Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Selin_87 ()Veri mi vardı sonuç ne acaba
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Verilerin tamamı Onslar lehine geldi aksi durum olmazsa yani verileri takarsa biraz yükselmesi lazım ytd tamam
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()Düşünüyorum demek için önce okumak öğrenmek gerekir.
Bilgi olmadan düşünen hindi var sadece:)
okumayan, öğrenmeyen insan ne düşünebilir, nasıl düşünebilir?
sadece boş düşünür.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Crnozbs ()Ahhh totem ahhh gözüm :)))
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()Rasyo tek başına bir alım- satım tavsiyesi olarak kullanılamaz.
Gümüş ve altın için yön belirtmez.
Faiz oranları, merkez bankası politikaları, küresel büyüme verileri ve arz- talep dengesi ile birlikte değerlendirilirse belki bir fikir verir.
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Şu anda sadece Avrupa açık onlarda abd kıtasına düşürmeden vermez gibi duruyor ama bakalım kısmet
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Çok Hesaplı Engelci Manipülatörlere
Birisi daha önce yine böyle 135 diye hedef vermişti 106 geldi :) gelmezse istifa ederim diyordu . Bana inanmıyorsan aha dayıya sor @Gümüş_Sihirbazı :)
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kendes123 ()Altında diplerde? Altında yapacağını yaptı mı?
Mabiba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Abd piyasası açılışına doğru geri çekilme olabilir , abd yi görmekte fayda var diye düşünüyorum
Poleni için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Dün gümüşün 73 bölgesine sarkabileceğini ama 71 leri görmeyeceğini düşünüyordum açık konuşmak gerekirse. Gümüş yine gümüşlüğünü yaptı. Burda önemle altını çizmemiz gereken bir durum var. Maalesef tepki yok. O beni biraz korkutuyor işte.
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Çok Hesaplı Engelci Manipülatörlere
Birisi daha böyle 135 diye hedef veriyordu @Gümüş_Sihirbazı hatırladın mı gelmezse istifa ederim diyordu :)
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Poleni ()Mrb Ali alim yerin neresi acaba?
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Çok Hesaplı Engelci Manipülatörlere
Senin 10 tl lik riskin başkasının uzun sürelik birikimi olabilir , diğer yorumlarıma cevap vermeyip buna da vermen de ilginç tabi :) ama sende bunj düşünecek empati yok.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: Çok Hesaplı Engelci Manipülatörlere
5 gün içinde o rakamın gelme ihtimal zayıf. Daha önce de yazdım ama kasten mi yapıyorsunuz ben uç noktalara hep 15 günlük emir giriyorum gelecek diye bir şey yazmadım. Manipülasyonun yapıldığı ortamda İhtimal tabi ki her zaman var daha kısa süre önce 104 ten 130 üstünü görmedi mi ? 135 gelseydi 161 üstüne gene 15 günlük emir girecektim. Defalarca yazdım. @Alikara27 ben öyle bir şey demedim ne dediğim gayet açık. Tartışma çıkarıp sayfayı meşgul etmeyelim. Bir daha bana yazma. Stratejimi işlemimi paylaşıyorum isteyen faydalanır, iki de bir sayfaya bir şeyler yazıp sayfamı kirletmek istemiyorum. Fırsat verirse anlattığım şekilde işleme devam edeceğim inşaallah isteyen sayfama girer okur. Geçerlilik tarihi 29. Mayıs 2026 saat 15.
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Rasyo
Orası öyle tabi başkan. Her hareketi bilsek para sayma makinesi almamız lazım kendimize. :D
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Rasyo
62-66 bu 2 nokta çok önemli! Bizim tercihimiz son 61-62 lere kadar çıkış sonra devam etmemeli!
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()@REŞAT12 sayfaya yorum yazacağımda yazabilir miyim izniniz olursa ? Sizin yorumlarınız önemli ya alta gitmesin
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Konu: Rasyo
Evet kuvvetli destek inşallah tutar Her hareketi nokta atışı bilemeyiz nasipte ne varsa o
Tamam
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Rasyo
Olur tabi başkan ama destek kırmaması daha önemli! Son zamanlarda 70-71 bölgesinde sağlam alıcılar mevcut oradaki desteği yapmadan önce takip ettim ben orayı sonra tahmin ettiğim gibi çıkınca artık hep orayı takip ediyorum sağlam destek olarak. Ama dediğin gibi üstlere doğru devam ederse daha iyi olur.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gercekler2026 ()Konu: Rasyo
Teşekkür ederim hocam inşAllah
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Rasyo
Sağlık olsun başkan son turda az farkla kaçırdık hedefi maalesef. Önceki turda 89 tam yakaladım sonrakini de dedim 80-83 arası bir nokta son olur ama nasip olmadı. Alım yerlerini yakaladık son turda ama satış yeri sapma oldu hafif. Destek kırılmış değil 70-71 benim her zaman sağlam desteğimdir çok işime yaradı oralar daha önce.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Konu: Rasyo
Yalnız Rasyo 60 üzerine attı tekrar 62 direncine gitmese iyi olacak tamam
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Konu: Rasyo
Oradaki desteğe inmese de haftayı açtığı 75 76 arasına gitse daha iyi olmaz mı :) tamam
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Bereketli olsun kardeşim yalnız dönüp dolaşıp bu fiyatlara geliyor haberin olsun :) tamam
Kurttan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Konu: Rasyo
Oradaki desteğe güveniyorum başkan yoksa dediğin gibi nereye gideceği hiç belli olmaz.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)