Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Konu: Ons altın 4s ytd.
Aleyküm selam güzel kardeşim ona bile razı ettiler malasef bizi dostum çok yazdım svs tekrar başlamasına inanlar pozisyonlarını ona göre alsınlar diye o durumu yaşıyoruz şuan hava çok negatif düzelmezse devamı gelirse yatayda zor dururuz gibi teknikde desdekliyor bunu ama umudlar devam ediyor manüpile piyasa cunku hızlı düşen hızlı çıksın bir şekilde diye umuyoruz ve buralar çok güzel alım ve ekleme yerleri fed sonrası daha guzel mi olur oda tartışılır . YTD
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
sondakka ()Altının yükselmesi için şimdilik hiç bir sebep yok, ytd
ONS önce 3980 , ardından 3750 loading.. ytd
1BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()3880 dip bence ordan bi tepki verir oraya kadar giderse gitmeyebilirde ama dip orası inşlh gitmez
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()4000 altını bekliyorum ben artık geri çıkışıda uzun zaman alır artık
acemi_alanyalı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
acemi_alanyalı ()Biran önce cehennemin dibine gitte sende kurtul bizde kurtulalım. Bu ne böyle çin işkencesi gibi
2BeğenmedimŞikayet
Antep27a ()Altın'larınızı birikim diye görün anlık rakamlara takılmayın balinalar başka vurgun peşinde orda işleri bitince yine buraya gelecekler hiç şüpheniz olmasın sağlık tan önemli birşey yok ilk sırada sağlık huzur sonra para para olmasada sıkıntı sadece birikim diye görün zaten bitikim aracı TL geçtikçe ekleyin ecel Allah sonra hep beni emlak sahibi yaptı sadece sabır hayat kısa
0BeğenmedimŞikayet
geldigi_yeri_unutmaz ()Olacak nakit alacaksın gramları:))
15 ine kadar alım fırsatı verse bari :))
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ekomix ()Alım için acele etmemek gerekir bence,
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Çoğunu geçen yıllar topladık ne yapalım son 6 ay terste
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yelpaze ()Kuyumcu dün çeyrek satışı vardı, alıyormusunuz dedim hayır almıyorum dedi
1Gassal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Bu tahviller ne şişte be kardeşim bir düzeltme gelmedi bunlara yakındır
0BeğenmedimŞikayet
Goldprice57 ()Konu: Ons altın 4s ytd.
Mustafa abi selamlar.17 Hazirana kadar öngörün nasıl metallerde. Yatay gitse bari burdan.
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kemalaslan0634 ()baloncu tenekeci seni.
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()Benim sepet maliyetim çok yüksek değil ama yakın çevremde 8000 den altın alan çok oldu. Hatta bir arkadaşım evini satmıştı 8000 liradan altın almıştı. Allah düşmanıma yaşatmasın.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kirilov ()10 gram eklendi bakalim buradan da zarar yazacak mı tavsiye değildir yıl sonu hedefim.
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()17 Haziran
karanlikgece3636 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Konu: Ons altın 4s ytd.
Tesekkurler zeynep emeklerine sağlık seni sevmeyenide ne diyeyim :) Takipteyiz tüm rakamları temelde işlerde karısık hayırlısı bakalım.
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karanlikgece3636 ()Fed bugün müydü
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Ekonomistler öyle diyor açıklama yok
flyalone için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Brd ()Beni çok ama çok kötü etkilemişti. Bir ara o beni 750 bine kadar zarara ugratmisti. Az kaldı diyebilirim. Evet gayrimenkul en doğru tercih. 3.500 e alır bir sene sonra 5.000 e satarım. Kafam rahat. Stressiz.
Arsemia0202 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Karadayi_akrep ()Tamamen açgözlülük diyorum ben mesela ben 2021'de araba almıştım o arabayı sanırım 250 gram altın vermiştim Şimdi arabayı sattım sattığım zaman 95 gram falan yapıyordu yani böyle olacak diye biz arabaya binmeyelim Hiç böyle hesaplara girmemek lazım hayata biraz Relax bakmak lazım ama Bizim milletimiz insanımız biraz farklı düşünüyor
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DaşmıYiyelim ()Nakitlerimi demire yatırdım :)
traktör aldım
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
acemi_alanyalı ()Dünkü düşüşte 50.000 gitti, bugün de 100.000 gitti, 2 günde 150.000 eridim
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Sabit diyor Amerikan caycısı
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
flyalone ()Fed in olmayacak aciklamasi nerede
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)