Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()@Başak_17 sende takip et işine yararsa canım... Rasyo 60seviyeleri yazdım ve tepkiye girdi ordanda sende mevcuttu demi rakamlar? .. yine gümüşü sttılar takip edip çıkış yapanlar... ordan yeniden denemeye girdik bakalım tepkiye oynamaya... Ytd...
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Bence bşaracaksın bu kez sende bunu gördüm:)... Aynen herkesten çok etkilenmeyesin işine odaklan fırsatlar bitmez bunuda unutmadan... Allahım doğruyu yaptırsın kardeşim inşallah... @Asiii__
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Insaallah abla öyle yapacam bakalım tepki nereye kadar olacak izlemeye, tradeye devam :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Teşekkür ederim abla çok faydasi oluyor böyle devam :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Tahmin ettim:).. Yazdım affetmdiysen güzel krlardada affetme inşallah:)... Parçalı parçalı karını al inşallah:) @Asiii__ teşekkür ederim...
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Ksada takip seviyemiz... 63.20destekli sarkma payı 62.40 seviyesi üzeri kaldıkça. ! Tepki seviyemiz 66.20deneyip 67.20 üzeri kaldıkmı sralı dirençler 68.60__ 69.90 ilk etap olur ytd...
Şimdi buraları takip edelim... Çünkü 69.90 üzeri kalıcılık kapanışlar 72leri gündeme getirir.
Fulsen parçalı parçalı çıkışlar yaparsın ytd... İlla geri sarmalarda yeniden yerine konulur ytd... @Asiii__ @Meçhul_ piyasalar açlınca takip ederiz yine... @engalt28
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Evet abla affetmedim inan fulum nasip ortalamam 7 tl düştü şükür afiyet olsun:)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Hamdolsun şeydam. dualar kaşılıklı krban olduğumun yrattığı amin senide hep senide:) iyiki tanıştık iyiki varsın:) rast gelsin inşallah... @Asiii__
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Teşekkür ederim çay aldım bahçede sakinken bakayım dedim:). Bende aldım ordan ful müsün? ... @Asiii__
Meçhul_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Benimde var hsselerim sat alla devam ettiklerim sonuçta işte takip ediyorum bazen endex dinlemeyenler olur... Endex e dayalılarda satışlarım oldu. Tl hep yaptım... Ama hissemde var yani nasip gerisi. @Asiii__
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Meçhul_ ()Abla nasılsın 63 den alim yaptim insaallah satış için güz rakamlar gelir var ni bir yorumunuz ? :)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Ne var sendeki? Hergün yeni bişeler oluyo hangi hisseler desin?
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()@Telafi_ anlaşma mı altyorum.. ertelenmiş:)))? ... Daha neyazaymışım yahu:)) @engalt28 piyasa al- sat kardeşim sürekli dilim lal oldu... 150liraylende, 130liraykende umuda girmeyin derken... Şimdi millet saracak yer arıyor... @Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Gümüşü tepkide satanlar selamlar olsun:)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()14.000 kadar kademeli alırım. Pilavdan dönemin kaşığı kırılsın ))
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Batsa da bitse de kıpırdamayacağım) uzuncu oldum. Hele temmuz gelsin. Temmuz a ucuz kalır belki buralar. Yoksa şeklim kayar. Kapatır ekranı giderim) ne halleri varsa görsünler. Müşteri kaçıyor)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Acaba kimler dkkat etti? Altyorum untuldu mu? ... Bi rakam yzarken kolay sanılmasın...
Bu millet her rakamı zikreder...
gerek metal, gerek endex rakamlarımın hesaplaması nerden geliyor? ... 1hafta önce bistin ykseleceğini öngörüp sonrasında düzeltme neye göre bekleyip izliyoruz biri bu... Ytd... Dğeri vi, op grafiği, ötekisi val, ve wix, rasyo, Dxy ezber olmamalı işte ytd. @Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Oyyy telafi bak şimdi böyle deniyor sana htırlatma yapayımmı ablam. Bu şimdi yapılanı önceden görmek anlamak adına nerden anlayacağız? ... Ezbere işte şu oldu bu oldu dniyorsa tek hisse bakıılmayla değil korumamızı her yönden yaptığım baktığımız heryer olmalı adına... @Asiii__ burda bende öylesine konuşma olmaz işte...
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Tören takımı hazır mı ) hüzrrmüz mü kapanmış yine
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()14.800 ü geçecek güzel haber var mı nedir durum
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Bizi ne korur bilemeyiz. Ne güzel bir şükür bu. Zenginliğinde hayrlısını ver Yarabbi
1BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Verdiğine de, vermediğine de Şükürler Olsun. @Asiii__ Bu Dua Sana Bacım Sözün Yere Düşmesin Gönlünde Dara Düşmesin Hiçbirzaman.
Allah'a Emant Ol Cnm.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Git dınlen:).. İyi geceler ablam.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Anlamadım ) kütük gibi olmuş beynim yorgunluktan. Neyse)
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()71. den 89:).. Nemize lzım şimdi laf başka yrden anlşılmasın:)okuyan eden sanada İYİ geceler @Telafi_
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)