Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Yazarım niye yazmayayım sadece orda seyda hanim Mustafa beye ve bir kac arkadasa daha yorumlar yapiyordun sohbetinizi böyle bir sey ile bölmek istemedim. Sohnetinizin akışı bozulmasin diye.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Abi neden gümüşten bunu yazmıyon bende bunu anlamadım?
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Sağolasın kardeşim.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Evet gümüşte yazdım abi.. Yrumum havada kaldı sanırım:) @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Bana da etiketledigin yeni düştü gördüm simdi bi de bu iste. Estağfurullah selam verip hal yazmıştım bi de rakamları takibe alacağımı inşaAllah. Demek düşmedi yorumum olsun icim rahatladı cevabına. Allah razı olsun kardeşim gecen hayirla dolsun.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Abi bi bu geldi. İnan.. Sayfayı rhatsız etmezssin. Cevap ver buyur. Etiketledim seni gümüşten... Hak neyse o dğilmi ? @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()@Asiii__ sayfayi rahatsız etmemek için buradan yazdım kardeşim. Benim sana yorumlarım düşmüyor mu acaba ya da sen cevap yazdın da bana mı düşmedi? Cuma son yorumuna da dünkü yorumuna da geri döndüm ama senden bi ses çıkmadı. Bilmeden incittim mi diye de geçti icimden. Diger yazanlara cevap verince duramadım bir sorayim istedim. Helal et hakkını
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Aynen öyle Halil çok haklısın.
Tamamdır izleyelim bakalım..
Selamlar Arkadaşım
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Ons altında böyle düşüş zamanlarında sayfada bir hengame olur her kafadan ayrı bir ses çıkar sakinlik oluşana kadar kenardan izlemek en doğrusu
@zekamerak
142BeğenmedimŞikayet
admin ()Kurban bayramınız mübarek olsun. İyi bayramlar dileriz.
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()86 dolardan alınan kötü olmuş.
139 tl den alınan da kötü
78 usd civarından alınan kötü değil.
Sana tavsiyem benim yorumlarımı sıkı takip et kardeşim.
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()@BigFoRCe
Sayfayi rahatsiz etmemek icin boş yerden yazayım dedim kardeşim.
Ah keşke:)) 86 usd 7.7 kg.
300 gr 139 Tl,
3.2 kg karşılığı nakit
78 usd civarindanda 2 kg kadar var. Aklimdaki hal bu net rakamlara esimden ve benim. hesaptan bakmam gerek
91BeğenmedimŞikayet
admin ()19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun.
0BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Herşey yolunda canım arkadaşım Halil
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Herşey yolundamı arkadaşım
@zekamerak
@deLiogLan_
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Biri var mendiregi şaşmış! fitneleyle iğneyle yol alacağını sanan ardından ona buna güzellik yapıp şirin gözükmeye çalışan bir şaşkın var, herşeyi görüyorum arkadaşım sen rahat ol ve uyma.
@Delioglan
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Bilmukabele.. aynı şekilde.. çok teşekkür ediyorum her şey için..
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Tekrar teşekkürler kıymetli hocam, her an uyanık olmaya çalışıcam, yaşam koçum gibisiniz iyi ki varsınız, iyi ki sizlerle yollarımız kesişmiş hocam. Elinize yüreğinize sağlık. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın elinize sağlık.. Çok teşekkür ediyorum.. dun olduğu gibi.. bundan sonra hiç beklemediğiniz kişilerden hiç beklemediğiniz soruları tepkileri almaya başlayacaksınız (:
bilginiz olsun..
Selam ve sevgiler
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Günaydın kıymetli hocam, 3'lü set hazırladım daha doğrusu 3'ü bir arada huzurunuza gönderdim, lütfen kabul buyurun. Profilimde şu an okuyup bilgi verirseniz mutlu olurum. Saygılarımla. @zekamerak @Yön_Kuzeydoğu
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Teşekkürler kıymetli hocam demek ki doğru düşünüp doğru karar vermişim. Baştan beridir söylüyorum vefalı hir insan olduğumu. Dün size o kişiyi sorunca baktım hemen beni takipten çıkarmış. Ben tahmin ettiğim halde son ana kadar geçmiş günlerin hatrına sonuna kadar tolerans gösterdim yine de. Yaptığı bu hareketle son hakkını da kullanmış oldu. Adı @Azraa_
@umut5134 ile de zaten geçen haftalarda yolları ayırmıştım. Herkesin yolu da bahtı da açık olsun. Ben yapmadım, olanlar insanların kendi tercihleri. Elime yüreğime sağlık:)) Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()profilimde okuyunca bilgi verir msiiniz
@Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Hosgeldin kamer, önüne bak artık :)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Eskiden kalan kapanması gereken bir hesabı kapattık.. diyelim
Sorun yok (:
eline emeğine sağlık begenilerini toplu yolladım..
Selamlar
@zekamerak
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()@zekamerak ne oldu yine anlamadım geçmiş olsun.
@deLiogLan_