Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
-1BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Söylediğim rakamdan kimse etkilenmesin ben ilk alımımı 1.085 ten yapacam arada yükseliş olabilir benim için 3 5 armış bir anlamı yok ayda bşr alım ya yaparım ya yapmam tfx beni hiç sevmez bu yönümü
müslim93 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolarbirgünyurolur ()Gözümün önünde benjo merdiven cikiyor, bizimkide bodum katını arıyor usta
Hydra için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
müslim93 ()nereye kadar gider tahmini?
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Zarar etmezsin euro TL bozarsın bozma moralini 1.1210 dan beri düşecek diyorum ama arada 1 parça aldım 2 parça aldım diyenlere üzüldüm inan ki
Hydra için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hydra ()Bozma moralimi :)
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fatih_06 ()Teşekkür ederim cevabınız için
Exelance1988 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Exelance1988 ()Ben kar belirliyorum aldığım her parçaya geldikçe satıyorum 1.1200 den aldığım için 1.130 beklerim mesela
Fatih_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Krcn ()Parça parça girip parça parça çıkmak mantıklı
Fatih_06 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolarbirgünyurolur ()Yaw 1128 iken 6.41 euro. aldim nerden bulastim. Brexit yapacam. Ab den cikacam vala
0BeğenmedimŞikayet
Fatih_06 ()Arkadaşlar genellikle parça parça toplayıp yükselince ortalamaya göre ful mu çıkıyorsunuz? yada aldığınız parçaların karlarına göre tek tek mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()İdare et hocam ilk okul terk ten anca bu kadar oluyor :)
Yuksel19071984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yuksel19071984 ()Cümleniz eksik. Fed piyasaların bekledigi indirimi yapmaz ise parite düşer deseydiniz cvp yazmazdim.
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
onur9020 ()Saolun size de
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Bol kazançlar dilerim
onur9020 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
onur9020 ()Zaten her daim parcali islem yapiyorum, dusse de daha cok parca aldam diye bekliyorum. Dediginiz rakamdan 1 parcam olacak
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Estağfurullah ben üstad değilim
Kral171460 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Ama ufak parça olsun söylediğim rakamdan almış gibi ol yani :)
onur9020 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Neden düşmesin ki euronun içinde dolar payı çok yüzde 51 bu 1. neden ikinci neden ise parite fed 0.50 faiz indirecek diye fiyatlama yaptı yükseldi şimdi fed 0.25 indirim yapacak diye düşünüyorum o zaman nolur pariteler aşağı bak bu gün abd verileri düşük geldi ama parite yükselmedi sadece ons yükseldi neden bunun cevabı ilk cümlemde
Yuksel19071984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kral171460 ()Saol üstat
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
onur9020 ()Paritenin mantigi kisa vadede dolar artirmaktir, yani dusukten alip yuksekten cikarak mevcut dolar maliyetinizi dusurmek
uuğur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
thecomest0orm ()Tabi öncelikle herkezin tersten kurtulmasını ve o arada karar vermesini istiyorum tamam mı devam mı ? Çünkü sitede ben dahil bir çok kişi terste ve zarar kes yapmış insanla kaynıyor
Dolarbirgünyurolur için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
onur9020 ()Eh ikinci parca planim da orasi :) bir de bankadan yapiyorum aksamlari islem yapamiyorum o yuzden kacirmak istemedim
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yuksel19071984 ()Fed faiz indirdiginde parite neden düşsün?
Dolarteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()1.112 ler çok uzak değil ilk parça ordan alınır ufacık parça
onur9020 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
uuğur ()Burdan parite yaparsam Perşembe günü dolar yükselirse aynı zamanda euroda yükselecek kar oranım aynı olmaz biri bana kısaca mantığını açıklar mı?