Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Semih5884 ()Aynen hayırlısı hocam zaten vadeniz uzun ise hangi noktadan almış olursanız olun kafanızı takacak birşey yok demektir, boyle dip noktalar denk gelirsede nakit varsa degerlendirirsiniz, bende çok memnun oldum
BugraEvci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mithat_barann ()Su an fibabanktan alıyorum 6354 TL gramı alış satış makası 60 tl
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()Kuyumcukent 6940 a satiyor
Teknik35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antep27a ()Adamlar yüksekten de alıyor normal bence
ÇAKIR0180 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hakan19316 ()Beraat Kandilimiz mübarek olsun, Allah bu mübarek günde günahlarımızdan beraat etmeyi nasip etsin; borçta olanlara kolaylıklar versin. Hepimizin maddi kaybı büyük, ama faize bulaşmadan altın alıyoruz elbette niyetimiz temiz.
0BeğenmedimŞikayet
SeniSevmiyorum ()4079 dolar gelmeyecek heralde.
Hayal heraldemkine o fiyat.
Bende trene bineyim , Bende alıyorum altin hadi hayırlısı.
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Kısa vade işlem yapanlar için sancılı bir dönem olucak ama orta uzun vade sorun yok biz beklemeye ve eklemeye devam edeceğiz
BugraEvci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zeynaa ()1 günlük inanılmaz altın yükselişi ve sonrasında görülmemiş düşüşle kimbilir kimler neler kazandı? Sen, ben normal vatandaş değil tabi ki kazananlar...
0BeğenmedimŞikayet
Teknik35 ()bu işler boyle hangi varlik oynak icindeyse bu makaslar hep vardı
AltıncıAblaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antep27a ()Konu: Gaziantep anlık kur kuyumcular ucuza alıp satmıyor

Gaziantep anlık kur kuyumcular ucuza alıp satmıyor
1BeğenmedimŞikayet
ÇAKIR0180 ()Arkadaşlar, bu kadar da olmaz. Lütfen herkes bulunduğu ilde Ticaret İl Müdürlüğünü arayıp kuyumcuların makas aralığını şikâyet etsin. Sessiz kaldıkça bu uygulamalar devam ediyor. Hakkımızı arayalım.
0BeğenmedimŞikayet
AltıncıAblaa ()Herşeyin bir ederi var daha bir hafta öncesinde burasıyla aradaki makas 250-300 dü şu an makas 800 lira
Ucuza vermeyecek diye bizi mi yolacak millet bedava almıyor para verip alıyor
Teknik35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Teknik35 ()dustukçe ekliyoz 2030 a kadar topluyorum
Brd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hakan19316 ()Allah hayırlısını versin hepimize. kandilimiz mübarek olsun
GPDBS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Brd ()4.200 u yakalarsak ons ta bak nasıl ucuza alıyoruz :))
Teknik35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Teknik35 ()kimse ucuza mali vermez
ÇAKIR0180 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gold44 ()Panik Satış yapmadıktan sonra Altın gördüğünü unutmazz
0BeğenmedimŞikayet
Cristiano7 ()Hahahaha ben de o söze çok gülüyordum zaten
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Semih5884 ()Kışa vadede altın işine girilmez minimum 6 ay sonrası için pozisyon almak gerekir, çünkü düzeltme her zaman olağandır, şu an yaşadığımız gibi
GPDBS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Koray_0625 ()4435 çalıştı tepki geldi ama sonırlı bir daha baskı yerse 4244 gelir Allah sonumuzu hayır eylesin amin
0BeğenmedimŞikayet
Fatih3416 ()Kimi kime şikayet edeceksin para baronlarına siyasetçiler dokunmaz
ÇAKIR0180 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ÇAKIR0180 ()Arkadaşlar, bu kadar da olmaz. Lütfen herkes bulunduğu ilde Ticaret İl Müdürlüğünü arayıp kuyumcuların makas aralığını şikâyet etsin. Sessiz kaldıkça bu uygulamalar devam ediyor. Hakkımızı arayalım.
0BeğenmedimŞikayet
ipekisencetin ()2011 yaşadık biz gümüşçüler
0BeğenmedimŞikayet
İsmail_9242 ()Aynen haklısınız da ben banka işini pek sevmiyorum açıkçası fiziki aldım hep bu zamana kadar
AltıncıAblaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ÇAKIR0180 ()Bu kadar da olmaz! Kuyumcuların uyguladığı fahiş makas aralıklarına sessiz kalmayalım. Herkes bulunduğu ilde Ticaret İl Müdürlüğünü arayıp şikâyet etsin. Birlik olmazsak bu düzen değişmez!