Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()(_) layk verenler gelin sizide düzelteyim
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Ons takip etmek daha kolay kardeşim dolardan dolayı tl grafiği değişiyor ya. Allah razı olsun, ben zaten fazla yazmadan bütün mesajlarınızı girdikçe okuyorum.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gercekler2026 ()Aysima durumlar nasıl ben bildiğin gibi terso 40 güm bekledik bunun içinmiş demek
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ():)) hissetmişim hocam çok şükür iyiyim, işlem aralıkları çok kısa olsada nakıt varsa al sata devam ekrana boş boş bakmaktansa bence tl grafiği paylaşayımmı hocam
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Bundan hayır gelmez :))
0BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Klavye hataları :(
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Periyot ()Konu: gümüş ons (20.05.2026)
Sanırım iki üç gündür 75-76 arası neden mekik dokuduğu anlaşılmıştır.
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()E bu hâla aynı yerinde :)
0BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Tve aleyküm kardeşim hamdolsun, inanın tam size yazıyordum. Siz nasıldınız? 112,5'tan hapsoldum :)
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()selamlar hocam nasılsın
_Kafkas_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()düzelttim abim
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Hadi bereketli olsun. tire kutudan mi?
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Rica ederim ne demek. Bereketli kazançlar dilerim
Botanlı için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Periyot ()Konu: gümüş ons (20.05.2026)
Alt yoruma ilaveten saatlikte kararsız görünüyor 75.71-76.02 karar bandı en önemli destek 75.01 görünüyor!
4 saatlik 75.75-76 karar bandı sat pozisyonunda en önemli direnç 81.21, en önemli destek 71.42
Günlük al da diğer rakamlar da geçerliliğini koruyor.
Haftalık sat da diğer rakamlar geçerliliğini koruyor
Aylık al da diğer rakamlar geçerliliğini koruyor
Herkese hayırlı akşamlar hayırlı hafta sonları...
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Korkutma beni .)
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_Kafkas_ ()Estağfirullah kardeşim.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Ne desem bilemedim:D
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Botanlı ()Teşekkürler hocam emeğinize sağlık
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Adrenalin_konyali ()Bu fiyalardan alan varmı
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()@ASRN Basit Hareketli Ortalama(50) 75,9747 Sat
50/ma ve günlük PP 76,01 di , haftalık kapanış bu rakamın üstünde olursa silver için olumlu yansımazmı yukarı kırılım adına
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Kısa Vadeli Satış Tukendi (gibi) , Yatay Akış Başladı. "
? Footprint grafiğinde aşağı yönlü agresif bir Kırmızı Bloklar şu saniye görünmüyor. Satıcılar pes etmiş veya agresif satış yapmayı durdurmuş durumda. Ancak yukarı gitmek için de arka arkaya dizilen, fiyatı yukarı süren agresif yeşil bloklar eksik.
? Anlık Teşhis: Piyasa yapıcılar (Market Maker) fiyatı iki büyük emir bloğunun (Aşağıda 75.20$, yukarıda 76.20$) tam ortasında, yani 75.70$ - 75.90$ adil değer bölgesinde sabitleyip haftayı burada uyutmaya çalışıyor. Cuma gecesi kapanış moduna girildiği için emir akışı hacmi anlık olarak düşüyor. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Satış Duvarları Gevşiyor ama Orada: 76.20$ ve 76.50$ seviyelerinde Bookmap üzerinde kalın, parlak çizgiler halinde bekleyen limit satış emirleri (Ask Liquidity) hala aktif. Fiyat yukarı her esnediğinde bu duvarlara çarpıyor. Ancak botlar bu emirleri yukarı doğru kaçırmıyor (Spoofing yok), yani gerçekten orada satmak isteyen kurumsallar var.
? Alış Tarafı (Bid Liquidity): 75.00$ ve 74.95$ kırıldıktan sonra Bookmap'te alt kademeler biraz boşalmıştı. Şu saniye alıcılar emirlerini 75.20$ ve 75.00$ sınırına tekrar kalın bloklar halinde yerleştiriyor. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Aşağıda (Agresif Alıcı Dengesizliği): Fiyat 74.95$ - 75.20$ bölgesindeyken Footprint mumlarının sol tarafında (Bid/Satış) başlayan panik, sağ tarafta (Ask/Alış) çok agresif ve kalın yeşil Agresif alıcı bloklarıyla karşılandı. Yani perakende "Eyvah düşüyor" diye piyasa emriyle (Market Order) satarken, kurumsal algoritmalar piyasa emriyle agresif alım yaparak fiyatı yukarı fırlattı. 74.95$'ın anlık dip kalmasını sağlayan şey bu footprint dengesizliğiydi.
? Şu Saniye (75.80$ Civarı): Mumların içindeki agresif alım yüzdeleri kurumaya başladı. Delta şu saniye Nötr ( /- sığ dalgalanma) veriyor. Bu, alıcıların fiyatı buraya kadar hızla ittirdiğini ama hafta sonu kapanışı öncesi daha yukarı taşımak için yeni sermaye (agresif alım) sokmadığını gösteriyor. ytd
3BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()sürekli ansızın ataklar yaparak insanlara fırsatı kaçırdık izlenimi yaratıp bekleseydin yakalardın mesajı verip ekrana bağlayıp en sonunda bezdirmenin adıdır gümüş :)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()Tamamdır :)
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)