Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Buralarda bir arkadaşa bakmıştım ama @Meçhul_ :)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Rasyo 60.6 ya kadar çıkış sonra biraz geriye iniş muhtemelen 59.096 ya kadar. Ons gümüş en fazla 73.4-6 arasına kadar iniş sonra çıkış. 76.13 üzerinde devam etmesi lazım bunun içinde rasyo 59.096 altında kalması lazım. Oyalama hâlâ devam ediyor. Piyasa bu defa aşırı sabır testine tabi tuttu yatırımcıları maalesef.
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()Bazen olur iştahın kapalıysa demekki :)
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Halil_4690 ()Yükselmeyi ABD borsası yapacak herhalde
0BeğenmedimŞikayet
İmtihan_dünyası ()Mertoğlu, aysima alım yaptınızmı ben ful yaptım daha aşağısınımı bekliyorsunuz Dün Asya Avrupa satmıştı bugün olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Arkadaş Fırat misin nesin ve kimsin
Senin benimle derdin ne yazıp duruyorsun hala ve gereksiz hemde bende engelliyken
Seninle isim olmaz olmayacakta gerekte yok
Ben istediğim yerden alirim istediğim yerden satarım senmi bana akıl verecen
Yok teknikle hareket etmiyormusum
Yahu 3 aydir teknik mi calisiyorki teknik yazalım.
Gümüş bölü dolar TL
Altın gram
V. s felan bumu teknik
107 gelecek yazıyorsun neye göre gelecek anlat herkes öğrensin
Ben yazdım gelmesi işin gereken şartları sende teknik yaz neymiş bilellim
1BeğenmedimŞikayet
İmtihan_dünyası ()Daha önce de belirtmiştim Dünya Kupası nedeniyle maçlar döneminde gelirim düşeceğini düşünüyorum Bu nedenle yumuşatıcı haber akışı olacaktır geçiştirme niyetiyle O sebepten maçlardan dolayı Gümüş yükselebilir ytd.
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Kimse kimsenin bilgisini çekemiyor enteresan bir ortam oluyor bazen.
Halbuki bilgili olan herkes görüşünü yazar amaç bir kişiye bile olsa fayda sağlamaktır.
Her ihtimal %50 - %50 dir zaten. Kimse müneccim değil.
Bende bu duruma hiç anlam veremiyorum.
Kimse kimseyi tanımıyorum ama herkes birbirine bir fayda sağlamak için çabalıyor ben buna inanıyorum.
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Esen adam gördüğüm kadarıyla belliki teknik olarak ilerlemiyor 1-2 tl aralıklı işlem açıyor sürekli denk gelmeyebilir ve son derece tehlikeli dikkat etmekte fayda var onun dışında sanada onada bol kazançlar dilerim.
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İmtihan_dünyası ()Selam. A. Herkese Yüklü miktarda full gümüş alınmıştır full mal tarafındayım bundan sonra Allah herkesin kazancına bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Bu fiyata bakarak en kötü senaryo, 105-106 bölgesinden dönüş gözüküyor ihtimal dahilinde..
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()Hoşgeldiniz , haftalıkta 104. xx mi ? Brentin düştüğü küçük zaman aralığında aldıklarımızı güzel bi yerden çıksan yeterli. Hiç yukarı hedef vermiyorsunuz. Bu yıl değerli metal yılı değil kesin ..
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Kim...
Cok mu dusecek yani
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Çok teşekkürler arkadaşlar devamlı takipteyim yeni bilgileri olursa aktaracağım. Moralimizi yüksek tutalım her şey düzelir bunlar gelip geçici mutlaka düzelecektir bir emtia devamlı yükselmez, devamlıda düşmez yeterki zararına satış yapmayalım bu işler benim 40 yılımı götürdü yinede pes etmeden kazanmanın yollarını aramaya devam ediyorum. Beğenimle.. Tüm sayfa dostlarınada iyi kazançlar dilerim. YTD.
@Mertoğlu66 @lunca
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Firat Hocam alim satimlarini saklamadigi için bir de kendimi kötü hissettiğim zamanlar yorum yazıyorum düzelmesede gidişat iyi hissettiriyor. 112 kusurden alim yapmaya başlayanlar var onlar ne yapsın.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Adrenalin_konyali ()Usta maşallah takibimdesin sattım diyon örneğin 113 ten 1.2 gün gectimi dusuyo tekrar alion örnek 109 dan hep tutuyo tahminlerin maşallah
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Ayrıca @Aysimaa_ için acı biber hazırladım
Sanada bir parça ayiracam böyle giderse :)
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Rabbim kimseyi kimseye güldürtmesin efendim
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Esen zaten 113 sattın 111 ekledin
Zaten kâr cebinde kaldı.
Düşme ihtimaline karşı 3/1 TL elinde kalsın .
Sen zaten kâr aldın ya yahu . niye telaş yapıyorsun
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()çok güleceğiz çok .
pek yakında. :)
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()Hoca!
çok komik ya.
finansın f sinden anlamayan hoca:)
Hocalık yerlerde geziyor:)
1BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Ben 113,01 ve 113,14den sattigim için küçük parca alim yaptim tepkisi olur diye düşündüm olmadi ama eskisi gibi sabirli degilim hemen yerine geri koymak istiyorum ama nakit çok ayırıyorum duserse yine ekleriz ne yapalim:(
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Hoca maşallah emeğini esirgemiyor
@umut5134
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()109 küsürlerden yakalmaya çalışalım bir miktar. Nedense bugün tok alıcıyım :)
Başak_17 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Eyw bol kazançlar
Daha fazla düşmesi için gereken şartları yazdım ona göre hareket edersiniz.
Ayrıca ben 110.9 ve 109.6 ekledim bilginiz olsun
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)