Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Rasyo 58.5 e kadar saldı bak. :) tekrar 58 e iniyor baskı için ama 58.5 oyalama yapabilir belki kısada yükselen desteği anlık değeri saatlikte.
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Hocam gece 4 Japonya mi?
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Haklısın, bekliycem kardeşim sağol. Dar banttan biraz olsun çıkıyor gibi bakalım
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()77 dolar üstü en az 2 gün kalmadıkça yukarı hareket başladı diyemeyiz. 76 altında da en az 2 gün kalmadıkça aşağı hareket başladı diyemeyiz. Benim görüşüm kesinlikle kısa vadede 86 dolar gelecek ancak düzeltmeler illaki olacak. Olumsuz haber akışları zamani sadece biraz uzatacak. O sebeple 110 altında alım fırsatı yakalayanlar sakince sabırla beklesin al- sat kesinlikle yapmasın derim. Terste kalan arkadaşlar da beklemede kalsın derim Ytd.
Fortune1984 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()4512 gibi çift dip. Onay aldı sanıp long ilki 4535 ikinci 4525 yükseliş. Shortlar stop. Long ve shortları biç. Sonra tekrar longları biç. Şimdide short biçiyor ahlaksızlar. Daha kaç tuzak olacak. Şimdi de psikolojik direnç üstünde bulanık bölgede. Tam balina işi ytd Tobo gibi gösterip tuzak ytd manipülasyon deniyor sanırım
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Evet canım öyle oluyor nakit bulunsun istedim..
%70 gümüşteyim zatende :)umarım öyle olur sen ne durumdasın.?
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Geceye kalmicak sanki
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Aysimaaa ağzını guzel ac arkadaşım. Önce birqz biz satalim
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Kac k alabilirdin
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Bereketli olsun fazlasi gelir umarim
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()En az hemde. Ama sonrası karışık birşey diyemem. Günlük grafik rsi sinyalini dibe doğru çekerlerse o zaman bu hareketin şekli değişir ancak bunu tahmin etmiyorum ama en azından 4 saatlik rsi dibe inse bize istenilen sonucu verir diye düşünüyorum. Geriye sadece ons altın tarafı kalır oda pert olacak hali yok herhalde. :)
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Tepki yükselişi yapar sonrasında kâr satışı alır uyuma uyursan kaybedersin
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Hayrlı bayramlar efendim
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Oyalama bitsin bakalım bu grafik en az 80-83 arasına çıkacak mı. Ben diyorum ki çıkacak nokta. Sabır testi devam ediyor bana göre. Bu işte bir gariplik var bana göre ve sonuç bence değişmeyecek. Yanılır mıyım ne olur bakacağız.
0BeğenmedimŞikayet
CENKK ()Dk 1.10 kuruş yaptı burayla aradaki farkı iyice bozdu
0BeğenmedimŞikayet
Rockybalikayv ()Bekledigimiz 80 83 yükselisini yaptiracak diyorsunnsanirim
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()@Fortune1984 teşekkür ederim kardeşim iyim. Satış yapmadım yatış yapıyorum :) alt yorumda bahsettiğim gibi durumlar. Ben 107 den aldım al- sat yapmam için 120 üstünü görmem lazım. 2 3 lira için makas vergiler derken 1 lira alttan alayım diye ki oda en tepe ve en dibi yakalarsam olacak hiç riske girmem. Bu benim stratejim tabi.
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Teşekkürler hocam sizinde bayramınız mübarek olsun.
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()76.80 den satıldı.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Ben çoğunluk olarak 4 saatlik rsi ye bakarım dostum ve benim bu güne kadar edindiğim tecrübe bana diyor ki, o rsi dip dalgası yapacak ve sonra üste dönecek. Grafik kısada düşeni üste kırdı ancak bu bana göre sahte bir kırılım olarak kalacak. İzlemeye devam edelim bakalım neler olacak bu sürecin sonunda.
Rockybalikayv için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Herkese şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum. Para gelir geçer sevdiklerinizin kıymetini bilin. Geçen zaman geri gelmiyor
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Makas'ı da acmasalar güzel olur.. Çin satar diye düşünüyorum yine..
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Burada Herkes bir masal anlatır aslında hepsi aynı kişilerdir geneli Short açar burası ve benzeri forum platform üzerinden gaz verir aldırır korku verir sattırır bundan kazanır
Çin'in yapacağı hamleyi tahmin eden birisi evveli gün bunlar son satış şansı paylaşımı yapmıştı Dün gece Çin açılışına müteakip düşüşte gelip batıyor ben demiştim görün diyip insanlara panik satışı yaptırdı sonuç ne oldu yine insanlar zarar
Yani demem ikii 170 olacak şu bu olacak hayallerini herkes bıraksın al sat dönemine ayak uydurmaya çalışsın
Cem41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Bereketli olsun arkadaşım .. Az ekleyince yükseliyor genelde :)) umarım rast gelir..
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Üstad sana karşı cevap olarak yazmıyorum, yanlış anlama. Ben gümüş alıp satmaya başladığımda gümüş 5 liraydı. 3-4 dolar %70 - %80 hareketlilik sağlıyordu. Şimdi 110 dolarlarda. 15-20 dolar %15 - %20 etki ediyor. Bu sebeple de eskiye oranla beğenilmiyor. 15-20 doları 40-50 dolara revize etmek lazım.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)