Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Yarina kadar bakmak lazim. cuma günleri yatay seyirde yada düsüs geliyor. Ama beklentim artis olmasi yönünde. baski bir müddet bitti.
Zararkeş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ylcn5186 ()Haklısın. O zaman seçimden sonra 15-20 bandında olur diyorum.
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Iyi aksamlar hg kardesim.
Eurosever için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Süren varsa şubat sonuna kadar beklemeni tavsiye ederim. Rakamlar uzak ve ucuk degil merak etme.
Mhsn66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orçun007 ()Secimden once olursa secim olmaz bence :)))
ylcn5186 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Enflasyonla mücadele adi altinda döviz baskilandi ve gizli anlasma bitti. ama sonrasi secim geliyor. piyasalar canli gösterilecek.
Zararkeş_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eurosever ()Herkese iyi akşamlar bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
ylcn5186 ()Dolar 10 seviyesini seçim öncesi mi, seçimden sonra mı görür?
Orçun007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orçun007 ()TCMB dün repo faizini 24% seviyesinde sabit tutarken, sıkı para politikası duruşuna da kararlılıkla devam mesajı verdi. Kur gün içinde bu karardan sonra 5,30 seviyesine kadar düştü. TCMB nin sıkı para politikası duruşu TL açısından pozitif. Kurda stabil ve yatay fiyatlamaların devam edeceğini düşünüyoruz. Siyasi haber akışı da etkili olacaktır. Fitch kredi notu değerlendirmesi de etkili olabilir.
Teknik açıdan kısa vadede konsolidasyon eğilimi etkili olmaya devam ediyor. 200 günlük üssel ortalama 5,9620 seviyesi ile 50 günlük üssel ortalama 6,26 arasında yatay seyir bekliyoruz. 5,96 kuvvetli destek sağlayacaktır. Yükselişlerde ise 6,1877 ara direnç iken, daha yukarıda 50 günlükk üssel ortalama 6,26 kuvvetli direnç olmaya devam edecektir.
Destek: 6,0280/5,9580/5,8530/5,8200
Direnç: 6,1392/6,1710/6,2750/6,3469 alıntı haberdir ytd
0BeğenmedimŞikayet
timurcv61 ()Uzun süredir unutmuştum dövizi ne oldu böyle tldeyim alım yapalım mı?
0BeğenmedimŞikayet
zoroh ()En ufak bi artista 8ler 9lar en ufak dususte de 4ler 5ler konusuluyor. Simdi insanlar nasil terste kaliyor anladim; ))) ortada reel bir veri yok. Bi olay bi gelisme yok. Suni bi japon dalgasi var. Haa bu tsunami de yapabilir gunes acip normale de donebilir. Ama bu resime gore buyuk capli yatirim yapilmaz. Dikkat ederseniz gece 2de oluyo bunlar. Makaslar acilmis. Bisey yapaniosunuz. Lutfen bu kez terste kalmayin
0BeğenmedimŞikayet
Pendiklii ()Gece 2 de ben 5.944 gördüm. Ama makaslar çok yüksekti tfx dahil. 5.7xx bozma - 6.3xx banka satışı idi. Ama çıktığı gibi 15 dk da indi
69MB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zararkeş_ ()Hocam yuroya kactan girelim...
6,22den sattım...15den almıştım... düşer mi sizce... yarını bi gorelimmi... zarar cok eskiden
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ylcn5186 ()20k Euro'm, bozdurmak için iki farklı beklentim var:
1) Euro/TL minimum 8,00
2) Euro/Dolar minimum 1,25
Hangisi önce olursa duruma göre TL'ye ya da Dolar'a geçeceğim. Zaman problemim yok. Beklemeye alışkınım. Herkese bol şans.
0BeğenmedimŞikayet
Kivircikmert ()İnş bende 7.21 bekliyorum
Işikkk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Işikkk ()7.53 gelirmi gelsin artık çıkalım ters den
0BeğenmedimŞikayet
Mhsn66 ()Dayı dolardan 6.14 zarardayım bide euroya parite yaptım 1.15te ordanda zarar var ne önerirsin öğrenci olduğum için çok kötü etkiledi beni beklemeli mi
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Dolar 5.80 lere dayandi gece 2 de japonya ile alakali
69MB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mhsn66 ()6.70 gördü ama açıktı baya kimsenin emir işlemedi
69MB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
69MB ()Dayı gece 02 de kaçı gördü bu dolar herkes farklı bişey diyor 6.1 görüyorum grafikte 5.97 emir gerçekleşmemiş
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Uğur4343 ()1 sene girmem artik tersten çıkıncaya kadar :)
Bilmediğini_bilen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bilmediğini_bilen ()Üstad.
Bi daha ne zaman girersin duşa?
Bi haber etsen :))
Uğur4343 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asikadam ()aynen unutmaz tabi. ve tutunacak gıbı 47 kırılması cok zor gorunuyor.
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Asya tarafida kötü geliyor bakalim. enflasyon sonrasi tcmb aciklamasi neler getirecek.
altın_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
altın_61 ()Aynen dostum.
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)