Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Evet 111 tl den aldim kac haftadir ne alabliyor ne satabliyoz
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Konu: #34988390 Grafik detay ve yorumları

Takip eden dostlar
Kuyumun rakamı gene geldi...
Dostlar iyi bir ticaret diliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()oraları göstermezler araya alıp süründürüp bezdirip satışa zorlarlar
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Stop patlattı
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Düşüs nedeni
İ2an'ın A2D ile mesaj alışverişini sonlandırdığı öne sürüldü.
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Gümüş ons (saat 16.00 - 20.00 arası)
4 saatlik
pivot 75.78
destekler 75.40 75.17 74.79
dirençler 76.16 76.40 76.78
Altın ons (saat 16.00 - 20.00 arası)
4 saatlik
pivot 4.501
destekler 4.492 4.486 4.477
dirençler 4.510 4.516 4.525
1BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()105 tl gel dw ful girelim. artik
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Pakistan ve Türkiye kapanış saatlerin den bahsetmişmiydim
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()Çok yoruldu ve çıkamıyorum dedi, düştü:) @Abbas__baş dostum tamam:)
1BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()düşüş başladı
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()O saglam dip bi turlu gelmiyo işte ne aldiriyo ne sattiriyor aylardir. makas araligi kdar indirip cikariyolar
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Kuyumcudan da internetten de altın alsanız dikkat etmeniz gerekenler şunlar:
1. 22 ayar altınları sadece Darphane basabilir, firmalar basamaz,
2. Firmaların altınları sadece 24 ayar, en düşük 1 gram ağırlığında, şekil olarak mevzuattaki tabirle "dikdörtgensel" olabilir,
3. Altın basmaya yetkili firmalar Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından faaliyet izni verilmiş olanlar veya izin başvurları değerlendirme aşamasında olan firmalardır. Haricindeki firmaların altınlarını almak satmak ve bulundurmak suçtur.
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Dünyanın en büyük altın rezervlerine sahip ülkeleri açıklandı.
ABD – 8.133 ton
Almanya – 3.352 ton
İtalya – 2.452 ton
Türkiyenin ise yaklaşık 615 tonluk rezervi var
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Amin cümlemize. Evet bende çok uzun yıllar önce 1.5-2 TL iken al sat yapardım. Sonra makaslar acılınca bakmaz olmuştuk. Çoğu kişi gümüşü son hareketi ile tanımış oldu maalesef
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sonsuz_nur ()Bir iki güne belli olur.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Sağlam bir dip yapmadan yukarılar sadece ekranda yan sön yapar
Sonsuz_nur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Gümüşü çok uzun yıllar takip ederim bu kadar hareketli in , çıklar kolay kolay gelmez değerlendire bilenler paralarına para kattılar lakin panik işlem açanların durumu vah vahh ki ne vahh kazancınız bereketli olsun
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sonsuz_nur ()Muhtemelen taban yaptı burayı. Alıcı bekliyor olabilir
1BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Gümüşte şöyle iyiyim böyle iyiyim , ben uzmanım diyen arkadaşları genelde tepkiden sonra görüyoruz. Öyle babayiğitleri spot piyasasına alalım vursunlar kaldıraçlı işlemler atsınlar buraya görelim :)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Aslında bir uygulama yapıp belirlediğiniz kelimeler geçtiğinde otomatik haberleri telefonunuza düşürecek :) bu dönem en faydalı uygulama olur
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()75.30 lardan çok fazla destek aldı.
Bant değişimi yaşanabilir.
E zamanı da geliyor.
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Kesinlikle öyle. Tüm yatırım ürünlerinde bu böyle. Enflasyon, paranın zaman değeri vb. Ancak risk almayan sürekli takip edmeyen de içinde bazen hiç kıpırdamamak en güzelidir.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Aynen hocam haber akışı çok önemli
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İda ()Emeklerinize sağlık.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YUSUF_ENES16 ()Yeni bir sayfa açmış olman harika. Aman aman boş ver kara kaplı defteri
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)