Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Beraber aldıklarımız' var bilirsin beni küçük parçalar halinde.. Pastanın tamamına saklıyorum nakiti. Full ekleme için zaman var bir aydır bekliyorum bakalım..
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Cante belki 100 de oda dipden tekrar aldım.
Oyuncak gibi bu yer var satiyom sonra aşağıdan aliyom yüzde 20 falan gibi bazen yüzde 25.
Dolaşımı çok ama
Diğerleri spek hisse...
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Konu: 19 Mayıs 2026 ASRN Gümüş grafikli yorumu
@aklın_penceresinden mesela bu değerli üyenin grafik okuması doğru, verdiği hedeflerin hepsi (zaman dilimleri ile) doğru, hangi enst. hangisi ile hangi zamanlarda korelasyonlarına bakılması gerektiği doğru, finansal okuryazarlığı doğru, analizleri doğru ... bu kadar doğruyu söyleyince dokuz köyden kovarlar "sizler onu yapmayın" emi!
Özgür197501 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mabiba ()Kardeş ben şimdi seni anladım. D. nizbank kur sayfasında gümüşün üstüne tıklayınca grafik çıkıyor. O grafiği yandan bakınca insan siluetine benzer bir görüntü var. Fakat denizbank iğneleri yumuşatarak gösteriyor grafikte. Bu sebeple bir şekle benzetmeye çalışıyorsun. Altın. in sayfası grafiğini olduğu gibi sert ve net gösterse hiçbir şekilde bu anlam çıkmazdı.
Herşeyi bir kenara at sen buna inanıp insan kafası silueti üzerinden yorum yapıyorsun. Belki de işlem açıp kapıyorsun. Bu sayfada çok ütopik yorumlar okudum. Ama seninki çok acayip yahu.
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()Göreceli Güç Endeksi(RSI) (14) 38,2731 Nötr
Stokastik %K (14, 3, 3) 11,3345 Nötr
Emtia Kanal Endeksi(CCI) (20) -167,6906 Nötr
Ortalama Yönsel Endeks(ADX) (14) 22,6625 Nötr
Müthiş Osilatör -0,6643 Nötr
Momentum (10) -1,2101 Sat
MACD Seviyesi (12,26) -0,3784 Sat
Stokastik RSI Hızlı (3, 3, 14, 14) 4,2595 Nötr
Williams Yüzde Aralığı (14) -87,9374 Nötr
Boğa Ayı Gücü -1,8249 Nötr
Nihai Osilatör(UO) (7, 14, 28) 34,5351 Nötr
4 saatlikte henüz al sinyali henüz oluşmuş değil 72-77 bandı arasında sıkışan bir bant aralığındayız 72 ,45 altı kapanış bu sıkışık bandın bozulması , derinliği artırıp 68,62 usd hedefleyebilir haftalıkta takip etmekte fayda var .
Buralardan dönmesini umut ediyorum Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Gumus durmadan iki yil boyunca ucurdular.. aylardir duraklama donemine koydular bakalim daha kac ay bekletecekler belirsiz
0BeğenmedimŞikayet
Efesinek ()13.800 BIST dollar olabilir
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ozguzel ()Alırken var satarken mi yoktu neydi destekbankta ben ondan kullanmamıştım.. Alırkende satarkende var mı şu anda emir verme?
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()14.84 den alsak çok iyi.
Bunun daha tahtacisi yeni oluyo sanki..
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Poleni ()Superr; ) ayrica tesekkur ediyorum mert. ugrastiriyorum seni hakkini helal et?
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Aman hocam 95 deme :)) başkası derse gülerim belki sen diyince korkarım valla :))
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Efesinek ()Altinay 16.72 uygunmu
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Gördüm.
84 dolara gitsin
Oda yok..
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()3/1 TL kalsın elinde . bakarsın 95 gelir :)
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()3/1 TL kalsın elinde
Erkanccc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
F30 ()Yoğunluktan fırsat bulup alamadık 107xx yanarmı beklesekmi
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erkanccc ()Hocam ne diyorsun fulleyelim mi
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Senin ortalama nedir deyiver hele
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Burası belli ettide.
His deki tahtacilarla bagusuyom.
Tahta senin.
Az bişey gırdık.
Yüzde 20 yukarı verdik.
Yatay aşağı saliyo..
Tik
Tik
Yüzde 60 gidicem
Saticaz..
:)
Yok miy miy yatay aşağı..
Para girişi var herşeyin belli tepeden dusmussun.
Di i sıyırdım..
:)
Tahta kafa tahtacı..
Keyfi gelmemis
Efesinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()Aynı kafadayız, benim üst lerden (116-114) alımlarımda var. Al- sat ile bayağı ortalama düşürdüm. 112 civarı maliyet var.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Bu seviyeyi daha önce denediği için zayıflama olabilir..
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Efesinek ()Evet sıkıntılı bir noktada aynurun sana attığı son grafiğe telefonu yan çevirip bak figürün çenesi amasi diğer yeni figürün alnı yani ikinci oluşum burun yaparsa dediğin olur
Kuyum için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Kardeş hacim hiccc yokkk
Yani tepkide haliyle olmaz
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Piyasa öyle kazanıyor zaten
matmazel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Dün akşam yazmıştım 108 gelsin bize gelsin geldi ve aldım isterse düşsün 100 liraya beni benim aldığım ve sattığım bağlıyor . Avrupa kapanışından sonra 111 , 112'lerden satarım
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)