Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
-1BeğenmedimŞikayet
Sibelhshd ()Evet buna guven denir.
Once soylemler ile piyasayi hazirlayan, borcu alacagi olan ve vadeli islem yapanlara zaman taniyan akabinde de gerekli hamleyi yapip sozunu tutan Merkez Bankalari sermayeye guven verir.
Fed ve Ecb Boe gibi merkezler guven verdigi icin paralari degerli.
Bizde buna uygun davranirsak benzer seyler olabilir.
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sibelhshd ()TCMB bir kurumdur. Kar yada zarara gore onu degerini olcemeyiz. Mevcudundaki rezerv yada degerler zenginlik yada fakirlik olcutu ile degerlendirilmez.
Tum kamuoyuna ait bir kurum bu.
Yarin baskani degisir bakisinizi degistirebilir. Bir doneme ait degildir. Tum sistemi ilgilendirir.
Suan Is. ankasi degil siradan vatandastan daha az bilancosu var.
Anlatmak istedigimi anlamis olmanizi umuyorum.
:)
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bold_pilot_geliyor ()Sen ne kadar verirsen alırım. Gider piyasada 20 liraya satarım sonra da.
Kur farkını ödemesin diye 20 lirayı geçmiş kura 19.40 yazıyor bunun nesine itiraz ediyorsun?
Hepyek66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oxsy ()Akıl dolu cevap...
Bold_pilot_geliyor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hepyek66 ()Ne kadar ihtiyacın var
Bold_pilot_geliyor için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
oxsy ()Haklısınız, yapabilirler. Engel olacak kimse yok.
Mtogay için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bold_pilot_geliyor ()ne yalan yanlışı kardeşim yalansa ver 19.40tan dolar bana
Hepyek66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oxsy ()Fed, faiz arttıracağım veya azaltacağım dediğinde Ons etkileniyor, Ecb faiz arttıracağım yada azaltacağım dediğinde euro dolar paritesi etkileniyor. Mb arttirım veya azaltma yapsa bile, piyasa bundan hiç ama hiç etkilenmiyor. Neden ? Diğerleri sadece söz ile piyasayı yönlendirebilirken, Mb eyleme geçse bile yaprak kıpırdamıyor. Neden ?
Sibelhshd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hepyek66 ()Birak bu ayakları siyasi menfaat için yalan yanlış konuşmayı bırakın
Mtogay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hepyek66 ()Milletin muhasebecisi senmisin kim zarar etmiş kim kar etmiş biliyorsun ve halkı alenen kiskirtiyorsun kimsin sen
captannn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ekin_ ()Amaç o zaten kkm de neymiş diyor serbest piyasa
captannn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Konu: Gerçek Döviz kurları

0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Yerlere göklere sığdıramadığınız mb belki işbankası kadar sermayesi kalmadı.. eksi bilmem kaç milyar dolar
Sibelhshd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mirgasur ()Dolar şuan serbest piyasada alış satış ne kadar?
0BeğenmedimŞikayet
fulyam ()İhtiyacın olan bir şey al parayı nereye yatırsan enflasyona yenik düşüyor, enflasyon yiyeceğine sen ye paranı
BalKüpü için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
exchangeoffice ()usd eur alma. gbp veya chf al.
BalKüpü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
captannn ()kkm dolandırılıyo hakınızı arayın fark çok açılıyo kkm da olanların parası pul olaçak
-1BeğenmedimŞikayet
Mtogay ()Üç kağıtçı mb. Herkesin canını yakıyor. Kkm liler zararda. Al- satçılar zararda. Sanayici, banka, ihracatçı hep tokat yiyor. Yarın, dövizli mb kurları ile tl ye çeviriyoruz derlerse şaşmayalım?
0BeğenmedimŞikayet
Sibelhshd ()MB almadigi kararlarla da piyasayi etkiler.
Etkiliyor :)
oxsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BalKüpü ()30 bin TL para var ne alıyım sizce vadem uzun
0BeğenmedimŞikayet
bilge_adam1 ()MB dolar baskılamaktan başka işi kalmadı, tabi artık onuda yapacak dolar bitti bitmek üzere.
kimyong için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
kimyong ()Faiz silahını kullansa da artık işe yaramaz sanki.
KISMETTEVARSA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bilge_adam1 ()Burada bütün arkadaşlarımız yazıyor fakat biz yazsak ne oluyor, CB ne isterse onu yapar. ben ekonomistim dedi. ülkemizde okumakla bişey olunmuyor yada dinlenmiyor. kafaya takmamak gerek onu anladım.
0BeğenmedimŞikayet
KISMETTEVARSA ()MB elindeki faiz silahını kullanamayacağını bildikleri için enflasyon son sürat ışık hızı ile artmaya devam eder maalesef gerçekler bunlar
Sibelhshd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oxsy ()"Mb asla etkisizleşmez" ifadesi, dolar 19,40 TL demek ile aynı şey. İkiside gerçek değil.
Sibelhshd için cevaplandı (yorumu göster)