Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Keyfimiz huzurumuz daim olsun iyi geceler sağlıcakla kal..
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Ons altin anlik 4339 seviyesinde.
Ons altın Cuma günü 4323 seviyesi altında olmak zorunda teknik olarak.
Peki üzerinde olursa ne olur?
Bu sorunun cevabını Cuma günü piyasa söyleyecek.
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Ben de neden kimse bunu sormuyor diyordum :) Para önce Nasdaq borsasına ve halka açılan SpaceX'e) ve yapay zekâ/teknoloji hisselerine akıyor.. Saygılar:)
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
General_S ()Keyfine bak hanımefendi iyi geceler
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KaRHaNDeMiR ()Ya bu para nereye akıyor?
0BeğenmedimŞikayet
Ozlem_K_G ()@celik2119
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Hislerine güven:)
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Yarın akşam kararını belli eder klasik fed ve metinde ki şahin mi güvercin mi konuşmalarına göre Görüşürüz Şeydacım iyi akşamlar..
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Eski dostlar gelmiş teşk. ederim..
Güzel analiz etmişsiniz brent zaten barış haberi gelmeden düşmeye meyilliydi işareti verdi ve yorumlamıştım sayfadan
Fed beklentileri önceden aldımı yarın belli olur faiz kararı pas olursa beklenti dahilinde..
geçen yıl yaz aylarını düşünün baskıyı oyalamayı ve sonrasında Eylülü hatrılayın j. holeden çıkan fed faiz indirim beklentisiyle zirvelere birlikte koşmuştuk ne günlerdi deyilmi günümüze uyarlayın
benzerlik varmı
Şu an fedi bekliyor... Ons altında ilk direnç 4358.4 üzerinde tutanma cabası veriyor kararsız
memur_memur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Peki bişey demiyom ben hislerime ve güncele bakarım şu ana kadar da zarar etmedim teknikle işim yok
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Cuma gününe kadar takip edeceğimiz direnç ve destek bölgeleri..
İlk Direnç: 4.357 – 4.390 dolar aralığıdır. Yukarı Hedef: Direnç aşılırsa yeni hedef 4.580 dolardır. İlk Destek: Kısa vadede 4.182 dolar kritik eşiktir. Kırılması halinde 4.023-4000dolar seviyesi güçlü destek bölgesidir.. Ytd:)
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Altın XAU Karar Bölgesinde Desene 4358.4 geçilirse 200emanın üstünde biraz oyalanır.4500 geçerse hareket hızlanır. ytd
Görüşmek dileğiyle Canım iyi akşamlar.
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Salih_C ()Abi 550 bin tl elime geçecek demiştim 250 sıva vs. Demiştim usta 150 dedi 400 bin kalır 100 binde kenarda var eder 500 vazgeçersem 650 yapar şuan için tl var hamdolsun bakalım nasıl değerlendireceğiz o önemli oda NASİP!
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
memur_memur ()İyi akşamlar. Nasılsınız. Neredeyse 3 gündür buralarda geziyor ons. Buralarda taban oluşturmaya çalışıyor diyemezmiyiz. petrol düşüyor, vix düşüyor, endeks az da olsa düşüyor. Piyasa sanki faiz artırımını fiyatladı gibi. barış planı imzalanacak gibi duruyor. Hürmüz ün açılma durumu var. Herşey altının lehine gibi gözüküyor. Yinede düşer mi?
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()200 ema yazdın sanırım klavye hatası:))
Anlık günceli 4358.4 usd bir kaç iğne denemesi atmış ama üzerinde kapanış alamamış
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Raşid ()Teşekkürler hocam
Sağlıkçı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Teknik bakmıyorsun tamam da en önemli veri fed ve en2flasyon baskısı
Geçen ay fed faiz kararında etmişti 4098 dibini test etmişti bir iğnede fed beklentisiyle 4023 usd ye geldi nasıl fedi önemsemeyeyim ters çanak boyun desteğiydi ucurumun kenarında döndük
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Yön belirsiz biraz çıktı bekliyor gibi
YlmzBurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YlmzBurk ()Bende aynı kafadayım suan
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Canım 250ema güncel Rakamı Nedir.?
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Yakından alabora edebilir:))
Dalgala boyları demişken haftalık aylık bakmayan kısada yanlıbilir sözüm size deyil teknikte meali
Burdan aşağı bir iğne gelirse eklerim:))
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sağlıkçı45 ()Müsait olduğunda bakalım
Raşid için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Yapılacak bir şey kalmadığında hiç bir şey yapmamak en iyisidir :)
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()200ema(4354) üstüne atamazsa (3900-4094) aralığı son durak. orta vade hareket alanı 4094-4544 bandı gibi.. ytd Bi atak daha olmalı
Uzun vadede 4000 psikolojik desteği kırılmadıkça yükseliş devam eder.
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Ne yapacağımı bilmiyorum TL var alamıyor biraz gümüş çıksam mı bilemiyorum çok kararsızım
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)