Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Bidaha parcali yapcam su zarari cikarssm sozundem cikmicamda abi. Daha gecen ay faiz indirmeden 1.1380 idi simdide fed indirirse gelir umarim tek umut fed ve yarin ecb indirmemesi senle hareket edecegim abi
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bafi36 ()Evet ons'un üzerinde abd- iran gerginliği halen devam ediyor. Bu durum gümüşe de yansıyor. Oradan gelebilecek soğuk savaş söylemleri daha yukarıları görme ihtimali olabilir. YTD
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yuksel19071984 ()Bereket versin. Darısı sterline inşallah
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Yalnızca faiz kararına bakmamak gerekli draghinin konuşması önemli. Ecb'nin önümüzdeki aylarda para politikasına ilişkin atacağı adımlar neler bakalım? Güvercin açıklamalar gelebilir çünkü Eylül'de tltro başlıyor. Sonra fed i bekleyeceğiz, Oradan 50 baz gelir ise iyi olur. Şu işleri parçalı yapsaydın şimdi rahat bekleyecektin düşer ise daha parçalar alırdın. Bundan sonra ful işlem açma hep uyarıyorum piyasalarda rüzgarın yönü sürekli değişebiliyor.
Neoldu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor19 ()Gümüşe abi baksana hepsini solladı
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Bence ecb faizi indirmemesi bile olumlu karsilanir... guvercin konussada yukari gider YTD
0BeğenmedimŞikayet
Ferdi_57 ()Bir yerlerden girmek lazım geç kalmadan:)
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bafi36 ()Hayrola nereye dalıyorsunuz. :) Kafa göz parçalamayın sakın :))
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ferdi_57 ()Bende bekliyorum daha abi.
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor19 ()Bak kendimi zor tutuyorum dalacağıö şimdi :)
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
bafi36 ()Aleyküm selam. Hayırlı olsun.
Ben de bir parça euro'yu 0.8986 dan gbp yapmıştım. Halen bekliyorum.
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ferdi_57 ()Bunda çok bekledim. 100 £ görmeden geçiş yapmam gibi:)
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Insallah gelmez fedden sonra cikabilirim abi 1.138 makasla 1.1391 gelmesi lazim
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Bu ay İçin Ecb'den 10 baz puan indirim gelme oranı yaklaşık %30 larda. Asıl beklenti Eylül ayına dair.
Neoldu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alfa34 ()faiz kararı ne zaman arkadaslar
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Abi sizce yuzde kac ihtimal yarin faiz indirimi avrupada
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dfor19 ()Allah bereket versin kardeşim benim :)
Ferdi_57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ferdi_57 ()Selamun Aleykum..
Eur/Gbp de bir parçam 3 £ kâra geçti.
@Aytaç_fb41 @Doktor_bune @dieyasin_ @bafi36 @Moonrose @dfor19 @Yuksel19071984 @nil77
0BeğenmedimŞikayet
Radiohead822 ()Paritede 1.1140 noktası, ucuz ero için bence buralar fırsattır. En son 1.11 derecelerini mayıs sonu yakaladığımız düşünülürse
ki 2 aydan bahesediyoruz. Akabinde 1.13 - 1.14 leri gördüğünüzde satış ve kar için oldukça makul olucak. 1.080 i ile 1.1140 arasındaki kar ise oldukça komik bence bu süre düşünüldüğündeki treni kaçırma riskinizde var. Demek istediğim piyasa size fırsatlar sunar belli zamanlarda bunu değerlendirmek kara dönüştürmek sizin elinizde. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolarteknik ()Fed 0.25 indirir ecb de indirme taraftarı indirmezse bile güvercin
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Orta vadede Euro'yu mu Usd'yi mi güçlü buluyorsunuz? Orta vadede Yatırım yapacak olsanız Euro'ya mı, Usd'ye mi yatırım yapardınız?
1BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Arkadaşlar Ecb ve fed parapolitikalarını açıklayacaklar piyasa karışık yani bir anket yapalım sizlerin fikrleri önemli.
1BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Önemli bilgilerdi teşekkürler.
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()abı sabrı da grafıgıde sayende ogrentım geç oldu ama yapacak bısı yok sonucta bısıler kaptım gbp eoru da gunlukte hala yukselıs var nerden donecek bakalm
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Belkide dostum zarae buyuk ya
maraz_42 için cevaplandı (yorumu göster)