Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Faiz indirimi mi var acaba gram alana gram bedava koşun alın
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Doğru bidiğinden vazgeçme çizgini bozma
Eslim_10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()kendileri he grafık ne hedef veremezken ezberlenmıs klasık kelımelerle yok rsi yok bulut yok macd yok prb sar ıkı jargon ogeısler bı mum okuyamazlar sanırsın mılyar $ lık fon yonetıyor hersoyolog
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()Fiyat dönüşü oldu galiba doğru mu Abla
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: #35017964 Grafik detay ve yorumları
4. dalga bitiş yeri 4600 gözüküyor grafikte, 4600 den yani 4. dalgadan sonra 5. dalga olarak 3918 işaretlemişsiniz. Ama grafiği 4429 seviyesindeyken paylaştıktan sonra 4900 seviyelerine doğru bir yükseliş yapmış. Bu dalga sayımını bozmaz mı?
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()yıne palavralar sıkmaya baslamıslar mılletı zarar sevkedenler ne yuz varmıs ark bunlarda profıl resmıyle pıyasa yorumcusu oluyorlar hahaha
2BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Aynen alıcı bulmak farz oldu başka şansımız yok çeyrek alana gofret bedava:)
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()İyiyim çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Sen nasılsın?
Ayperi07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Tamam ne alaka demiyeceğim :))
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Strongwolf ()Konu: #35017947 Grafik detay ve yorumları
Bakarsınız budanmış dalga 5 olur ve hedefe gitmeden kısa bir 5 ile buralardan döner, kim bilir, kimse bilemez, ancak piyasa yapıcılar bilirler...
Strongwolf için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eslim_10 ()9 köyden değil 19 köyden kovulsan da..
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayperi07 ()Merhaba beyza. Sağlığın nasıl? Daha iyi misin?
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Güvenli limanda güvensiz tiplere fırsat verdi:))
Fredynin kabusları filmini hatırladım uzun bıcaklı eller çok korkunçtu:))
Burdan çıkan ders.. Düşen bıcağı tutulmak gerekiyormuş ne alaka? deme:))
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bahanex ()Son 37 bin lirada alim yapilmistir ya herro ya metro bu saaaten sonra :))
1BeğenmedimŞikayet
Strongwolf ()Konu: #35017936 Grafik detay ve yorumları
Merhaba.
Bu işlerden çok anlayan biri değilim :) ama bana göre hatalı değil, biz sayımda öngörüde bulunduk 4. dalganın nerede biteceğini bilemezsiniz, 4. dalga 1. dalganın bitiş seviyesini ihlal etmediği sürece sayım bozulmaz, 1. dalga 4,996 usd de bitti, 4. dalga 4,891 usd de bitti ve 5. dalga başlamıştı, 5. dalga sonunda C dalgası tamamlanmış olacak...
Ytd...
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Aradığım cevap buydu teşekkür ederim ellerinize sağlık.
Ayperi07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()Batan geminin malları bunlar
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antep27a ()Balinalar panikleyenin elinden almaya devam ediyor nereden döner bilinmez döndüğünde acısını çıkaracak ben almaya gidiyorum bı parca daha
1BeğenmedimŞikayet
Ayperi07 ()Bileşenler meselesine gelelim ve buna siz karar verin: az önce söylediğim gibi, şu an en önemli bileşenler, politik gelişmelerin yönü ve bu gelişmelerin herhangi bir zamanda ne düzeyde sindirildiği. Ayrıca, merkez Bankalarının alım satım düzeyleri hakkındaki öngörüler.
Daha sonra ve şu an pek etkilemediğini düşündüğüm başta abd olmak üzere, ulusal ve uluslararası ekonomik ve finansal faaliyetler ve bunların sonuçları. Bu havuz oldukça geniş. İçine altın arzındaki artış dahil aklına gelen her şeyi koy. Örnek, faiz düzeyleri, konut fiyatları, harcanabilir gelir, işsizlik, enflasyon. .. Bu liste çok uzun.
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()10000e çeyrek var koşun:)Kapan alıyor:)
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
SMMM33 ()altının altın devri kapandı. bundan sonra hiçbir emtia kadar dahi kazandırmayacak. Enflasyondan bile aşağıda kalacak uzunca süreler.
0BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Bürütüslük hiç bana göre değil güvensiz bir tip:))
Ons uyanamadığımız bir kabus haline geldi:)
Fredy gibi birşey oldu:))
@Engin7734
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Ata altın nerden nereye düşmüş kışın 50 binleri geçmişti.. Berketli olsun abalcım
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Hayırlı ve çok bereketli olsun Hüseyin özellikle dlr/tl nin bu seviyelerinde gram altının ben gayet pirimli olduğunu düşünüyorum arkadaşım selamlar sevgiler
@deLiogLan_
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()9. köyden kovulsakta mı:))
Eslim_10 için cevaplandı (yorumu göster)