Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
eser38 ()@Abbas__baş yorum yazdık dostum bi yanıt vereydin :)
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
eser38 ()Evde inşaat işleri ile uğraştım kardeşim baya yorucu oldu. Şimdi elimde kalan nakit ile bakıyorum piyasaya. Ne alınır analiz yapıyorum :) sen nasılsın. rasyo da uzmansın yön ne tarafa olur altınmı alsak gümüşmü ne dersin.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Bileni de, biliyormuş gibi yapanı da takipçiler takip etsinler kardeşim. İsteyen istediğini takip eder değer verir veya vermez bize düşen bunu takip etmek değildir bana göre. Burada başkan için demedim ben zaten genel bir uyarı yapmak istedim bu şekilde yapanlar için. Bu konuların sonu gelmez sonu olmayan şeyler içinde uğraşmaya değmez bence ama yine de herkes kendi bilir birşey diyemem. Ben işime bakarım kim ederse etsin sorun değil benim için. Gereksiz işlerle uğraşmayı bırakalı çok oldu.
sesilya96 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Var. Gül bahçesinde gezen gül kokar. Eteklerinde gezelim de bize de bulaşsın İnşaAllah. Karınca yola çıkmış ...
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Başkn ben senin işlmlerini en net bilen kişiyim. Tarstıgın kişiyide senden önce tanrm karsılklı engelliyz o yüzdn girmdim sonra bizi çnkacı ilan ediyor ama bilmiyorlar ki en iyi dostlarının çankcılıgnı yapnlar idda edenlrdir. Nokta
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Vay Eser kardeşim hoşgeldin nasılsın? Arada bir uğra dedik sana sen de 3 ay sonra geldin. :)
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
R_R_Denktaş ()Hocam Otto'da küçükte olsa bir tepsi sözkonusu olabilir. mi?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Ne diyim kardeşim kolay mı diyim. :) öyle olsaydı o zaman da her yer derviş dolardı. :) var mı senin etrafında öyle çok derviş? Benim etrafımda yok inan. Herkes ister ki olsun ama yok bizde gerçek olanı yazdık. Şu zamanda bana göre zor. Yapana helâl olsun onuda ayrıca yazayım. Kolay olanı yapmak kolaydır asıl mesele zoru başarmak ama oda dediğim gibi kolay değil. Herşeyin bir bedeli olduğu gibi bunun da bir bedeli var. Ödemeyen derviş olamaz bana göre.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karaa_han ()senin ömrüne kurban olsunlar @Eso_derler
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Tesk edrim Abbas abi :) çok incesiniz :) bol kazançlarınız olsun.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Sana 3 lıke :) tamam Esma
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Ömrümüzü yediler:)
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Eline sağlık abi. Keyifli istirahatler diliyorum /)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sesilya96 ()Gercekten tepeden satip dipden toplamak o kadar da zor birsey degil arkadaşlara ütopik gelsede dip neresi orası tartışılır gece yaptığım satisi yerine geri koymadım mesela ben. Banka bana en dusuk 114,16dan alis verdi mantık cerceveme uymadı. Biliyormuş gibi yapmak tehlikeli Hocam sitede bunlardan çok var @Abbas__baş hocanın biraz tepki vermesi normal geldi bana.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Teşekkür ederim kardeşim. Elinize sağlık.
Bereketli kazançlar dilerim..
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Bizde kapalı olacaktır kardeşim. Çok ilgilenmem bunlarla ama Bayram sonuçta kapalıdır yani.
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Bana müsade ateş sönsün)
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karaa_han ()3 tane düzelttim
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Dislki veren elleriniz titremeye emi :)
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
eser38 ()@Abbas__baş Dostum ben şahitim 40 tl fiyatlarından bu zamana sürekli al diye tavsiye verdin ve seni dinleyen çok kazançlı çıktı o zaman sana muhaliftim fakat objektif olmak gerekirse övgüyü hak ediyorsun işim rast gelsin. @Hayalet_adam sevgiler kardeşim :)
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Zor diye diye bu hale geldik herhalde. Yapan da Allah c. c. kulu
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Aynur1 ()Konu: #34976829 Grafik detay ve yorumları

xagusd
karışık oldu amma geçen günkü saatlik graiğin son halı
75..76 yi kırdı boşluk bıraktı .gün içi 75..76 doldurabilir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Piyasalar bu hafta kapalı olacak mı bizde bayram olduğu için abi
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aynur1 ()Konu: #34976824 Grafik detay ve yorumları

günaydinlar .
rasyo 62.70 üstünde günlük kapanış yapmadıkça destekler grafikte ..semitrik üçgen kırılmıştı retest düşüş onayı olabilir ..46 hedeflı ...
amma düşen kırmızı trend var ve 62.70 yukarı kırılırsa tam tersi de olabilir ...bende bilmem bunu ..görünüm bu ..62.70 takıp edeceğiz ..ytd
2BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Berektli hayırlı olur ınsalalh. Kapanışlari görürsek düşüncelerimiz daha sağlıklı hale gelecek abi...
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)