Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Secmece misiniz bi bitmediniz
Tırtettin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ortak ()Sen bu nick ile @nurettin0606 soylediklerini tekrar etmek icin mi sayfaya uye oldun
Tırtettin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tırtettin ()Hocam bu benim beklentim dün 14.10oldu indi buralara. Bir düzeltme yapıp daha aşağı salacak dedim. Ama siz bana bakmayın
engineer_oguz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engineer_oguz ()Önce yukarı sonra asagimi diyorsun uz? Tam anlamadım.
Tırtettin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tırtettin ()Beklentim gün içinde 14.02 ama 13.29 da olabilir
0BeğenmedimŞikayet
Değişim65 ()Ben burdan çıkış yapıp gram altın alıyorum dolarda bi cacık olmaz
1BeğenmedimŞikayet
nurettin0606 ()Günaydın parite 1.1402 kadar yükseliş olabilir ama 1.1329 beklentim sürüyor
0BeğenmedimŞikayet
Zararkeş_ ()Ne zaman geçiş uygun sizce 1330 iyigibi
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ates_34 ()Ne kadar düşer acaba buralardan girilir mi ?
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
tekoman ()Riskli diye boşuna demiyorum. Bir anda patır patır döküldü.
0BeğenmedimŞikayet
Zararkeş_ ()1,1330 da yuroya gecicem. ytd.. tabi gelirse
0BeğenmedimŞikayet
Matematikçi66 ()Ama yinede desteğin altında Bi kapanış teşekkür ederim
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
YnX ()PArdon sayın @Matematikçi66 Bugün ağırlıklı olarak euro konuştuk euro/usd yazdım
USD/CAD
1.3579 farklı site 1.3574, syg.
Matematikçi66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
MephiSt0 ()Kısmet oda nasılsa elde 2 parçamız var :)
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YnX ()Farklı bir site 1.1355 veriyor, syg
Matematikçi66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Matematikçi66 ()Teşekkürler
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
YnX ()An itibari 4h kapanışı 1.1352, syg
Matematikçi66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Matematikçi66 ()USD cad da 13583 kırdı diyebilirmiyiz sizce
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Yordum yazmıştım )
dfor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Hocam gördüm sizi teşekürederim... ben sizin paylaşımları takip edeyim daha sağlam )
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ziya_paşa ()Vaalyku selam
5BeğenmedimŞikayet
YnX ()Söylediğim gibi sadece indikatör takibi sizi yanıltabilir. Trendi göremez iseniz hedefleriniz yanlış olacaktır. Euro/USD yorumu için 3 arı grafik şablon kullanıyorum yorumu çıkartabilmek için, Ana şablon üzerinde ana trend içinde 3 ayrı trend mevcut çalışmamda grafik yetkisi geldiğinde paylaşıyor olurum. syg
1BeğenmedimŞikayet
YnX ()Bazı ekonomi sitelerinde piyasalarda kullanılan intikatörlerin derecelendirmeleri yapılır. Derlerki şu indikatör dolarda şu yılın en iyisiydi. Altında william%r en iyi seçildi, gümüşte şu indikatör daha başarılıydı gibi yorumları ekonomi sitelerinin haber kısımlarında karşılaşabilirsiniz. ytd, syg
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Şuan baktığımda güçlü SAT gösteriyor yani düşecek diyor değilmi? Grafikten anlamadığım için bunlara bakıyorum ama sabahta güçlü al veriyordu anlamadım:)
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
YnX ()YnX (1 dakika önce) Cevap yaz
Ben indikatörleri genelde trend takip ederken yardımcı araç olarak kullanıyorum. Sayın @dfor indikatöre göre al sat her zaman işe yaramaz.
Yardımcı araç olarak güzel fayda sağlar. Trend ve günlük H. O. takibi daha basit daha anlaşılır. Bahsettiğiniz siteler 10 ila 12 indikatörün ortalaması ve H. O. , sonucuna göre al sat güçlü al güçlü sat değerlerini verir, trendde ise alacağınız ve satacağınız seviyeleri daha bilinçli takip edebilirsiniz. ytd, syg
https://yorumlar. altin.in/tum/euro- do lar- parite
dfor için cevaplandı (yorumu göster)