Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()İmza atılmasını nasıl bekliyor ya noter falan çağıralım bitirsin şu işi
4BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Artık 17 Haziran toplantısında sabit bırakması lazim.. Zaten piyasa bunu büyük ölçüde fiyatladı.. Artırırsa da indirirse de çarşı pazar karışır.. boyle bir supriz beklemiyorum.
Bence önemli olan Tmmuz ve sonrasına dair verecekleri sinyaller.. Yılın geri kalanı için ne düşündüklerini, nasıl bir yol çizeceklerini oradan daha net anlarız..
Şimdiden net bir şey söylemek zor..
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Brent baya düştü. Açıklanan enflasyon verileri bir yana önümüzdeki dönem beklentiler düşerse faiz arttırımı rafa kalkabilir.
1BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Konu: #35026268 Grafik detay ve yorumları
Aynı şey gümüş için de geçerli. 92 tl gümüş için dipti. Tl olarak düşüşünü tamamladı. Artık alıp biriktirme zamanı.
Acemii__kiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Acemii__kiz ()Konu: #35026264 Grafik detay ve yorumları
Bende gümüş var Çelik bey
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Destekleyici dinamiginin farkindayim… Ama bana gore degil… Olmayacak da…
Ons yorumuna devam edelim ; ). Sayfayi mesgul etmeyeyim ; ). fEd ne yapacak fz konusunda sence? @Unique_xy
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Benim yüce gönüllü arkadaşım, onu biliyorum.. Ama bu da bir gelenek.. Sadece birbirimize verdiklerimiz değil, yakınlarımızın da katkıları oluyor.. Ama Gerekirse bir hayır kurumuna da yönlendirilebilir..
Görüşüne de saygı duyarım tabii..
Selamlar
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Konu: #35026257 Grafik detay ve yorumları
Çok zor olur. Altın 5300 dolarda iken satılıp buralardan alınabilirdi. O zaman biraz gram artırmış olurdunuz. Şimdi altının düşeceği fazla bir yer kalmadı. Ağustostan sonra 3-5 sene boyunca altın sürekli artar. Satılıp alttan alınacak zaman geçti, alıp beklenecek zaman geldi.
Acemii__kiz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Hayırlı cumalar, sabah şerifleriniz hayr olsun:)
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın Halil..
Tam kahve içiyordum mesajını gördüm..
Selamlar arkadaşım (:
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Ben ona istedigi altinlari veririm. Belki de rahatligim bundan… Yeter ki baska birilerinden/bir yerlerden beklemesin… @Unique_xy
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()Herkese hayırlı cumalar bereketli bir gün dilerim gümüş ailesi,
Kısa bir analize bakacaksak olursak PP (65, 97 ) bölgesi bu günün denge noktası görünmekte üstünde tutunması ve kalıcılık devamında ;
67,94 Fibo direnci testi tekrar gündeme gelir geçilirse,
69, 15 birinci zirve
71,11 ikinci zirve
? hacim artışı olursa olumlu yönde devamı değerlendiririz
Düşüş yönünde PP bölgesi kaybedilmesi durumunda 64,01 birinci destek
62,80 ikinci destek
60,84 ana destek
Herkese bol kazançlar dilerim //
0BeğenmedimŞikayet
Amatör_16 ()Önce şükür sonra sabır sonrada inanmak gerek...
*HAYIRLI CUMALAR*
1BeğenmedimŞikayet
Roket_ ()Rakip olarak Türk hava yollarını geride bıraktın sanki artık roketsana geçsekmi. :)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Sen böyle istiyorsun ama bakalım kız tarafı bu duruma ne der (;
Düğünde ister takı da isterse ne yapacaksın..
Bazı bilinçlere bireysel değil Toplumsal olarak ermemiz gerekiyor diye düşünüyorum bu yüzden..
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Acemii__kiz ()Konu: #35026241 Grafik detay ve yorumları
Buradan bozsam alttan alabilir miyim çelik bey
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Trumpin yine yalan soyledigi anlasilinca altin yine geri geldi , Yaptigini soyledigi anlasmada 2 ay sureli zaten bu bile piyasanin 2 ay gerilimli olacagini gosteriyor bu yıl altinda kar olayi kapanmistir
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Amin cümlemizin @deLiogLan_
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Dugunlerde altin takilmasi olayina kasri olan biriyim (onun da destekleyici ayri bir dinamigi olsa da). BeKa rim ve kucuklugumden beri soyledigim tek soz; “Dugunum olursa (dusunmuyorum orasi ayri) kimsenin 1 gr bile takmasini istemiyorum (para da dahil). Gelen, eglensin; huzurla ortamda bulunsun yeter. ” . Not: Kendim, davetli oldugum dugunlerde ortama uyar ve takimi takarim. Ama kendim icin asla istmdgm bir sey; hem de asla… Tum sevdiklerim bilir bu istegimi. @Unique_xy
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Ve Aleyküm selam Ömer bilmukabele arkadaşım saygılar sevgiler
@deLiogLan_
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()Günaydın Halil kardeşim. Sizinde cumanız mübarek olsun. Hayırlı günler dilerim.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydınlar Hüseyin tşk ederim varol arkadaşım.
@deLiogLan_
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Arsemia0202 ()Hayırlı Cumalar @Zemheri_46 sizinde işiniz gücünüz rast gelsin.
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydınlar Altın in ailesi
Hayırlı cumalar bereketli kazançlar Her dileginizin gönlünüzce ve hayırlısıyla olmasını temenni ederim
@deLiogLan_
0BeğenmedimŞikayet
fatmagulmath ()Aklı başında dedim zaten
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)