Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Al sat makul bir bütçe ile yapılırsa zarar olmaz tabiki becermek bir marifet makas düşük olursa
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Hayırlı sabahlar kardeşim. Sağlıkla sihhatle inşallah..
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Sen yoluna devam, boş laflar karın doyurmaz.
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Hayırlı sabahlar bereketli bir gün olsun inşallah
2BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Diyorlar ki al sat demek zarar demektir
Bunun neresi zarar
109.12 aldım
111.50 sattım
2k ile İslem yaptım 4 bin kâr yazdı
Bu 4 bilik kâr Gr olarak ana toplama eklendi
Bunun zarar neresindeee
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Diyorlar ki al sat demek zarar demektir
Bunun neresi zarar
109.12 aldım
111.50 sattım
2k ile İslem yaptım 4 bin kâr yazdı
Bu 4 bilik kâr Gr olarak ana toplama eklendi
Bunun zarar neresindeee
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Eyw ..108 ortalamam bunun üzerinde . her yerden her kademeden satış yaparım. Kademeli
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Bereketini gör..
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Benim ortalama 108 112 üstü biraz daha satarım
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Ali şimdi 111.50 den 2k sattım
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()112 gelince ben 109 aldığımı satarim
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Tramp yine yumuşak mesaj vermiş 112 üzerinde olurmu bi yükseliş sence.
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
karsinojen ()111.41 bir miktar satış yapıldı.
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Gün içinde gelirse satarız
İnşallah 115 gelir rahatlariz
Ali_Cesur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Mertoglu gece ses vermedin. Tam 112 geldi sen yoksun. Bende beklerken fırsatı kaçırdık. Planın ne olur bu saatten sonra 112 lerde ne düşünüyorsun
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()İnanın size tamamıyla katılıyorum. Ayni görüşteyim.
Gümüş alıp satmalik altın alıp yatmalik.. Ytd
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Gnydn hayırlı sabahlar
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Kesinlikle olabilir uzun vade altın üzmez.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()@TTEKOL :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Son cümle gayet güzel. Gümüşten kâr alıp onunla fiziki altın alınabilir. Mis gibi ticaret :)
@Seyhanefe
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Hayırlı sabahlar. Bu tecrübelerden herkesin faydalanması lazım. Oranlar belki kişilerin beklentisine göre değişir ama gümüşte durum tam olarak budur. Ellerinize klavyenize sağlık :). Gümüş ons en son 2011 yılında 50 dolar iken tekrar 2025 yılında yani 14 yıl sonra o zirveleri geçti. Yani gümüşte anı yaşamak lazım. Altında yatırım gümüşte ticaret.
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Hocam mrb.
Samimi içten ve olumlu bakışınız için teşekkür ederim. İnanın duyduklarima çok mutlu oldum.
Size ve ailenize sağlık sıhhat huzur diliyorum. Bakın ne kadar güzel bir gün. Bahar havası var. Pencere açık ve kuşlar ötüyor. Yedigimizden ictigimizden tat alabiliyorsak bide. Daha ne ister ki insan.
Para inanın ki bu dünyada elde edilebilecek en kolay şeydir. Affınıza sığınarak hiç bişey yapamazsaniz calarsiniz. Paranız olur.
Kendinize sağlık mutluluk calamazsiniz. Bunlar Allah'ın lütfudur. İyi düşünmek iyi konuşmak bile Allah in lütfudur. Kıymetini bilmek lazım diye düşünüyorum.
@Gümüş_Sihirbazı Sağlık sıhhat huzur diliyorum kardeşim. Bereketli bol kazançlar..
63ARGENTUM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
63ARGENTUM ()İşte sizi bunun için takdir edip saygı duyuyoruz hocam.
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Tam da böyle. Mesele budur.
@Seyhanefe
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
63ARGENTUM ()Hayırlı sabahlar Kıymetli Hocam, objektif, her kelimesi özenle seçilmiş, sade, net bir o kadar da değerli yorumlarınızdan istifade ediyoruz. Kişiliğiniz üslubunuza yansıyor. Keşke günlük hayatta sizin gibi karakterli insanların sayısı çoğalsa.
Seyhanefe için cevaplandı (yorumu göster)