Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Herkese mrb.
Üst yorumda altın ons tarafına dikkat edilmeli diye söz etmiştik.
4420 usd desteğimiz. Kırılırsa 4380 usd beklenebilir. 4332 usd kadar düşüş gerçekleşti.
Gümüş ons tarafında 75.01 usd gecilmedikce her yükseliş tepki olarak kalabilir.. Ytd
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Valla sen şanslısın demekki maşallah diyelim. Bence şansına güven ona göre karar ver. Ben o rakamdan satmış olsam kademeli alırdım buralardan. ytd
Emre3442 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Teşekkürler kardeşim sizlerinde bayramını kutlar aileniz ve sevdikleriniz ile daha nice bayramlar girmeniz dileğiyle
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Omer3100 ()Bundan 1 2 ay önce altın bu durumlara gelseydi gümüşte neler görürdük neler an itibariyle çok güzel duruyor gümüş geleceği her zaman var gümüşün günlük haftalık aldanmamak lazım
0BeğenmedimŞikayet
Crnozbs ()Bugün kesin gelir demiyorum tabikide ama gelir birazdan 2. Alım parçamı ekleyeceğim
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Teşekürler sizede iyi bayramlar dilerim sevgili kardeşim
Aileniz ile daha nice huzurlu bereketli bayramlar girmeniz dilerim
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()68 gelirmi diyorsunuz
Crnozbs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()109.60 dan ikinci parçayı aldım çiçeğim
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Emre3442 ()Burdan alınabilirmi 115 ten satmıştım tl deyim full
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()@paravarhuzurvarr benim kimseyi gazladığım yok, sizin gibi bol keseden sallayıp işlem açanlara üzüldüğüm için gördüğüm fırsatları ve riskleri belirtiyorum . Ne teknik analiz bilirsiniz ne grafik okursunuz. Dün 111 den long açtığını söylemişsin terste kalmışsın. Ben 115 lerde piyasa kapalıyken düşecek demişim 108 lere düşmüş. Her yükseliş satış fırsatı diyorum, 72 74 arası değerlendirin diyorum. Sizin gibiler yüzünden siteden soğudum. Bilmiyorsanız yorum yapmayın.
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Evet maliyete yaklaştı. Ancak bizim 4 de 1 nakitimiz vardı plana göre. Maliyetinde altı gelirse değerlendirmek üzere. Malum olumsuz haber akışları devam ediyor. Bu ihtimalleri de degerlendirerek 71 dolar ihtimaline göre alım yaptık. Beklemedeyiz. 115 lerden satıp bekleyen arkadaşlar için güzel kazanç oldu bereketli olsun diyelim.
Fortune1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Allah razı olsun desteginiz için hepinizden :)
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ercan2116 ()Hayırlı bayramlar.
%50 2.45 pariteden almistim.
Simdi %25 2.38 pariteden aldim.
Düşerse kalan son %25 ile 2.32den alirim.
0BeğenmedimŞikayet
Adrenalin_konyali ()115 gördüm satmadım şu hale bak yaw nasi iş bu
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Güzel dileklerin için teşekkür ederim bu arada :) senin yerine de bol bol dondurma yiyip denizin keyfini çıkaracağım @Aysimaa_ :)
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Crnozbs ()Yok hocam nasip gerçi :)))
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Bekleyecez alımlarıda düştükçe yapacaz
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Dün 114leri gördüm de uyudum sabah olunca da yuvarlanmış zaten :)
Sen bekliyorsun değil mi Aysima. Ben mertoglu etiketleyince aldim bir miktar.
72 73ler gelirse bir miktar daha alırım. Ama dk usd duzeltmedi. Benim elimde de usd var. Onunla almak sorun olur mu
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Evet tatil diye etiget yaptım
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Görüyorum Hocam takibimdesiniz(; bereketli olsun.
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Düşecek çıkacak bu iş böyle
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Yönünü ralliye çevirdiğinde belirteceğim demiştim, hala bekliyorum. Al- yat zamanı geldiğinde yazacağım
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Hojamm bugün gelirmi :)
Crnozbs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()108.6 ekledim bilginiz olsun
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()@Mertoğlu66 teşekkür ederim etiketi gorunce bu kez beklemedim az bir miktar aldım.
Tatilde çok bakmamıştım iyi denk geldi.