Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Bu hafta artık düştüğün yere geri gelde 6 aylık stres önemli değil çıkıp gidelim.
0BeğenmedimŞikayet
fuhrer55 ()Sabit bıraksa bile altına yaramaz. Piyasa enflasyonu görüyor ve vadeli piyasaya yöneliyor. Altının çıkması için herhangi bir sebep şuan yok
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Recdp543 ()3000 lere düşte sende rahat et bizde rahat edelimm...
0BeğenmedimŞikayet
Ceryanci58 ()Gram altın alış 6145 TL nasıl iyimi fiyat fiziki
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Faiz kararı ile alakalı kendi verimizi hepten unutmuşuz, bilgilendirme için teşekkürler hocam. Abd ÜFE verileri beklentiye paralel gelse de bizleri kurtarır, altı üstü onların olsun. Hani halk şairimizin deyişinde söylediği gibi;
Bütün dünya senin olsun.
Bir dost bir post yeter bana.
Atlas libas senin olsun.
Bir dost bir post yeter bana.
Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()17 Haziran da Fed var. Bakalım ne olacak
fuhrer55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
fuhrer55 ()Sıra Fed de bir ay gecikebilir baskından dolayı
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()Avrupa Merkez Bankası faiz artırdı
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Bu birikimleri işte böyle amaçlar için yapıyoruz ne mutlu size dilerim gönlünüzden geçeni Allah hayırlısıyla nasip etsin sizlere.
@deLiogLan_
Ayyüzlüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()4058 e kadar gidersin bu kafa ile.
1BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Teşekkürler hepimizinki bereketli olsun Allah nasip ederse oğluma ev almak istiyoruz maaştan kalanı alıyorum ama ne yalan diyeyim 8 binlerde almadım bekledim çok yüksek diye 2 ay sonra 6600 den en yüksek alımım
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Hiç sorma Engin. Hızla tüketiyoruz zamanı.
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Yazdım ama herhalde düşmedi. İyiki düşmemiş :)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Bu biriktirme stratejisi yıllardır benimde benimsedigim bir yoldur şartlar ölçüsünde çook bereketli olsun.
@deLiogLan_
Ayyüzlüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Yapmasın zaten faizler uzun zamandır çok yüksek
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Geçmiş Abd ÜFE verileri. Bu günkü beklenti %0.7 umarız beklentiye yakın gelir. @Yön_Kuzeydoğu
1BeğenmedimŞikayet
Yusufkenan_61 ()15:30 da ABD üfe var bakalım ne çıkacak. İnşallah düşük çıkar. Ayrıca bugün bizim merkez bankasının faiz artışı yapmaması da iyi oldu. Yoksa dolar TL de aşağı gelirdi. Hepten perişan olurduk.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
alım tarafında olabilirsiniz. ortalama düşürmek için bir fırsat bu
Ayyüzlüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Ben yaklaşık her ay az az 10 Gr gibi alıyorum son alımlarım yüksek
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ayyüzlüm ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Mayıs başında 6600 den fiziki aldım şimdi 30 Gr civarı alabiliyorum fazla nakitim yok ort düşürmem lazım gece düşmüş ama muhtemelen banka makas atmıştır bu sefer bankadan alıcam
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Anladım dün verilen sonra düştü sanki bugün ne olacak bakalım az kalmış paranoyak etti beni altın
Yusufkenan_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Teşekkür ederim Engin kardeş
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Bereketli olsun yunus
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Konu: 11 Haziran 2026 BigFoRCe Gram grafikli yorumu
Ben bugün altın için ayırdığım nakitin %60 ı ile aldım.
Ayyüzlüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zaza0023 ()yi üfe abd
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)