Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Dr_Uzman ()Garanti makas uçmuş durumda
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()2080 veya 2100 düzeltme gelebilir
_dolores_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KristalAdam ()Abd ve chine arasında çok büyük bir sıkıntı yaşamadıkca o tarihin yazılmasını çok beklersin.
_dolores_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
alsatci ()Benjo burda 19da durursa 3 yıl daha , ekonomi düzelir
0BeğenmedimŞikayet
sell05 ()uzun vade BES yatirimi dusunenler icin bir tespit yaptim; benim fonlarda son 10 yilda en iyi getiriyi altin ve borsa fonlari sagladi.
0BeğenmedimŞikayet
Yavuz67 ()arkadaşlar, bankadan dolar karşılığı ons altın almak için bankaya bir tanımlama falan yapmak gerekiyor mu?
0BeğenmedimŞikayet
Truttt ()Dolar çok yükseldi
0BeğenmedimŞikayet
scorpio ()2 günde 2 krş artan doların taaa
0BeğenmedimŞikayet
Denge27 ()Ons ikili tepeyi haftalıkta kırar doları da peşine takarsa gramda yanacak rakamlar şaşırtabilir..
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()13 nisan perşembe
tcmb'nin swap hariç net rezervi geçen hafta -47,1 milyar $ oldu, önceki -43 milyar $
tcmb'nin brüt rezervi geçen hafta 121,1 milyar $ oldu, önceki 122,4 milyar $
tcmb'nin net rezervi geçen hafta 13,8 milyar $ oldu, önceki 18,5 milyar $
merkez bankasının rezervindeki düşüş 3. haftaya taşındı
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()13 nisan perşembe
yurt içi yerleşiklerin döviz mevduatı geçen hafta 3,96 milyar $ artışla 187,65 milyar $ oldu
1BeğenmedimŞikayet
Egmen_52 ()Zayıf kalmış ben 19.60 bekliyordum
scorpio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Oraya gidecek artık ne zaman gider belli değil
scorpio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Zaten gerek yok dedim ... nedenini de sormadım
NazlıcaN20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Bankada çok makas açılmış sebep ne olabilir
NazlıcaN20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
scorpio ()iğne nasıl bir iğne
0BeğenmedimŞikayet
_dolores_ ()Onsun bu yıl önü açık yeni tarih yazacak
KristalAdam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NazlıcaN20 ()Başka bankalar 25 verirken bu koşulu sebebi neymiş
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NazlıcaN20 ()Hop 19.33 e dusecek heyecanlanmayin
0BeğenmedimŞikayet
Ürkütücü_zombik ()Ben dün Vakıfbank dan 25 le süre uzattım. Herhangi bir şunu al bunu ver gibi muhabbet olmadı.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Geçende halkbanktan beni aradılar kkm'yi 19 yapacaklarını ama 1 gram altın ve az miktarda fon almamı şart koştula @BankacıTolga adlı biri yanlış hatırlamıyorsam "emin misiniz öyle dediklerine" diye yalanla itham etmişti... siz nerden biliyorsunuz öyle olmadığını her bankanın politikası farklı olabilir
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gerçekler21 ()Eğer ki dövizden kkm geçerseniz , geçirirler. Çünkü ben yaşadım yani yaptım! Ama asla kkm girmem. Çünkü 3 ay parana dokunamassın
h_durmaz1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ürkütücü_zombik ()Sizin bu yazınız üzerine bankayı aradım, 23 faizden başka bişey yok. Neyin peşindesin anlamadım.
h_durmaz1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sell05 ()ben bir miktar kurdan dönüşen kkm yapmistim. hesap dönüşü saat 11-12arasi mb kurundan dolara gecebilirsiniz demislerdi.
h_durmaz1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
altinmaster ()Zamanlama olarak ne bileyim kardeşim. Ben de yoğun olarak altındayım ama dolar da göz kırpıyor bir taraftan. Ons'un ne olacağının da garantisi yok henüz. En azından bir miktar daha dövize mi geçsem diye düşünüp duruyorum sepeti dengelemek açısından. Aslında hepsinin sebebi fahiş makas aralıkları. Bakalım bir karar vericez:)) Herkese bol bereketli kazançlar olsun.
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)