Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()10.60 için daha erken şimdilik. Faiz indirimi kararı çıkarsa o zaman gelir. Bu ay da pass geçecek gibi
Lordbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Lordbey ()Kardeş 10.09dan aldım bugün 10.60 bekledim düştü
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()kasım sonuna kadar çıkmayı düşünmüyorum
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Çıkmadın değil mi kardeşim?
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leytinant ()Alım için hedef 9,80 desem çok mu abartı olur ? Neyse bekleyelim bakalım.
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Kardeşim düşmeye mi başlamış satsam kesin roket olur
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leytinant ()Bankalar mesaj göndermeye başladı. 19,75 faiz teklif ediyorlar ve faizdeki mevduat faizlerini arttırıyorlar. 25 baz puan faiz artışı bekliyorum.
Pilot_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pilot_ ()Bende aynı görüşteyim büyük bir ihtimal pas geçer.
Bu yıl böyle geçer en erken 2022 iniş olur diye tahmin ediyorum.
Beşiktaş35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Beşiktaş35 ()Faiz %70 pas geçer %30 0.50 - 250 arasi faiz artırılır.
0BeğenmedimŞikayet
Beşiktaş35 ()10.70 olursa Türkiye dünya ile irtibatını kessin.
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Normalde faiz indirimi bekleniyordu böyle bir çıkış olunca yine sabit bırakabilir gibi geldi birde dün eski TCMB Başkanı mesaj yollamış onu dikkate alırlar mı diye düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Kardeşim en azından 10.30ları görürüz diye düşünüyorum bu hafta daha önce çıktığı zirve 10.70lerdi yanlış hatırlamıyorsam bunun üstüne gitmeli diye düşünüyorum perşembe faiz ne olur bilmiyorum sabit kalırsa geri döner mi ama sabit kalsa bile artık enflasyon altında kalıyor faiz yine yükselmeye devam eder diye düşünüyorum
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Kardeş sen hedefi nereye koydun kaçtan döner geri?
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Şuan terste olmuyorsun kardeşim
Lordbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Tersteyim derken düze çıkmışsın zaten karını alda öyle çık bari
Lordbey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Lordbey ()Kardeş ben 10.09dan tersteyim nereden çıkılır sence
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
JARDEN_ ()Kardeşim aslında durum yine faiz artırımını gerekli kılıyor... indirimini değil... Mb yapar mı... o ayrı...
$€¥ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pilot_ ()Kafam çok iyide milletin beklediği gibi Herşey çalışmıyor malesef yoksa temmuz ayında faiz indirimi olurdu beklendi oradaydı.
Bir gerçek var neden bu sayfayı takip ediyoruz, ben şöyleyim biran önce Euro çıksın para kazanayım diye dimi.
Yoksa millet dersek bu sayfada herkes TL kalması zorunda.
Bir düşün sonra lütfen cevap ver, böyle kafanız mı iyi laflar pek hoş değil.
$€¥ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leytinant ()Faiz indirimini , kredi ile iş yapanlar ve elindeki yüksek değerli malı satmak isteyen mütaahit gibileri kişiler bekler.
Ya yurt dışından hammadde alması gereken bizim gibi firmalar. ? Düşük kur her zaman iyidir bizler için.
$€¥ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leytinant ()Ciddi bir faiz beklentisi var. Dövizi elinde kim tutuyor ise, bunun için zorlayıp duruyor.
0BeğenmedimŞikayet
$€¥ ()kafanız mı iyi millet indirim bekliyor ne artırımı
Pilot_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pilot_ ()Faiz çıkarsa tekrar Eurodan çıkarım kısa vadeli olarak Faize geçerim.
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bodyguard ()Üzerine alınan herkese s. a. dostlar
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()yok cnm sanmam yukarıyı dinleyecek eskiyi değil
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Eski TCMB Başkanı dün yeni başkana mesaj yollamış bunu dikkate alıpta faiz artırır mi acaba kardeşim
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)