Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()@Effsane de sıkı takipçisi bu olayın @Moonrose bir de ona soralım.
Brexit oylaması hangi sonuçta ne olur eur/usd için. Mikrofon sende :)
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kral287 ()Hea iZlemedeyiz
Tyroon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()aslında işin ehline sormak lazım bunu. Ben de yanıltabilirim tam olarak bilmiyorum çünkü. @VYaman hocamın mesajında anlaşma kabul edilir ve ılımlı bir ayrılık olursa temmuz ayına kadar 1,20 - 1,25 öngörüsü var eur/usd için. Kabul edilmezse de tersi olacak sanırım yani düşüş
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
hasret79 ()diliniz gibi zekanızda keskin kendi sonucunuzu kendiniz buldunuz
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Moonrose ()İhtimaller ihtimaller ve yine ihtimaller :) tesekkur ederım aydınlattıgın ıcın brexit mevzusunu gene aynı oylama olacaksa sonuc benzer cıkarsa sterlin düşer sanırsam galiba. Ve bızım pariteler yukselir dogrumuyum hocam
Gorende milyondolarlık işlem yapıyorum sanacak. Zararkeslerden sermaye bitti haberleri yok :)) ama bilmemek değil öğrenmemek ayıp diyelim
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kral287 ()Usta siz kaç gibi alım yaparsınız.
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()Brexit bence lazımdı. İngilterenin orada işi yok. Paralar bile ortak değil. Artık abd ve ab arasında iyiden iyiye bir kutuplaşma varken, ingilterenin müttefikine doğru yanaşması lazımdı. Abd ile ilişkileri sıkılaştıracaklardır.
0BeğenmedimŞikayet
aksa6368 ()Sonuç an itibarıyla alış yapmayın, paritede süpriz rakamlar göreceksiniz.
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()Draghi garip bi adam. Yükseltecek dersen düşürür. Düşürür dersen yükseltir :)
Önceki gibi bir tutum sergilerse evet geri çekilme olur. Ama 2019 için faiz artırım sinyallari verirse yukarı taşır pariteyi
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()Aynı tasarı tekrar oylanıyo 29 Martta ayrılacağız bakın bi daha düşünün diyorlar yani :)
Bu akşamki oylama kabul edilirse AB ile anlaşmalı olarak yollar ayrılacak 29 Martta. Reddedilirse bi dünya başka seçenek var vs deniyor.
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()Okuduğum kadarıyla, kabul edilirse 29 martta çıkış gerçekleşecek. İki yıl boyunca yavaş yavaş çıkılacakmış. Red gelir ise, hükümetin dağılma ihtimali var. Peki uero/dolar üzerinde bunun etkisi ne olabilir. Dinlediğim kadarıyla, bu olay çok fazla etkilemeyecekmiş. Tabi gbp/dolar karara göre sıkıntıya düşebilir.
1BeğenmedimŞikayet
ismailusta2848 ()Merhaba sterlin sayfasına yaziver. orada adam gibi adamlar var. @bafi36 @muri @Ertuğrul46 @PLTİN
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tyroon ()Parite OBO boynunu aşağı kırmış. Formasyon hedefi 1.1320 gibi bir değer. 1.1420 sağlam destek. Kırılırsa seri bir düşüş daha gelebilir. Bir süre izlemekte fayda var diye düşünüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Moonrose ()Aksam draghı konusması azıcık düşerecek diyolllaaa dediğin rakama emır koyucam bende olursa olur.
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Moonrose ()Hepimiz bir oylamadır konusuyoruz. Dolar sayfasında yazdım cevap alamadım beni aydınlatacak bir insan evladı varmı burada :))
2016 da %52 oy oranı ile zaten ab cıkmaya karar verdıler. Bu mart yasal süre soluyor ve zaten cıkıs yapıcaklar.
Oylama konusu ? Bretix 50. madde ye uyarak mı cıkalım yoksa anlaşmasız mı cıkalım dıyemı oylacaklar
Bunlar neyı oylayacak :))) sımdıden tesekkurler
1BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Düşerse çıkarız!
dfor için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
enesil ()Sorudan darlanmam ama bu brexit meselesi beni darlandırıyo. :)
İnan ne olacağını bilmiyorum ne desem afaki kalır. O yüzden akşamı izleyip göreceğiz diyorum sadece.
Paritede terste kalmaktan korkmuyorum genel olarak. alım rakamlarımın çok altına sarkması halinde geri dönmeyi düşünmem euro tl olarak hesap yapmaya başlarım
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ():)) teşekkürler efenim
Smurf26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Evet baktım ilk düştüğünde çıkalım diyorum?
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Moonrose ()Bana kalsa kıyamaZdım yine :)
Stop koymustum gözünün yaşına bakmamış :)))
Bretix için düşüncen nedir diyip seni darlandırsam :))
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Powel in konuşmasıda pariteye yaradığı için ertelendi sanırım :)ne çok çıksın ne düşsün istiyorlar.
Doktor_bune için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Good_Wife26 ()Selam bizim parite yukarı yön almış :) pat pat bize lazımdı.
dfor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()Tok alıcıyım biliyosun. :) 20 de emir var gelirse gelir gelmezse kendi bilir :)
Daha aşağılar için de korkmuyo değilim. Haırlısı diyorum sadece
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Smurf26 ()Sizlere de günaydın efenimm :)
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor ()Tünaydın madam :)
Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)