Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Buradayım kardeşim. Benim yorumlarımı okuyorsan al- yat modunda olduğumu da bilmen lazım. O sebeple çok girmiyirum. Dediğin doğru 75 dolardan döner dedim. Ama yorumu tam oku 75 dolar altına kısa süreli sarkmalar olabilir de dedim. Aynı fikirdeyim. Bak sana Ferit tavsiyesi buradan eğer nakitin varsa full alım yap. Birde şu trtratejist ve pipo mu ne onlara birde sen eklenme onlar yetiyor zaten. Bu üslup çok yanlış.
tgmiczero için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Kasıtlı Olarak fırsatlar Hep Makas açıkken Geliyor
İki latife ediyoruz hiç gelmiyor şakalaşmaya :)
@REŞAT12 gel sana güzel bir emaar indikatörü atayım , beyaz güvercin gibi düşün :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()Ben 68 diyorum:)))
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Güneş doğar elbet :)
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Konu: Kasıtlı Olarak fırsatlar Hep Makas açıkken Geliyor
Zaten hep buralarda :)
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()@Abbas__baş hocam 28 29 mayıs 72 ons dedim geldi :) 3 - 4 haziran 72 71 onslar gelir dedim geldi. Ne zaman şurası gelir desem bana çok kızıyorsun çok alınıyorum. :)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()103 lira ons bazında 69 küsürlere tekabül eder. Orayı yoklarsa daha aşağıyıda yoklayabilir. Bu son dalga olacak. Aylardır beklediğim. Profilde olan. Bu dalganın en ters yanı ise yavaş yavaş gidiyor...
@esenistan
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Bizde onu diyoruz yükseliş öncesi düşüş, düşüş öncesi yğkseliş şart. Kar alacak fiyat yoksa oynamaz piyasa :) ama taşlıyorlar :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Valla benimde yanılma payım olabilir şayet gördüğüm kadarıyla sanki iyi bir dip yapmadan çıkış gelmeyecek gibi sanki hem altında hemde gümüşte gümüş altına göre bu sene iyi atak yaparak biraz yatırımcısını korudu ama altın perişan etti gümüşü 80 90 lardan alıp 120 lerde okutanlar şanslı ama altını 4.000 den alıp 9 10 binden satarım diye alanlar ne kadar şanslı bilemem altının 1 yıllık getirisi şuan resmen zarar yazıyor yüzde 55 e gerilemiş gram getirisi neredeyse bizim hissettiğimiz enflasyon oranına geriledi
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Geçen 79$ dedim ama yinede yaklaşırken değerlendir demiştim, 78 E değdi nerde ise hiç değerlendirmedin mi :(
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Kasıtlı Olarak fırsatlar Hep Makas açıkken Geliyor
Sana güzel bir emaar indikatörü atayım mı ? Çok işine yarar bak , parayla alamazsın :)
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Dusuyor bu 103leri görmesek bari:(
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Doğrudur. @_FRİT_ kademeli gider. Garanticidir :) Herkes herşeyi bilse burda işimiz ne. Onunla ayrıldığımız nokta 74 doların dip olmadığı. İkidir onun çizgi geçiliyor. Geçen 70,80'den dönmüştü. Bu sefer bakalım ne olacak.
@esenistan
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BlackMamba57 ()Malatyalı kardesim ne acelen vardı yarısını satıp bekleseydin.. Dönüş yaparsa makaslarla zararın olmayacakmı. Hayırlısı olsun bakalım.
MALATYALI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Konu: Kasıtlı Olarak fırsatlar Hep Makas açıkken Geliyor
Etiket atınca gelmiş iki gözümün çiçeği @Gümüş_Sihirbazı :)
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()Tedbir iyidir:))
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()İçerde kaldık kapılar üstümüze kapandı :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: Kasıtlı Olarak fırsatlar Hep Makas açıkken Geliyor

107,53 E kadar gördü 107.80 alım emri gerçekleşmedi 107,83 e kadar verdi, bundan sonra emir girdiğim yeri yazmayacağım inşaallah. Yazınca sanki o rakam gelecek demişim gibi algılanıyor. Binbirsurat yüzlerce yan hesaplı engelci manipülasyoncular yaygara koparıyor. 3 Haziran 2026 saat 23 25
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Yok ona demem lazım :)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Gözü kara insan , bereketli olur inşallah :)
MALATYALI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MALATYALI ()Fuul. Tl deyil. Altinları bile saattim
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Akıyor maasallah batırmaya devam
0BeğenmedimŞikayet
esenistan ()115den 114 kusure dustugunde istersen burdan sat ama ben satmam yine 107leri görebiliriz demisti bana 106 altini görmüştük.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Sonrasında tabi bu benim tahminim demiş ama yanılma payı var gibi yani benim anladığım kadarıyla tabiki kendisinin ne açıdan baktığına bağlı piyasaya
63ARGENTUM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Ben diyeyim mi onun yerine?
@Alikara27
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)