Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Unal89 ()Hayırlı olsun :)
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()@admin yıldız için çok teşekkürler. Artık bende grafik paylaşabileceğim :)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Paylaştığınız bu grafikte obo net gözüküyor.
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Dün size bahsettiğim obo buydu.
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nurettin06 ()Dolar tl 5463 üzerinde kalırsa 5528 belki 5560 ama 5463 kırılır 5450 hatta 5390 seviyesi görülebilir
1BeğenmedimŞikayet
nurettin06 ()Parite merakla beklediğim seviye 1.133 kirilip 1.123 veya 1.1255 seviye araligi
1BeğenmedimŞikayet
nurettin06 ()Günaydın arkadaşlar ons dün 1225 deyken hedefimiz bu hafta 12! Seviyesiydi 1215 kirilmasiyla 1211 hatta 1205 test edecektir
0BeğenmedimŞikayet
eraycan ()1.18 noldu dönerse yazarım dönmezse 1.1335 i geçerse çizerim. Mecburmusunuz milleti zarar ettirmeye. Çocukken hepmi kenarda kaldın sen hiç mi oyuna almadılar bu ne hırs ya..
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
lekkerdien ()günaydın altin.in ailesi
1BeğenmedimŞikayet
Yesilyurt ()Konu: 31 Ekim 2018 Yesilyurt Parite grafikli yorumu

1BeğenmedimŞikayet
Mehmet1923 ()Ne zaman gelir bu degerler acaba fena tersteyiz:(
Koruma için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yesilyurt ()Siyah daire içindekiler aşağı.. kırmızı daire içindekiler yukarı hareket.. Yükselmesi için mavinin turuncuyu yukarı kesmesi gerek.. ama şuan aşağı kesti.. düşüşte.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Koruma ()@Eskilerden 1.18 rakamını doğru yazdığına eminmisin?
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tomti ()Hımm anladım tşk ederim. Şu anda 1.1346 olan pariteden almak İçin, doları verecem euroyu almış olacam.
yıldızzzz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Slymn4242 ()Dolar alış fiyatımdan daha da ucuzladı euro çifte tersteyim
1BeğenmedimŞikayet
yıldızzzz ()Parite hesabı diye bir şey yok. Usd ve euro hesabı olması yeterli. Parite düşükken usd ile euro, yükselince euro ile usd alıyorsunuz. Yani parite yapmış olyorsunuz. Başka bir deyişle arbitraj
Tomti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tomti ()anlamaya çalışıyorum :)
Parite hesabını yeni duyuyorum, normalde dolar hesabım var, ayrıca parite diye hesap mı açtırmam lazım?
Public_Finance için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()Hocam tfx de parite hesabı açıyorsunuz elinizde dolar varsa ve parite düşükse euro alıyorsunuz parite yükseldiğinde satıp tekrar dolara geçiyorsunuz bu şekilde elinizdeki dolar miktarı artmış oluyor .. inşeallah yalın anlatıyım diye yanlış ifade etmemişimdir :)
Tomti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kadircan47 ()Kesin konuşup vebal alma arkadasım
Gizemliyolcu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tomti ()nasıl yapılıyor bu parite
Public_Finance için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Public_Finance ()Arkadaşlar bugüne kadar elhamdulilah hep ve tek pariteden kazandım geri kalan kısım hep tersoyum şansım yaver parite konusunda alım tavsiye etmen vebal almamak için ama 1.1354 ten tfx parite yaptım ümmete hayırlı olsun... inşallah parite yine yüzümüzü kara çıkarmaz satış rakamım 1.1484 belirledim hadi hayırlısı :)
3BeğenmedimŞikayet
Eskilerden ()Konu: 31 Ekim 2018 Eskilerden Parite grafikli yorumu

1BeğenmedimŞikayet
Eskilerden ()Konu: @EKO519

@EKO519
0BeğenmedimŞikayet
EKO519 ()eur/usd paritesinde 1,1315 sonraki destek buranın gelmesi çok zor en kötü ihtimale bile burdan doneceğini düşünüyorum...1,1343 desteği güçlü duruyor... bunun üstünde durduğü sürece 1,407 yi ister
1,407 nin üstünde kaldığı sürece bana göre problem yok çünkü 1,407 nin üstünde kaldığı sürece 1,16xx ler 1,17xx ler çok bekletmez... paritede buralar dibe yakın ytd. ... saygılar...
0BeğenmedimŞikayet
mrkb ()41k usd tersteyim. 1.1255 gelirse alıyım mı hocam.
nurettin06 için cevaplandı (yorumu göster)