Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Günaydın Gümüşcü ailesi:) ? HFT robotları ve kurumsal masalar şu an hacmi belirli bir bölgede sıkıştırıyor. Dün gece 72.45 - 72.72 dolar bandına iğne atıldığında, piyasa yapıcı emir bloklarının (Order Blocks) devreye girdiğini ve fiyatı hızla yukarı fırlattığını gördük. Bu bize kurumsal alıcıların 72 dolar bölgesini güçlü bir "likidite havuzu" ve taban olarak savunduğunu gösteriyor. Ancak yukarı tarafta da kısa vadeli kağıt satıcılarının (paper sellers) 74.70 - 75.00 dolar direnç bölgesine yoğun satış emirleri yığdığı gözleniyor.
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()nokta atışı tarih ve hedef.. her zamanki gibi başarılı.. günaydın..
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Eskiden kalma gümüş mü vardi elinizde yanlis mi yazdınız ort. yı acaba
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Başak_17 ()@TTEKOL Günaydın gelsin çok bekletmesin kamburumuz çıktı. Bak işte ozaman yandığımızın resmidir :)
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Gözümüz gelecek güzel kalıcı haberlerde :)bu ay kısıtlı hareketlilikler olacak heralde yine dipten al/sat yapanlar kazanacak ytd.
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Aleyküm Selam rica ederim ben teşekkür ederim bereketli bol kazançlar dilerim sevgiler saygılar kıymetli kardeşim
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Ben 70$ 71$ arası test edebilir diyorum, idda etmiyorum fakat ihtimal dahilinde. Ytd elindeki nakiti lütfen iyi değerlendirmeye bak..
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()teşekkürler emeğine sağlık
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Hayırlı sabahlar hocam. Eline, emeğine sağlık bereketli bol kazançlar dilerim.
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Günaydın teşekkür ederiz bilgilendirme icin
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Gümüş onsun 73.00 üzerinde seyretmesi kısa vade için olumlu.
Alıcılar alanı terketmediler.. Alımlarda hacimin artmasına ihtiyaç var.
Önemine binaen kırmızı çizgimiz 73.40 üzerine kalıcı yerleşilirse;
İlk hedef 74.00 ons bölgesidir. Devamında;74.10 üzerinde kalıcı olursa 75.00 ons alanına doğru hareket ihtimali artar.
Satışların tknik tabloyu bozması için önce 73.00, ardından 72,50 ons seviyesinin aşağı kırılması gerekir.
Gümüş 73,00 ons üzerinde kaldığı müddetçe satışlar an itibariyle daha çok düzeltme şeklinde olur. YTD.
Etiketlenemeyen herkes etiketlidir.
@Hasannn321 @Aura__28 @Ali_Cesur @TTEKOL @yavdilka66
@Botanlı @GÜMÜŞCEVİZ @Aziz_abi @Mertoğlu66 @Erord_52
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Gider ayak japon ve Kore de elindeki yükü boşalttı hadi hayırlısı bakalım
0BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Şöyle bir hesap yap. 100 birim sermayen var. Düşerken kademeli alıp satmak için 6 parçaya böldün. Bu 6 parçadan biri ile 108 liradan alıp 110 liradan sattın. Makas çıktığında %1 kar kaldı. O kar 6 parçanın birinden olduğu için %0,16 kazanmış oldun. Bu şekilde ayda 18 tane başarılı işlem yaparsan ve hiç terste kalmazsan %3 kazanmış olursun. O da aylık enflasyona denk geliyor. Yani odun alıp kenara koysan da o kadar kazanır.
DAYI_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lunca ()Evet 1 tl üstten alalim ama dün korkutucu olmuştu :)
2 kg daha almam lazım. Artık yönünü cevirdi mi sence?
108lerden alayım döndüyse. Yoksa beklemeye devam. Nasip
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kuyum ()Saçma adam sarı saçlı..
Bir barış olsada olmasada olmayacak.
Açıklama yapıp para kazaniyorsun.
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Günaydın @lunca gelmesin daha iyi burdan yukarı gitmesini daha çok isterdim.
Çin saati alım olmuş.. Sonra geri yerine cekilmis
lunca için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Ve aleyküm selam ve Rahmetullahi ve bereketullah Olcay bey kardeşim. Amin ecmain
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın hocam güne sizin verdiğiniz değerlerin ilhamı ile başlıyoruz, çok teşekkürler emeklerinize sağlık. Selam ve saygılar.
@Invincible_lion
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Güselll bereketli olsun ...
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meva_ ()Hocam sıksık gümüş ve gram sayfasına gelin siz, bence sizi özlüyorlar o yüzden bu sitem)
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Herkesin günü Aydın ola
Don't panic arkadaşlar sizleri paniğe süren kaosa ortamından beslenen insanların gazına gelerek stres yapmayın
Aylardır Kademeli zirve düşüşü yaşadığımızı ve hekesin yükselecek umudu ile beklediğini zaten biliyoruz Bu ay nötr geçecek orası kesin ve olası dalgalanmalar normal durumlar
0BeğenmedimŞikayet
Issizadam63 ()Hala almadik beklemedeyiz
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Sabah ki da satimla birlikte eldeki gumuslerin genel toplamı 106.5 ortalama oldu
1BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Tam olarak onlarda ve dönem dönem bizim ziraat yatırımda :)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Uzun detaylı yazılar düşmüyor. Suan tüm teknik, veri ve beklentiler ons lehine gözükmüyor. Ons karsısındaki tüm enstrümanlar güclenirken ciddi bri hareket beklemek cok mantıklı degil. Sadece bir surpriz işi bozabilir