Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet1923 ()Ne fiyatlamasi üstad?
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eskilerden ()Oo fiyatlama da başlamış
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet1923 ()Şuan karın yok:)tfx ten aldiysan eger makas zaten aradaki 2.3 dolar belki karun vardir
Hep_terste_kalan_adamm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hep_terste_kalan_adamm ()Parite 1.1376 iken 1640 euro parite yaptim suan 1.1395 den dolara parite geçişi var yani ben ne kadar karim oluyor
0BeğenmedimŞikayet
Haybe027 ()By parite 1.1400 üzerinde kaldikcami 1.15 gelmesi mumkun olur
0BeğenmedimŞikayet
yıldızzzz ()Evet, anlıyorum. Zarar yoksa hayırlı olsun.
lacrymosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mabel1 ()Şaka gibi. :D Tamam abi. beni iki elim kanda yakaladın. Valla çok utanıyorum.
Collectors için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eskilerden ()Nerede kalmıştık
0BeğenmedimŞikayet
Collectors ()yalan yazdığın da böyle düzeltirler. sende sağlıkla kal. Bir dahada yazarken yazdığına dikkat et.
mabel1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lacrymosa ()Evet euro da fırlayabilir. Draghi italya konusunda çok kaçak davranıyor. Şahin hareketler göremiyorum. Bu yüzden parite güven vermiyor.
yıldızzzz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
L_andic ()1,1400 - 1,1375 - 1,1345 3 parça bekliyor
gezmen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Haybe027 ()Kar almissan iyi yapmissin zarar olmasinda
mabel1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yıldızzzz ()Beraberinde euro da fırlar
lacrymosa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lacrymosa ()Pariteden çıktım.45 günlük vadedekiler pazartesi dolara geçer. Ons çok şişti düşerse dolar fırlar.
0BeğenmedimŞikayet
mabel1 ()Kar aldığımda yükselmeye devam etmesini umursamıyorum. Daha önce de söyledim belki devam eder.
Haybe027 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mabel1 ()Ama sen çok fazla sıkıntılısın. Ben ugrasamam ki. Sağlıkla kal. :D
Collectors için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karaturx ()Bende bi anormallik var. Dip olsun ya da olmasın, zararkes yaptığım an kur yükseliyo, aldığım an da düşmeye başlıyo. 1.1420den aldığım euroyu 1.1390dan postaladım daha düşer diye. Yükselmeye başladı ya la
0BeğenmedimŞikayet
Collectors ()ekranda 1.1410 görüp satış fiyatıymış gibi yazıyosun hemde yanlış yok diyosun. Heyecan sendemi, bendemi. Düzgünce satış fiyatını yazamıyosan insanları kandırma.
mabel1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gizemliyolcu ()Ustalar parite pazartesi ne olur fikri olan
0BeğenmedimŞikayet
Collectors ()teşekkürler desteğiniz için. Yanıltıcı bilgilere lütfen itibar etmeyelim. Düzeltelim.
Alleinwolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mabel1 ()Arkadaşın yanlışı yok ama sizde aşırı heyecan var. Ekranda 1.1410 gördüğüm sırada bozdum.
Collectors için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yorumcu_34 ()Paritenin yukselme nedenini aciklayacak var mi
0BeğenmedimŞikayet
Alleinwolf ()İmkanı yok makasa gelse 1380 1385 yapar orakami gorse bile 1410 imkansiz
Unal89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Collectors ()Yok kardeşim bu akşam daha o bankada o değere ulaşılmadı. Arkadaşın yanlışı var. 1.1410 dan dolara dönmüşmüş.
Unal89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
analizci16 ()1.15 kisa surede görülür diye düşünüyorum
gezmen için cevaplandı (yorumu göster)