Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mehmet571 ()Abi 6 aylık grafik baktım da BTC buralarda oyalayip temmuz başında 72k ye gidip 45k falan gözüküyor
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()yıl sonuna doğru hepsi dökülür merak etme bu günü not al
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
göbüllü10 ()gası. hoca. damı. gıttı. abı. be
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()@mazar selam abim
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Zig zag Ları takibe devam teşekkürler
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()Şahmeran_2525 (13 saat önce) Cevap yaz
Sadece merdiven e nin boyuna yön verebilir, genel gidişatı değiştiremez,
Şahmeran_2525 (13 saat önce)
Herkes fed başkanına kitlenmiş fed başkanı bu süreçte bir şey yapamaz,
https://yorum. altin.in/tum/bitcoin/2
Şahmeran_2525 (13 saat önce) Cevap yaz
küçük hareketler sizleri yanıltmasın tüm enstürümanlarda soğutma çalışması devam edecek
Şahmeran_2525 (13 saat önce)
bu gün vadeli işlem almayın arkadaşlar, alanlarda mutlaka yakıs stoplass kullansın, masa da değilsek masa menüsü olmayalım ytd li.
https://yorum. altin.in/tum/bitcoin/2
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ekonomikmühendis ()Wow bu ne be 4385 den nereye düşmüş şaka gibi 1 saat de resmen coinden farkı yok bunun aman diyim uzak durun
0BeğenmedimŞikayet
türkiye1 ()Sakin olun düşüş genel. Abd borsasıda, kriptolarda düştü altına özel değil
0BeğenmedimŞikayet
Zeydan_Yaralar ()hersey düşüyor coin birent emtia birileri guzel tezgah çeviriyor
0BeğenmedimŞikayet
alper19 ()Coin etmişler altını. Güvenli liman özelliğini kaybediyor artık. 1 saatte 150-160 ons düştü :) dönmesi lazım artık
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Altın btc den daha hareket ki oluyor artık bu işde başka birşey var
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
500deolur600de ()Bu iş altcoinler gibi oldu belli bi seviyeden sonra kesinlikle girmem daha
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Coin gibi oldu ne uğraştılar bu sene altın ile
0BeğenmedimŞikayet
Avaxcan44 ()Eğer bu başkanda güvercin konuşmazsa yandık bittik kül olduk. Bu seneyi de kapatırız ytd
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
muro__ ()Kefere bunlar
0BeğenmedimŞikayet
Avaxcan44 ()0.09 ortalamalı xpl 0.117 full satıldı ytd. Geri gelirse alırım benim olur giderse yolu açık olsun ytd
Avaxcan44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Mawerick77 ()Faiz kararinda sabit , konusma metninde guvercin bekliyorum .
Yön karar açıklanır aciklammaz hafif geri cekilmeyle birlikte sonrasında yukarı inşallah ... ytddd
0BeğenmedimŞikayet
Avaxcan44 ()Xpl satışş?
0BeğenmedimŞikayet
Oniki_numaralıadam ()Bu söylemi geçmişten hatırlıyorum:)) Bol şanslar.
Kale1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 ()Hayır abi, hocam olur kendisi, bağlantıyı kopardı diğer hesaplardan, ulaşamıyorum şuanda, sağolsun çok şey öğretti bana
Oniki_numaralıadam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Oniki_numaralıadam ()Kahve senmisin?
Kale1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 ()Bugün fed faiz kararı var, hareketli olur, kaldıraç işleme dikkat lazım abi, zaten çok bi ümit Yok pek birşeyde
0BeğenmedimŞikayet
Kale1234 ()Abi, ons, gümüş, bıstte ki hisseler dahil takip ettiğim herşeyin alarmı var bende, hiç takip bile etmiyorum, istediğim yere gelirse alıp duruma göre satıyorum, yormuyor sistemi oturtunca:)
Allah senden razı olsun herdaim
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Oniki_numaralıadam ()Sen donanımlı adamsın, her piyasayı halledersin, sadece sanal değil diğer piyasalarda al yata gelmiyor, biste dün kâr yazan bugün eksiye indiriyorlar, al- çık- takip en güzeli, al sat candır can. Bol şanslar diliyorum üstad.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Şahmeran_2525 ()enstürüman artırımı yorar adamı onun için özel zaman gerektirir biraz ons metal tarafına geçtim, birde kriptoda yormaya başladı beni, ileride prefesyonel olarak yaparsam bir ofis tutar20 bilgisar 1 dev ekran ile tüm piyasalarda olurum, muhtemelen şimdilik 3 4 tane yeter düşünsene bir de abd borsasına geçiş yaptık o zaman işin içinden çıkamam
Kale1234 için cevaplandı (yorumu göster)