Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()İnce düşüncelisiniz keşke herkes aynı olsa. En azından birine sataşma ya da boş muhabbet yapmıyorsunuz:) size de hayırlı bereketli kazançlar dilerim, varolun.
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Matematik öyle desede tahtacı abiler farklı yazıyor :)
Musab19 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Çok teşekkürler hocam, platforma emek veren herkesten Allah razı olsun. Sizinde emeğinize kaleminize sağlık. Hayırlı ve bereketli kazançlar diliyorum
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Rica ederim kardeşim. Çok fazla ve üst üste yazıp sayfayı meşgul edince , biran rahatsızlık duyan olur diye naçizane düşündüm. Hayırlı bereketli kazançlar diliyorum
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Ocak ayından beri Herkes 140 lira 150 liraları telaffuz eden işi bilmeyenlere inanıp beklerken Aylardır kademeli Zirve düşüşüyle hep bir alta doğru terste kaldılar
Tekrar söylüyorum bu piyasa fırsatçıların piyasadır al yat bekle piyasası değil adı üstünde gümüş biriktirme oyunu aylık kademeli düşüşleri bile takip ederek o ay neler olabileceğini kestirerek nereden alınıp sayılabilir riskini alabilirdiniz
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Estağfurullah hocam. Öyle düşünmeyin lütfen. Verdiğiniz bilgiler çok değerli bizim için. Rahatsızlık duyan engel atsın. Biz paylaşımlarınızı önemsiyor ve dikkate alıyoruz. Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık. Teşekkür ederiz. Bereketli kazançlar dileriz
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Arkadşlar şangay piyasasında gümüş ons %2,31 artışla 84,34 dolardan işlem görüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Musab19 ()Altın onsa göre şuna 13.7 olması gerekiyor
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Ne demek canım benim. Senin böyle düşünmen beni çok mutlu etti :). Allah senden de razı olsun. Boş ver sen bakma kimseye. Senin destek alacağın kişiler belli. Engelle geç. Ben şahsen saçmalayanları görünce (benimle alakası bile olmayan yorumlar) engelliyorum. Sen onlara bakarsan bir yere varamazsın. Sen, biz ve bir sürü arkadaşlar var yanında , sen ona bak. Birlikte el ele herşeyi yoluna koyacağız sen hiç canını sıkma. Verdiğim sözüm arkadınsayım, sen zarardan çıkıp güzel günler görene kadar asla yalnız bırakmayacağım seni :). İstesende, istemesende :). Görüceksin sen bana o haberi vereceksin inşallah ve emin ol o günler sandığın kadar uzakta değil :)
Bereketli_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Tam tersi bilgilendirmiş oluyorsunuz, emeğinize sağlık hocam..
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Rica ederim @Seyhanefe hocam. Hayırlı bereketli kazançlar diliyorum.
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Kardeşim mrb.
Eline emeğine sağlık. Teşekkür ederim..
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)
8BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Değerli sayfa arkadaşlarım, Fed üyelerinin konuşmalarını, sayfadaki herkese faydalı olacağını düşündüğüm için paylaşım yapmaya çalışıyorum. Eğer rahatsızlık veriyorsam yada rahatsızlık verdiğimi düşünen varsa paylaşım yapamayabilirim.
-1BeğenmedimŞikayet
Bereketli_ ()Allah senden razi olsun abla inan benimde sana karşı sevgim ayni bana kaybettigim aylemin sevgisi tattirdin bana destek oldun sanki aylemle konuşur gibi seninle konuşuyordum evet abla al sat bana moral oldu bi cesaret geldi bana ama onuda cok gördüler bana canları sağ olsun abla Allahin yardimi olsun bize ilik meleği ablam allah seni sevdiklerinden ayirmasin
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Önümüzdeki 4 Saatlik Yol Haritası
? İlk 1-2 Saat (Tuzak Aşaması): Momentum (RSI ve MACD) şu an H1 grafiğinde aşırı alım bölgesinden hafif kafasını aşağı bükmüş durumda. Fiyatın $75.50 – $75.35 bandına doğru bir "gevşeme" hareketi yapması çok muhtemel. Burası zayıf alıcıların elenme yeridir.
? Sonraki 2 Saat (Tepki ve Yön Tayini): Fiyat bahsettiğim $75.35 bandındaki kurumsal likiditeyi aldığı an, HFT algoritmaları ters yönde (Alış) sert hacim enjekte edecektir diye düşünüyorum.
? Hedef Nokta Buradan dönecek ivmeyle önümüzdeki 4 saatin sonuna doğru veya seans kapanışına yakın hedef, tekrar $76.00 sınırının aşılması ve günün tepe noktası olan $76.43 seviyesinin test edilmesidir.
? Özet Net Fikir: Direkt buralardan ($75.88) yukarı fırlamaktansa; önce $75.40'lara doğru bir iğne (sahte düşüş), ardından oradan aldığı yakıtla $76.20 - $76.40 bölgesine doğru sert bir yükseliş önümüzdeki 4 saatin ana oyun planıdır diye tahmin ediyorum. %68. ytd
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Üstad burdamisin sen
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()fed yetkilisi bowman, enflasyonu düşürme çabalarındaki ilerlemenin durduğunu söyledi.
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()1 saatlik göstergelerde belli bir pozitiflik var bakalım alacakmı kendini 76 üstüne :)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()FED'den Paulson, para politikasının şu anda hafif kısıtlayıcı bir seviyede olduğunu söylüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Siyah çizgi...
@Eso_derler
:)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()FED yetkilisi Paulson, enflasyonun aşırı düzeyde kalmaya devam ettiğini ve svaş öncesinde de yüksek olduğunu ifade ediyor.
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()fed yetkilisi paulson, tüketicilerin harcama yaptığını ancak büyümenin yavaşladığını söylüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Fed Bowman; Fed'in olumlu bir gevşeme duruşunu sürdürmesinin faydalı olduğunu söyledi.
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Gelsine bakalım bizde gelene neden geldin demek yok
Biz çoktan Gard aldık aksiyon senaryo hazır:)
Mulayimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GümüşlerinAdamı ()He yaw :)))
O zaman muhtemelen 112 üstü kapatır
Pazar gecesi alırlar
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)