Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Yüksekten alanlar için dediğiniz doğru, 6100 lü seviyelerden alanlar için durum öyle değil.
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Günaydın çok değerli hocam, elinize yüreğinize sağlık. Trump Fed için iki önemli altyapıyı oluşturdu sanırım. Biri 19 Haziran imza günü, diğeri de hayırsever Lauder'ın dmadı Warsh'ı yeni Fed bşknı olarak ataması. Bizlere de bir hayır yapar inşallah. Mutlu, huzurlu, keyifli bir gün ve kazançlı bereketli bir hafta dileğimle. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Herkese günaydın bereketli bol kazançlar..
Teknikte Brent ptroldeki düşüş barış ha2berinin ilk sinyalini fiyatlaması; )
Gram Altın için 16paramıknatısı yorumu (3 gün önce)
Brent ptrol anlık 86.2
87 Altın da kalması ekonomi adına sevindirici 77. xx desteğine inerse daha güzel olurdu
88 üzerine atmamalı..
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
calcaneus47 ()Çok doğru bir tespit kaç dolar arttığında forum çoşuyor yükseldi diye
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Günaydın Emeğine sağlık barış haberiyle bistte savunma hisselerine dikkat!
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Günaydın çok değerli hocam bilmukabil, bir selamla günaydınla güne uyanmak ne güzel, sizlere de güzel bir gün ve kazançlı bereketli hafta diliyorum. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Aleykümselam Murat günaydın bilgi için teşekkürler.
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paratic ()Selamünaleyküm.
Ortalama 50 dolar ile açılış yapan altınons için temkinli olmakta fayda var. Zira hala direnç seviyesine yaklaşmış değil bu bir soru işareti. 4380!
Cuma günü atılması beklenen imzalar için bekle- gör pozisyonumuzu koruyalım. Ondan önce de yarın boj ve çarşamba fed toplantılarını da ihmal etmeyelim.
Bist ise ulaşım ve banka hisseleri gerçek zamanlı hacimli yükselişlerini bugünden itibaren 5 gün boyunca izlemeliyiz.
Bol kazançlar herkese.
@paratic
1BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Günaydın. Gram 7800 ve üzeri görmedikçe yükselmiş değil. 2 hafta önce düştüğü rakamlara bile gelemedi hala.
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Ne demek abi... Çok teşekkürler. Sevgilerimle.
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Detaylı cevabın için çok teşekkür ederim.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ozgur3457 ()Ons 2500 dolar olcak diyenler kayboldu millete aldırmadılar düşecek diyip
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın çok teşekkürler bu iyi niyet, yapıcı ve değerli yorumunuz adına ilk beğeni benden..
@Unique_xy
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Gram maks beklentim 5870 liralar dedim inş 5900 lerde değerlendiren olmuştur
4BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Değerli arkadaşım, haklısın.. Bugün ayın 15'i ve birçok kişi ekleme yapmakla beklemek arasında kalacak..
15'inde ele geçen nakit için 17'sini beklemek düşünülebilir.. Belki biraz daha yukarıdan alım yapılır ama en azından teyit alındıktan sonra hareket edilmiş olur.. Şu an, F1ED'İN vereceği mesajı görmeden alım yapmak bana doğru gelmiyor..
Elbette bu benim görüşüm.. Sen yine de kendi sesini dinle..
Ben alırım, seviyeyi çok önemsemem.. düşse de etkilenmem teyite gerek yok.. diyenler için ise zaten her seviye değerlendirilebilir.. ytd.
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın değerli kardeşim yeriniz bende önemli sevgilerle dolu iyi kazançlar dilerim..
@Unique_xy
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Teşekkürler kardeşim yeni hafta sizin içinde sağlı, bereket ve kâr getirsin. @dolarkes
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dolarkes ()Günaydın sayın hocam eline emeğine sağlık bereketli kazançlar dilerim
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın sağlık ve kazan dolu bir hafta olsun..
Ons altının 4.320 dolar civarında seyretmesi teknik olarak aşılıp/aşılmaması adına kritik bir bölge.
Devamlı olarak fiyatı etkileyen ana unsurlar; Fed faiz beklentileri, doların yönü, jeopolitik gelişmeler ve merkez bankalarının altın alımları oldu.
15 Haziran bugün itibarıyla ons altın 4.320 dolar üzerinde işlem görürken gümüş de aynı gün güçlü yükseliş gösterdi.
Yükselişte:Altın onsta 4.300–4.350 alanı korunursa alıcılar güç kazanabilir.
Fed'in faiz artırımlarını ertelemesi veya doların zayıflaması altını destekler.
Bazı büyük kurumlar yıl sonu için 5.000–6.000 dolar aralığında hedefler veriliyor.
Düzeltme/düşüş halinde:4.300 desteği aşağı kırılırsa 4.000–4.100 bölgesi gündeme gelebilir. YTD.
Etiketlenemeyen herkes etikelidir.
@beyza_ @Unique_xy @Zemheri_46 @Kirilov @dolarkes @objektif_görüş
@canerf @Valjan_ @Metin60 @Akikurusava @akbulut2
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()@paratic burdan alınır mı:)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Tahmin ettiğim üzere aslında sorumun cevabını aldım :)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın değerli sayfa dostları..
Uzun bir aradan sonra piyasalarda güzel bir hava gördük.. Henüz çok guclu seviyelerde değiliz.. Bu nedenle gelişmelere sevinelim ama temkini de bırakmayalım..
Masada sav2ası bitiren değil, müzakereleri başlatan bir anlaşma var.. Bu olumlu fiyatlansa da altın hala önemli teknik seviyelerin üzerine kalıcı olarak çıkabilmiş değil..
Ve bu hafta F1ED haftası.. Bu yüzden dikkatli olmak gerekiyor.. F1ED'in sav2aşın etkilerini nasıl değerlendireceği , vereceği mesajlar ve bu mesajları doğru okumak önemli..
Kısa vadede nakde ihtiyacı olanlar için güzel satış fırsatları oluştu.. En dibide en tepeyide yakalamaya çalışmayın.. Çünkü düşerken daha da düşecek, yükselirken daha da yükselecek düşüncesinin sonu yoktur.. ytd.
Herkese kazançlı, bereketli ve güzel bir hafta diliyorum..
@zekamerak
3BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Herkese günaydın. @Yön_Kuzeydoğu arkadaşım sayfaya katkıların için çok teşekkür ediyorum. Adeta anlık, önemli bilgilendirme kaynağı gibi işlev görüyorsun; sağ olasın. @zekamerak ve @deLiogLan_ arkadaşlarım, sizlere de bir şey soracağım. Malum ayın 15'i. Az miktar da olsa altın alabilirim. Sizce alayım mı biraz bekleyeyim mi? Tahminim 17 Haziran'ı bekle; açıklamaları görelim, öyle karar ver diyeceksiniz ama huyumu da biliyorum, sanırım bugün alırım (yine de emin değilim). @umut5134 abi herkese günaydın diyerek zaten sizi dahil ettim ama yine de size özel bir günaydını da yazmak istedim, güzel bir gün dilerim. @Unique_xy
0BeğenmedimŞikayet
KaRHaNDeMiR ()2/5 parçadan çıktım. Herkese bol kazanç. 2/5 altın, 1/5 usd tutuyorum.
0BeğenmedimŞikayet
calcaneus47 ()Başladınız yine çok güzel yükseliyor diye yahu 5500 den düşen bir ons için bu yükseliş mi bırakın Allah aşkına o kadar insan zararda
Zdnnee için cevaplandı (yorumu göster)