Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()hocam sizin şansınız bi 7 bin dolar atıyım inşallah uğur getirirsiniz :)
Hasret__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasret__ ()Aynen hocam fark bukadar sadece. Kar'ıda zararıda bukadar.
Public_Finance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Çok uzun tutmadılar mı bu krizi, umut veren bi hareket görmedik. Para birimlerinin değerini düşürüyor adamlar.. Kendileri de takip etmiyor mu? Dur demeyecekler mi?
Musty34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halilix ()benim gibi 1.15 lerden parite yapan var mı çok bekleyecez galiba
0BeğenmedimŞikayet
Hasret__ ()Kimin krizi italyamı. Valla kriz görmemişsiniz italyanın krizi şurda çıkıp 2-3 konuşmalarına bakar dünde şahit olduk buna. Ki bi italya euro paritesini dip yaptıracak kadar etkilemez.
Musty34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()hocam doğru mu anladım bende 100 bin dolar değil de 10 bin dolar var şu an parite 1,1347 ihtimal dahilinde olan 1,1547 ye yükselirse yani 200 pips yükselirse 200 dolar mı kar etmiş oluyorum?
Hasret__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eraycan ()Dolar 20 25 krş düşecek dedin euroda kalmak mantıklı dedinya.. son 10 günde dolar euroya karşı hep karlı zaten.. eurosu olan zararda zaten Ki dahada düşecek.. tavsiye ediyorsun ya birde... bu mesajına aldanıp euro alsa biri bu vebal kardeşim...
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Ben akşam yapılacak olan konuşmaya göre bi parça zararkes yapabilirim.
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Neye göre 1.300?
Kriz devam ettiği sürece yükselişi unutun.
Hasret__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasret__ ()YTD olmamak kaydıyla şahsen ben düşüşün çok uzun sürmeyeceğini düşünüyorum. Maximum 1.1300 dan döner bence. Oda benim gözümde maximum yani
0BeğenmedimŞikayet
Hasret__ ()Bunda 100 bin dolarlık alırsan ve parite 500 pips yani 1.1345 ten 1.0845 e düşerse 5bin dolar zarar edersin. Parite uçuk kar/uçuk zarar yeri değil ama beklenilince geliyor ya istenilen rakamlar. Tabi 1.17 lerden alanlar için süreç uzun görünüyor
Public_Finance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()yani parite düşecek mi?
Jinx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Jinx ()Euro endeksi 92.50 dususte dolar endeksi 96.82 yukseliste. Euro endeksi 90 altina inecek gibi duruyor. Dolar endeksi ise 97 yi zaten kirar. Sonuc. Baya bi duser. Kesinlikle ytd. Allahtan az zararla cikmisim.
0BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()biste 5 bin zarar dolardan 5 bin zara elimi pariteye atsam korkuyorum burdan da bi 5 bin zarar yazsın ama bu sefer içimdeki ses talihin dönecek diyor inşallah :)
Hasret__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Hayırlısı ile bu ekim ayını bitirelim. Kasımdan umutluyum.
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Dxy koptu gidiyor.96.80 seviyelerinde.
0BeğenmedimŞikayet
eRc16 ()Anlatamıyoruz adam ekonomiyi türkiyeden ibaret sanıyor Tr Allah korusun haritadan silinse parite 1-2 kuruş ya oynar ya oynamaz
sabirSelamet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasret__ ()Valla ben yarısını alırdım. Buralar son 1 yılda 2. defa göründü. Buranın altı 1 yıldır görünmedi. Alıp beklemek mantıklı ha doları beklemişim ha dolarla birlikte bunu :)
Public_Finance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()kırılımın gelmesi gurumunda dx in 98 lere gideceğini söylemiştim. paritede bakınca, 1,1155 diyor. italya çözülmezse, hedef burası galiba.
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Şuradan döner burdan döner yada şurayı kırarsa buraya gider yorumlarına kulaklarımı tıkadım artık. bu kriz. çözülene kadar her yere iner arkadaş. ben çözüm bulunana kadar çıkış olacağını sanmıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
aspova ()İtalya krizi malum
Byserco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()10 bin dolarım var ne kadarlık alım mantıklı mesela?
Hasret__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Önce dolarda ters şimdi de paritede.
Byserco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Destek - direnç filan dinlemiyor. Takır takır iniyor..
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Parça al istersen ama buradan 1.1310 kar ve oradan aşağı olabileceği söyleniyor yani aşağı gitme ihtimali yüksek sanırım.
Public_Finance için cevaplandı (yorumu göster)