Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Euro şu an ucuz düzeltme bekliyorum 1.18e kadar çok düştü dip yapmaya çalışıyor 1.15lerde
Ahmetguzel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ahmetguzel ()Arkadaşlar birsey sormak istiyorum euro ile ilgili çalışması beklentisi olan arkadaşlar görüşlerini paylaşabilir mi döviz yükseliyor bu düşüyor. Tovbeliydim gene girdim en tepeden bide . yardımcı olursanız sevinirim
0BeğenmedimŞikayet
BonezCr ()Bir hafta önce değindiğim gibi, faiz indirimi kararı sonrası 10,30 civarı bir düzeltme olacağını söylemiştim. Şu an piyasa söylediğim noktaya geldi. Bundan sonra piyasanın dengesini ekonomik gelişmeler, siyasi gelişmeler ve gündem belirler. Merkez bankasının alacağı kararlar takip edilmelidir. Enflasyon hala yüksek. Faiz ve enflasyon arasındaki tutarsızlık her zamanki gibi devam ediyor.
Yatırımlarınızı kendi bilgi ve tecrübelerinize göre yapmanızı tafsiye ederim.
Güncel verileri ve gündemi takip ederek uzun vadede kazanabilirsiniz.
Uç noktalardan alım yapmamanızı öneririm.
Herkese bol kazanç...
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Hahaha alemsin yaz tabi:)
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Aynen kardeşim euroları dolara geçirsek bu seferde parite yukarı düzeltme yapmaya başlar çok düştü şimdi ecbnin sayfasına girip yazacağım paritenizi yükseltin diyeceğim:)
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Almanya bitirdi bizi:)
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Parite buradan dönüp 1.18 tepkisi verse hemen geçiş yaparım kardeşim
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Lordbey ()İnşallah kardes 3 ay önceki parite olsa 50 kuruş yukarıda olacaktı kur
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Dur daha yeni başlıyoruz 10 ekime kadar neler olur neler biter
Lordbey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Lordbey ()Kardes battık euroda
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASDA ()Almanya iyi değil Euro perişan
Diyo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Gördüm kardeşim birde fiyatlara yansıyacakmış
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()LPG ye 71kr za m geliyormuş yarın
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()8.86 alım vardı onla bekliyorum kardeşim bir parça da eurodan geçiş yapmayı düşünüyorum da parite çok düşük
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()evt bitti sen ne yaptın?
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Bir ara altında hiç komisyon vergi yoktu sadece dövizde vardı altınlada fiziki uğraşılmaz kardeşim alımlar bitti mi senin
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()Burada kuyumcular hurda gram satıyor kesip kesip Saklaması dert. bankada çok komisyon alıyor
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Kardeşim gram iğne atmış grama mı girseydik ki?
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Diyo ()? Euro niye dondu yerinde sayiyor
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Geçti 8.90 üstüne akşama yine 8.95e doğru yol alır kardeşim
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Borç parayla ne güzelde müdahale ediyor daha cds nedir onu bilmiyor
0BeğenmedimŞikayet
Agressive21 ()Arzular şelale
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Bu mb satıyor birazdan 8.90 üstüne gider yine
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Çıkar tekrar kardeşim ay sonu ya bugün düşürmeye çalışıyor mb bende euro bozup alayım diyorum mantıklı gelmiyor parite biraz çıksın
Bluestar06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bluestar06 ()yok üşendim bankadan aldım. borsa açılmadan işlem yapayım diye acele mi ettik öğleyi beklemedik.
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)