Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()euro almam, bak şimdi millet 1,15 lerden terste kaldı.
Eskilerden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()alım ne zaman abı?
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
globetrotter ()bugün akşam 10'dan sonra görecez bakalım ne şekilde olacak.
0BeğenmedimŞikayet
Eskilerden ()Neyi üstad
Hangi çifti almazsınız ?
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()genel olarak veriler kötü, ama ben hala almam :D
2BeğenmedimŞikayet
tekoman ()USD Çekirdek Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) (Aylık) (Ara) -0,1% 0,2% 0,3%
16:30 USD Çekirdek Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) (Yıllık) (Ara) 2,7% 2,9% 2,7%
16:30 USD İhracatlar 211,05B
16:30 USD İthalatlar 266,53B
16:30 USD New York Empire State İmalat Endeksi (Oca) 3,90 10,75 10,90
16:30 USD Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) (Yıllık) (Ara) 2,5% 2,5% 2,5%
16:30 USD Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) (Aylık) (Ara) -0,2% -0,1% 0,1%
0BeğenmedimŞikayet
Peeerless ()1,1423 ile işlem tamam.
Ama elimde başka dolarım kalmadı..
0BeğenmedimŞikayet
Ziya_paşa ()2 parça aldım 1437 1447
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()Öyle bişi demedim töbe :)
Peeerless için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Peeerless ()Alim dimi şimdi?
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kahve ()Alış için fırsat vermiş
Egtimcimisiniz
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ziya_paşa ()Paşa sarması mümkün gözükmüyor şu anda salar mı onu da bilemem tyd
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()O zaman sen al sonra hemen yukarı dönsün oyalanmasın :)
Peeerless için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()gerek yok boyle seylere aslında okumak ıstemıyorsan engel yap gorme bırbırımızı kırmanın anlamı yok dıye dusunuyorum
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
10_NUMARA ()Brexit anlaşması parlamentoda kabul edilirse Euro bölgesinin işine gelir ve bu pariteyi yukarı taşır düşüncesine dersiniz? diğer türlü sancılı bir bekleyiş ve belirsizliği piyasanın olumsuz algılaması. saygılar
0BeğenmedimŞikayet
Peeerless ()Çaardım geliyo tetikte ol :)
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Peeerless ()Yok yok kırsınnn almadım diyorum halaa :)
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()sıfırladım
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
enesil ()Teşekkürler hocam. 1,08 ve 1,20-1,30 gibi rakamlar uzun vade hedefli rakamlar. Ben gidişata göre parça al sat yapma derdindeyim
Yuksel19071984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kral287 ()1.1425 lerden al
Peeerless için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ferdi_57 ()Diyin belki dinler bizde giriş yaparız.
Bekliyorum dolarda..
Peeerless için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
enesil ()Eyvallah hocam inan çok boş like falan bi anlasalar. öyle bi derdim olsa zaten tutan yorumları paylaşır dururdum şyöle dedim böyle dedim diye. ama inan ki boş yani. Yine de teşekkür ederim.
@Peeerless Dur kırdırma şu 1,1410 u bak çok uğraşırız sonra :)
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yuksel19071984 ()Tutarlı yorumların var en azından fikri hiç değişmeyen 1,08##cilerden değilsin.
enesil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
papalarinpapasi ()1.1375 ve 50 rakamları gelirse gireceğim, yoksa riske gerek yok. parite şartlarında en dipten girip, en tepeden satmak büyük şanstır. 5 k civarı arbitaj beklentisinde 25-30 usd civarı kar ise makul olanıdır.
0BeğenmedimŞikayet
Peeerless ()Sanırım sesimi duydu ve geliyo 1,139.. mı desem bir de :)