Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Vaybe N A S var diye diye politika faizini indirdiler mübarek ramazan geldi ne oldu da hazine ben karışmıyorum siz ne yaparsanız yapın dedi bankalara ne oldu N A S düpedüz milletin aklıyla alay ediyorlar yersen bu gidişle 40 ları bulur bu faizler biz faize karşıyız diyenden korkacaksın asıl
0BeğenmedimŞikayet
Fişekçi_Sülman ()Tşk ederim. Lakin önceki günler komple bozup. Gram ve euro'ya gectım.
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HB_E ()Evet doğru çalık grubu sağlam sadece bir ayrıntıyı paylaşmak istedim
Fişekçi_Sülman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fişekçi_Sülman ()Çalık grubu Türkiye'nin yarısı ona ait
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HB_E ()400 bin demek istedim
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HB_E ()Bono da TMSF bin 400. bine kadar sigorta geçerli değil
Fişekçi_Sülman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HB_E ()"Evet aylardır baskılanan dolar Kuru "
Yorumuna katılıyorum...
sell05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fişekçi_Sülman ()Aktıf bank N kolay bono gecelik yüzde 30 bilginize
1BeğenmedimŞikayet
sell05 ()evet faiz artirilabilir. suan %35 faiz var. belki biraz daha artabilir. Diger tarafta aylarca baskilanan ve yay gibi gerilmis bir dolar kuru var.
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
HB_E ()S. çim sonucuna göre ortodoks para politikasına geçilip faizlerin artırılması ihtimali de var.
sell05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tuttu_Fırlattı ()Geçen günlerde daha sakindi
Eren_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tuttu_Fırlattı ()Yine bugünlerde biraz hareketlilik var az da olsa
Eren_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mirgasur ()Bunu günlükte veren bankalar mi yoksa Sadece aylığa mi özel
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hharekat ()Konu: 5 Nisan 2023 hharekat Dolar grafikli yorumu

1BeğenmedimŞikayet
Eren_44 ()Sayfada önceden saniyeler içerisinde yorum düşerdi. Şimdi çok az hareketlilik var. İnsanlar kabuğuna çekilmiş gibi.
0BeğenmedimŞikayet
sell05 ()ben olsam 5 puan icin riske girmem. direk kkm yaparim
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eren_44 ()Ertesi gün 29 du 28 e mi düşürmüş. Kkm 25 yaptığından oradaki mevduata yöneldiği için büyük ihtimalle
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eren_44 ()Kendize göre büyük mevla varsa en mantıklı yüzde 25 den kkm ben öyle yaptım ytd
DarkDragon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DarkDragon ()Ne olabilir?
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HB_E ()35 veren banka bulamadım. 3 gün önce burgan on mobil 32 veriyordu oda bugün 28 e düşürmüş enteresan. Herhalde yoğun mevduat topladı ve düşürdü
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oxsy ()%35 e kadar veren bankalar var. Ben TL yi uzun süre önce bıraktım. Enflasyon %40 civarlarında olsa düşünürdüm.
HB_E için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
HB_E ()3 aylık kkm % 25
1 aylık vadeli %30
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Ne güzel asla sahtesi yapılamaz kendisinden pahalı olur hocam
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istifaediyorum ()Küçük hisseler de mi hocam mobtl gibi
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()İş bankasında ufak bir kkm vardı bu gün döndü otamatik yenilemiş 15 faizden, ama dolar 3 ay sonra en az 22 olur, ondan faizin önemi kalmaz zaten kur farkı oluşur düşündüğümden ellemedim