Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()@Abbas__baş kardeşim roket yollayımmı bende fazla var :))
Tamamm
0BeğenmedimŞikayet
Lüfer ()Trene 107:70 de girdim ben inmem yol bitene kadar
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Mantıklı yani her yükselişte kazanıyoruz ya..
Oysaki alım yaparkende kazanmış oluyorum. :)
zzrrvvee2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Evet hocam Teşekkür ederim. Etiketlerinizden ilkinde alim yaptım. İkincisi için maalesef tl çok azdı:)
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Gümüş onsta bugün için beklenen alanımız 75.00 geçildi.
Ana trend sağlam, alıcılar devrede bulunuyor.
Teknik olarak ilerleyen saatler ve kapanış nasıl olur?
74.00 ons bölgesi kısa vadeli desteğimiz,
75.50–75.70 bölgesi direnç bölgemiz.
Günün kapanışı 75.50 ons ve üstü olursa yeniden 77.00 ons söz konusu olur.
Alt bölgede ise;73.70 ve altı ise kısa süreli satış alanıdır. YTD.
0BeğenmedimŞikayet
zzrrvvee2 ()sevindim, gozlemlerim iyi demekki:)
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Sizide bir kaç kez etigetledim . fikir alış verişi önemli . illaki benim dediğim olsun diye deyil. sizinki mantıklı ise bana uyar anında uygularım
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Periyot ()gümüş için iki kritik temas rakamı bu rakamlar yönü tayin eder,
üst rakama(78,83) temas ederse dirençleri,
alt rakama(70,85) teması halinde destekleri takip edebilrsiniz.
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Vedalaşmak yok. Allahin selamını her kim verdiyse kardeşiz.. amacımız kazanmak yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bize
Beni en iyi tarif eden siz oldunuz :)
zzrrvvee2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()75 55 teb satıldı.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Şimdi burda farklı şekilde alım satım yapanlar var. buna teknik deniyor :))
Ben kim ne yapar bilmem . cebimdeki kâr i bilirim. her geri çekilmede anında eklerim
Devamlı elimde gümüş olur. ve 3/1 TL olur
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()3'te 1 gümüş sattım. Bir miktar dolar artmış oldu.
Yüzde 45 Gümüş - Yüzde 55 Nakit(Döviz) ile devam.
@F30
@Alikara27
@esenistan
@_FRİT_
@simurg
@TTEKOL
@Evinizneisterse
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zzrrvvee2 ()tesekurrler, sizede bol kazanclar,3 aylik tecrubemden cikan mantik buydu, sizin mantiginiza uygunlugu ayrica sevindirdi beni, rast gelsin
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oguz0678 ()Belliydi rasyo bu kadar yukseltiklerinden, milleti bezdirip sattirdilar. Şimdi rasyoda büyük dönüş bekliyorum. Hedef 52.40 sonrası uçurum inşallah:) TL hedef 200 hala devam ediyorum. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()İnşaallah diyelim lakin adamların satışı çok hızlı olduğundan kar oldumu değerlendirmeli. Yoksa emeğimizi yürüyorlar. Ben karda olan bir parçayı çıktım.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Aynen tebrikler bu şekilde devam ederseniz sizde kazanacaksınız bol kazanclar
zzrrvvee2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Şelalecileri dinlenmeye, meydanıda roketçilere bıraktı yürü be ağa tamam :))
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Düşme yine
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()Benim alış ortalama 112.27
Mesela öğlen yarısını daha da düşer diye satacaktım. Bayramlaşmadayım diye kapattım. İyiki kapatmıştım. Yoksa benim gibi bilgisiz biri yapsa yapsa ortalama düşürme değil, zarar yazar dururdum... sonra bayramı abd nin bize zehir ettiği gibi üstüne tuz biber sürerim bende kamçılardım sanırım
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Yok yok kimsenin bildiği bişey yokk .
Ekrana bakarsan 111 den düştü zaten. yani henüz yukselis baslamadi. cesaretli olan yada yakalayan 105 den aldı şimdi sattı benim gibi
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()İnşallah kardeşim tersten çıkma adına güzel haberler gelir
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zzrrvvee2 ()Şu durumda belkide gumusun misalen 130 olma ihtimaline ragmen satis yaptiniz kademe kademe ta ki yukselisin sonlanacagi yere kadar elinizdeki gumusu bitirmis olacaksiniz, dogrumu yorumladim acaba, tabi en yukseklere gidene kadar arada geri donuslerde elinizdeki bozdugunuz gumusu geri yerine koyuyorsunuz, kazanci artirmak maksadi ile
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Biraz daha çıksa güzel olacak
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sabırsız_sabırlı ()Sağolasın üstadım, ne bileyim, dediğim şuydu, parça satmakla haklısınız, ama benim göremeyince sizin gördüğünüz, veya benim anlamadığım, buralardan bşr miktar düşer, biraz satayım alttan geri alırım düşüncesini valla bşr türlü kavrayamadım gitti
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Ayrıca gümüş şu anda çıkmaya meyilli değil . zaten gece 112 den düştü. yukseldi diye bilmemiz için 113 geçmesi gerekir
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)