluyor demişti doğru söylemiş iki bayramdır öyle .. ben analist değilim ama gördüğümü söylüyorum 640 TL'den 450 TL düştüm zararım çok çok bekledim bozdurdum artık düşünce alırım çıkınca satarım bekle bekle olmuyor insanda sinir sitres birakmiyor bu durum. Böyle çok kişiye sormayın dusermi cikarmi diye çoğu kişi cvp vermiyor onlarda bilemez bence kendi riskinixi kendiniz alın ... çıktığı gibi iniyor yada indiği gibi çıkıyor bunun hangi kısmında oynuyacaginiza karar verin
1BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()yeniden başlamak iyidir bereketli çok güzel olmuş
Bereketli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Şu an bende nakit yok. 2 parça için usd var sadece. Bugün çıkayım diye düşünmüştüm. Pzt. mi beklesem o halde, 2 parça çıkış mi yapsam :/ 4 parça gumuste kalmış olur
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Kuyum barış kısmen olur belki ama kesinlikle çekismeler devam eder...
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bereketli_ ()Isallah ablam benim iyiki varsin allah eksikliğinizi vermesin
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()O zaman şahısların önemi yok demeyeceksin.
Biz yıllardır enselerinden yakalayıp meydana atıyoruz. Bunun gibiler hariç en azından çoğu ya gitti ya isim değiştirdi. Tanıksın.
Senin her gün kendi kendine; yüzlerce yan hesap var, bizi umursayan yok, yorum sağnağı yapıp bizim yorumları bilerek engelliyorlar, cıvık kahve muhabbrti, karşılıklı layklaşıyorlar vb vb demen işe yaradı mı hiç?
Benim gibi, senin gibi, çelik gibi, xxbşrzamanlarxx gibi, globalkrz gibiler olmasa seni bugün ciddiye alan 3-5 kişi de olmaz.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Sonradan farkettim artik üzgün degil bereketlisin bize de sirayet eder inşallah bereketin :)
Bereketli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Rica ederim sevgiler saygılar bereketli bol kazançlar dilerim
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()@esoderler
Bu görüşme anlaşma... sanmıyorum.
Olaya teolojik olarak bakıyorlar. urdunde. iran ve başka yerlerde bu yayılır. uzunda surmez...
Barış görüşmesi.
Ellerim boş boş mu kalacaktı.
Keşke olsa...
3BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()sürekli ekrandayım elimden geldiğince hocam faydalı olabilmek dua almak gerçekten herşeyden güzel
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
lunca ()Çok şükür :) Hayrli olsun. Yeni isminle bayramda da güzel haberler al inşallah:)
Bereketli_ için cevaplandı (yorumu göster)