Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Sen altındaki dona pek sahip çıkmış gibi durmuyorsun bu cüretkarlığında cehaletinin verdiği cesarettendir Türk milletinin iradesi senin tahakkümün altındamı yoksa kime destek vereceğini yada veremeyeceğini yazabiliyorsun
yunuskara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Goldprice57 ()uzatmaya gerek var mı kardeşim. herkes kendine göre haklı sonu yok.
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()20 bin tl ile emekli nasıl yaşasın evi olmayıp asgari ücretle tek maaşla geçinen adam nasıl bütçesine göre yaşasın yaşasada karın tokluğuna belki yaşar artık gerçekleri görmeye biraz cesaretiniz olsun ülkenin %20 si refah içinde yaşarken geri kalanı sadece çalışıp karnını zor doyuruyor
Xpara için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Tokluktan değil kötü niyetli insanlar olaylara objektif bakmaz onlar bencildir kendilerinin durumuyla ölçerler onu baz alırlar başkaları umurlarında değildir utanmazlar umursamazlar
Kdrtbsk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kirilov ()Ehomoni çok eyi yeğenim eskiden cart curt :)
1BeğenmedimŞikayet
Goldprice57 ()@Mustafaizmir35 @Ceryanci58 selamlar nasılsınız kardeşlerim. polat abi işlem var mı.
1BeğenmedimŞikayet
Goldprice57 ()Çok güzel özetlemişsin kardeşim ellerine sağlık
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Tanışırsınız:) Dikkat ederim eskslansları
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Büyümüştür güzel kızımız maşallah heyran halasından selamlar..
İlk karar noktası dediğimiz 200 ema direnci anlık 4358.7 demiştik biraz üzerine iğne attığı yer 4369.4 görmüş ve kısada red yemiş bu seviyeyide kalıcı olup destek yapmalı 4275 korumalı
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Xpara ()kardeş bütçene göre yaşayacaksın. çalışırsan olur. hiçbir şey bilmiyorsan git sanayide ustalık öğren. işe yararsın. eski yaşam kaliteliydi derken eskiyi kendin yaşayabilirsin. kimse sana mani olmaz.
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Kira fiyatları asgari ücretin üstünde gerçekleri duymak zordur tok anlamaz
0BeğenmedimŞikayet
afraze ()Meslek hastalığı diyelim o zaman. Kelimelerin kifayetsizliği. Yoksa süper anlatmışsınız anlayışı.
Xpara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Siz fazla alıyorsanız veya 2 3 maaş alıyorsanız söyleyin
2BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Ne uzattınız adam gerçekleri söyledi hemen konuyu yol yaptı araba yaptı asgari ücret 30 doğru söyledi açlık sınırı altında doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar.
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Beklenen artış olmadı, demekki diğer fiyatlamalar köpük müş, cuma gününden de şahsen umudum yok, artık 2027 yi beklicez, yatırım tavsiyesi değildir.
-1BeğenmedimŞikayet
Xpara ()kardeş burası yeri değil. sanki anlatsam anlayacaksın. başkasının avukatlığını yapma bana. yazılana yorum yaptım. uzatma
afraze için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Şu anki durum çokta kötü değil mi şaka yapıyor olmalısınız ülkenin doğusundan en batısına gidin ortalama kira 20-25 bin o da orta halli bir daire faturaları çocuk mutfak masraflarını katınca rakam ciddi artıyor ve maaşlar ortada ev araba fiyatları ortada geçmişte belki herkesin durumu çok iyi değildi ama hayat kaliteli yaşanabiliyordu ve bu kadar düzenbaz yoktu ortada kaldı ki bir ülke geçmişine göre değil geleceğe ve gelişimine göre değerlendirilmeli eğer 50 yıl önceden çok az daha iyiysek burada bir sorun vardır hiç gelişememişzdir bu süre zarfında diğer ülkelerde ne olmuş nerelere gelmiş ona da bakmak lazım gelen çalıyor giden çalıyor ve bu millet her şeyi kabulleniyor asla sorgulaamıyor
Xpara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Brk07 ()çarşamba akşamı fed in faiz kararı ve ardından fed başkanın konuşması altında yönü belirleyecek yatay seyir eder çarşambaya kadar konuşmadan sonra yön belli olur altında birde cuma günü cenevrede imzalanan anlaşmadada tepki verebilir
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Fed faizleri sabit tutup güvercin mesajlar verirse ve cuma günü de barış anlaşması resmen imzalanırsa, altın fiyatlarında önce yukarı yönlü sert bir sıçrama, ardından jeopolitik risklerin bitmesiyle orta vadeli bir dengeleme ve ardından gevşeme hareketi yaşabiliriz. Tabi fed çarşamba günü şahin duruş sergiler yıl içinde faiz artırım sinyali verir ise tekrar 4000 dolar hatta 3900 doları test edebiliriz.. Ytd
1BeğenmedimŞikayet
afraze ()Söylediklerinin 1. Cümlesine mi katilmadiniz son cümlesine mi? Bunları yaşayan yok mu? Emekli 100 bin alıyorda adam mı 20 yazmış. emeklilere asgari zaten adı üzerinde en aziyla geciniyor. Adam eskiden çok toktuk şimdi mi ac dedi. Okuduklarinizi anlayin. Algi deseniz anlarim.25 yılın en iyi kullanılan olgusu.
Sizinki tokluk siyaseti yaparak karşı tarafi susturma siyas ti. Siyasi yön mön yok.
Xpara için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Valjan_ ()Sabaha fırlar diye geceden aldık işe bak yine olmadı :)
3BeğenmedimŞikayet
Xpara ()açlık edebiyatı yapıyorsunuz. eskiyi çok iyi bilirim. Yaşım 52 . yokluk ve yoksulluk yaşayan biriydim. Gelinen durum çokta kötü değil. Bakış açınız sadece siyasi gibi duruyor
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Hedef geri tepti zaman uzadı sıktı sadece ablam.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Hedeflerine ulaştıysan, gelinen noktadan memnunsan, sen bilirsin.. iyi düşün değerlendir bakalım.. iyisini sen bilirsin
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Çok doğru sabahtan bu tarafa bir arpa boyu yol gidilemedi. İyi akşamlar..
@Zemheri_46
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)