Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Konu: 4. Kademe baslangiç islemlerim kendime not
Hayırlı geceler gümüş bugün en yüksek kaçı gördü?
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Konu: 4. Kademe baslangiç islemlerim kendime not
Tekrardan hayırlı bereketli olsun inşallah...
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 4. Kademe baslangiç islemlerim kendime not
Bilmukabele gunluk veya haftalık ne yapacağimi onceden paylasiyorum. Dun uyuyakalmisim az gram ekleye bildim bu gun inşaallah daha fazla ekleyeceğim geri satmayinca ortalama yukseliyor ama olsun geri cekilme olursa kademeleri artirarak al satla % 60 gumuse gece bilirim. (Bu gun gecerli ) Su an ortalama m 108.04 ten 110.16 ya yukseldi % 12,45 gümüsteyim. Ytd.
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Amin cümlemize inşallah :)
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Sayın hocam hayırlı olsun inşallah
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Konu: 4. Kademe baslangiç islemlerim kendime not
Bereketli olsun... bende 113.600denn yakaladım...
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()3 saat önce brent üzerine 93.65 den 67x long açılan pozisyon bekliyor.
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Satış gelmiş :)
Klopp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 4. Kademe baslangiç islemlerim kendime not
113.96165 ten sattıklarimdan biraz fazlasını geri aldim ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()@Vagabondboy düşecek dedim mi dedim :) 3 saat önce piyasa kapalıyken dedim :)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()3 saat önce piyasa açılmadan önce
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Satışları dolara çevirdim alım yaparken gümüş düşük kaldığı için TL olarak yapacağım dolar kuru oturduğunda alımlar yukarı satışlar da dolar olduğu için yukarı olacak :)
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Tamam açıklama yapmasın hocanız bilmediğimiz için danışıyoruz sizi neden ilgilendiriyor ki bu
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Anladım hocam... çokda açıklama yaparsanız sabaha kadar bitmez...
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Sen hangi bankadan bahsediyor sun sorması ayıp yada hangi sistemden
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Anladım ilginiz için çok tşk ederim 2018 2021 yılları arası Kuveyt'ten aldım sattım hep 2021 den bu yana almıyordum ocak ayında tekrar başladım o yüzden dk ve Fiba ile çalışıyordum parita olayını felan bilmiyoruz yani gümüşü aldıktan sonra veya gümüş almadan ne yapılıyor nasıl dolara Euro çeviriliyor bilmedigimiz için bodozlama alıp satıyoruz
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Su anda makas 114.07 114.55 paritede ozel kur yok 2.4777 2.5134
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Önceden olmasi gerektigi gibi makas olan saatte sana 10 TL den fazla makasi koyup aldırmadıysa veya sattırmadiysa işlemin gerceklestigi saatte kur neyse ona gore islem gerceleşiyordu mesela 110 Tl Dee satış emri vermişsin islem saatinde 120 TL olduysa 120 TL den emir calısiyordu. Bunu sayfaya yazdıktan sonra emir verilen rakamla bire bir işlettiler bu da davalık çunkü o arada belki 10 işlem firsatıni kaçirttıriyor. Birde fiyat oynadıkça makasi oynatıp alış fiyatıni yerine göre ekrandakinin 35 kurüs altina getirip haliyle bizim satıs fiyatımizi da cok aşagı cekerek stop patlatıyorlar birileri buralardan nemalanıyor. Ekrandaki fiyatla bankadaki fiyatı beraber takip ederek islem yapmak gerekiyor ytd. @Kuyumcu006 arkadaş banka ismini söyledi zaten de adamina gore isliyor. Banka calısani tanidik v. s bir de kampanyalara katılim puanlari etkileye bilir mesela ögrencilere kampüslu kampanyasi v.s
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Dolar yâda Euro geçip... iki tur vergi var... yapacak birşey yok... ben öğle manevra yapıyorum...
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Kuveyt herkese en iyi özel kur vermiyor... ,30 kuruş... Kendi personeli olanlar aynı kurdan alım satım yapıyor...
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Onlar nedir bilmiyoruz ki
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Bence parite yap daha Uygun fiyat dan...
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Doğru söylüyor bende FIBA da var özel kur 2.5 lira makas var... gerisini sen düşün...
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Reklamlık ne durum olacak abi herkes cebini düşünüyor Fiba kullanıyorduk 40 kuruştu yükseltti şuanda dk ya geçtik nere uygunsa bizde oraya geçelim zaten yüklü alıp satıyorum bende
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyumcu006 ()Bende dk kullanıyorum 90 kuruş şuanda normal piyasada 68 kuruş civarı Fiba kullanıyordum özel kur 40 kuruştu mağlesef 1.30 civarı Reşat 12 abinin Kuveyt bankasımı 32 kuruş şuanda
ht1976 için cevaplandı (yorumu göster)