Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Brokerrr ()Yükselişte genel usd
_dolores_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
devrimb ()dolar alabilen varmı
fibada kapalı
0BeğenmedimŞikayet
_dolores_ ()Yarın bankalar açılmadan uçsa da kaçsada piyasa sığ siz karar verin gerçek yön açılışta şuan dolar dünyada düşüyor ama bizde yön yukarı
0BeğenmedimŞikayet
Koray20 ()Yanlış olmasın tam pandemi patlamadan önce Şubat ortasında 3 araba sattım ve tlde kaldım. Arabaların hepsi 2ye katladı o araba param eridi gitti. Herşeyn hayırlısı olsun
Ksp40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pilot_ ()Evet pazartesi sendromu olarak biraz sala bilir. Hafta ortası genelde tekrar toparlanır.
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
müslim93 ()Ben aşağa bekliyorum sebebini daha önce yazdım... sayfamda mevcut...
Rbaysoz39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Serkancan ()6 yil önceki yoruma neden cvb yazılır kafam karıştı:)
EH12345 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Novartis58 ()Kapalı çarşıda bozarlarmı acaba kardeşim bazı kişilerde sarraf falan diyor
Rbaysoz39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pilot_ ()Merhaba herkese benimde tahminin dahada yükselecek bikdinize.
Tabiki sadece benim fikrim, bir Alman sayfasında ocak ayın sonuna tahmin 25 TL bir Euro demişler.
0BeğenmedimŞikayet
Nicotinee ()Kocaeli'den İzmir'e geldim azönce :)
kemal220 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rbaysoz39 ()Abi onu bilmiyorum . Bankalar bozması lazim . Yani bir merkez bankasına git istersen
Novartis58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eragon_ ()Hoşbulduk Deniz.
Gece biraz geç yatmıştım.
Sanallarda epeğ bi vakit geçirdim.
Dolardan vakit ayıramamıştım ne zamandır
Tayfun63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Novartis58 ()kardeşim bende tunus dinarı varda nerede bozabilirim bilgin varmı,
Rbaysoz39 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rbaysoz39 ()Wester unionlar bozuyor. Yazın bozdum
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Rbaysoz39 ()Pazartesi yön ne olur aşağı diyen baya var bilgi verirmisiniz
0BeğenmedimŞikayet
EH12345 ()Birşet değil
kemal220 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yunus94 ()Buyuk ihtimal aliolar ama dedginiz gbi komisyon kesiyolar
ali_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ali_55 ()Ben Mayıs ayında 6000 Euro'luk 500lüklerle 600 TL zararla döviz bürosunda dolar almıştım.H
yunus94 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vedolizim ()Allah sabır versin kardeşim bu devran bu şekilde gidecek değildir bir yerden dönecektir sana tavsiyem Allah'a sigin kardeşim namaz eksik etme şükret Hızır aleyselem helal kazananı. Yani dadir bura bir kumara döndü millet paramızı koruyoruz diye kendilerini avutuyorlar bu kesinlikle kumar
Ksp40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
AttackLord ()İşte yeni insanlara ders olsun iki ay gittim katletmisler burayı malasef
kemal220 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
A_N_T_A_L_Y_A ()beyler takipte kalin... gelismeri soylicem cok kisiye ekmek yedirdik.. ytd olmadan tabiki bir like atinda yildiz alalim ..
0BeğenmedimŞikayet
A_N_T_A_L_Y_A ()Beyler gümüş aln satan varmi ? KAR NASİL
0BeğenmedimŞikayet
Leytinant ()Zor durumlar üstadım. Allah kolaylık versin.
Ksp40 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ksp40 ()Abi yorumunu okuyunca cidden çok üzüldüm bende Ekim 17 de 10 liradan 34 bin Euro borçlandım dükkan aldım
Kasım 5 11.350 2k
Aralık 7 15.40 2k aldım
30 bin Euro kaldı 340 lira borç 600 oldu sabrediyorum 20 ay zamanım var tek kurşunum kaldı araba oda hiç uğruna gitti biliyorum
Elden birşey gelmiyor boyle olacağını bilseydim boyle olacağını dükkanı buyutmekti filan girmezdim kazancımız TL günden güne eriyor
Gelen zamlar işlerin durmasi kârı eritmesi de cabası
Cidden üzüldüm
Leytinant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
EH12345 ()bence 41 yaşından genç gösteriyorsunuz:)
Aresramses için cevaplandı (yorumu göster)