Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorumlar (29)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Alt yorum. Hiç bir tarafa kırmadı ava gelen avlandı balık olta atanı gene yuttu. Bu gün mal kendini belli etti yarın ne olacağını kimse bilemez 127 129 bandı gecilirse artan oranlarda kademeli satışa satış yapılanın Altın a gelince de ilk parçaıi bir parcayı dorde bölerek alıma devam inşaallah yukarıda 135 TL satış emrim duruyor bandın üstüne atarsa gene 15 günlük tepeye satış emrini yenilerim inşaallah ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Başka türlü oran vermeden olmaz. Zaten bütün islemlerimi bu şekilde aninda yaziyorum. Bu gün 121 TL den destek aldı ben hepsini de kaçirdım. Yoksa bir parcañin % 10 kadar alır her al sattan sonra artırarak devam ederdim. % 10 aldıysam 15 satıs geri dönuste 20 alıs gibi. 127 TL ustu satîsı da kaçirdım uyuyakalmışim belki bir parca satardım. 127 129 TL bandıni zaten onceden yazdım. Gördükçe de zaten yazıyorum.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Senin,
@Diebright in @Yılmaz34 ün ve kendimin destek dirençlerine çok itibar edrim.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Beynim yandı reşo.
Sen yakaladığın destek direnç rakamlarını yaz özellikle de xau da.
Bir de alım satımında 10 parçaya böldüksen birinci parca aldım, ikinci parça aldım.
Birinci pqrçayı sattım, de.
İlkinin 1/3 ünün yarısı gibi abuk ifadeleri bırak. Gerçekten çok sinşr bozucu
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Ismen uğrasamazssın zaten manipulasyon ne sekilde yapıliyor onu ifsa etmek konu uzerinden gitmek gerekiyor oryada kişi yok ki kişiyle uğraşasın, yüzlerce yan hesap var bir kısmi sayfayı lüzumsuz mesgul edip kendi kendiyle kavga ediyor muhim uyariların okunmasıni engelliyor muhabbetle dikkat dağişiyor doğru olana eksi verip manipulasyon yaptıği yan hesaplari ovüyor like yağdıriyor yukari dönunce aldıydım asâği gelince sattiydim sacma sapan analizler. v. s. Dogruları yaz yanlıslari eleştir varsın eksi versinler engellesinler zaten engelciyse puanlamasini kapattiysa gunde 50 mesaj yaziyorsa % 90 hatta daha yüksek ihtimalle manipulator. @Ali_Cesur kardeşim gormuyormusun iki haftadir aşagıda nereleri yukarida nereleri gordu surekli al sat verdi bu gün hiç bir tarafa kırilmaz ytd @Mertoğlu66 sağ ol.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Haıır durüma göre. Bu baslangıç icin, aşağı yukarı yavaş veya yatayken farklı. Dıyelimki 10 kiloluk asrmayen var 10 parca olarak düşunürsen bir parça 1 kilo eder. Şu an hıç almamaktansa aşagı artan oranlarda alıp % 10 20 30 40 yani 100 200 300 400 gram alınabilir. Daha aşagida da 1 2 3 4 tam parça tabi yukarı tepkide kar yazan parcañın yukarda daha fazlasıni aşağida ise bir kısmıni satmak şartıyla daha 121 Tl civarı defalarca alım ve 124 ustünde satım fırsatı verdi. Ytd
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Biri de Diebright.
Saymakla bitmez. Biliyorsun
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Bak biri de şu etrafta gezen Ali Cesur
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Veri ve veri analizlerine her zaman saygı duydum.
Ama ENCİ haklı ELEYJA haklı PİA 19 haklı diye hiç doğrudam yana duruş ortaya koyamadı.
Her daim şaibeli çoğunluğun yanında durup.
Konfor alanını korudu.
Hakkım ona helal değildir.
Rica ederse helal ederim.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()En büyük suçlu lion dur.
Bu yakancı yan hesaoçı tsyfa her daim onu pış pışlayıp. İstediği gibi sayfada at oynatır.
Malum, o da ilgi görmeyi aşırıdan çok sever.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kubra_01 ()Merhaba Abi Ana parçanın herbirini dörde bölüp ilerliyosun..
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Reşo yıllarca hep ben uğraştım bunlarla. Sen dahil kimsecikler destek olmadı. Hepiniz sütre gerisinden izlediniz.
Ben nice nice al satlar kaçırdım,
hepsine bşrden mesai harcarken.
Bunu en iyi sen, yılmaz, bjk vb vb vb bilir. Kimse masum değil.
Tekrar başlayayım diyorum, yoruldum, yaşlandım artık. Kaçan fırsatlar cabası.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ali_Cesur ()Hocam asya, Avrupa piyasaları kapandı. Sizce şu saatlerde gümüş yatay dan bir tarafa kırılırmı. Kırılırsa sizce hangi yöne kırılır
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Eyw üstad deyerli bilgiler
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()İnsanların etkilenmemesine imkan yok zaten su ortamda zor karar veriliyor, bunlar bu işten para kazanan dolandırıcilarin adamları. Bunlara tepki göstermeyen ifşa etmeyenler süça ortak oluyorlar. İlk etapta Bir parçayı dorde bölup % 10 20 30 40 aşağı dogru toplayıp kâr yazan parcaları satarak ilerleyip yavaş yavaş miktar artıran zarar etmez. Bu vesileyle hayrıma bunu da üye olmadan takip edenler için paylaşmış olayım ytd.
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Kimin eline ne geçecek ki üstad. kar çebe yakışır . herkesin aklı var beyni fikri var kim ne yazarsa yazsın .. su akıyor göz bakıyor derler
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Üye olmadan takip edenlere not : Sayfada yüzlerce yan hesap bir taraftan dogru yorumlara eksi verirken kendi yan hesaplarıyla hayali destek direñç saçma sapan analizlerle aşagı giderken daha da asagiları yukarı giderken de daha yukariları gösterip olmadık hedefler verip yan hesaplarına like yağdirarak alana da satana da engel olmak kafa karıstirmak icin manipulatif paylaşımlar yapıyorlar yt. Ciplak gözle grafiğe bakan sabahtan beri normal kuru olana bile defalarca al sat fırsatı verdi. Sayfayı takip eden gerçek uye var mi merak ediyorum çünkü bunları ifşa eden yok!
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ht1976 ()Reşat hocam dert yanmaya gerek yok Bir başka bankaya geçebilirsiniz...
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Bu hareketler her hafta Pazartesi Cuma makas açıkken kasten ayar lanmıs.
Bay_X1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_X1 ()Kur riski sizce olabilirmi
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
karizma707 ()Üstad teknik destek direnç rkmn önemi yok diyor gibisin haberin endeksine kaldı her şey bakıyorum da emtia döviz vs hiç fiyatlamıyor sanki yanlış mı düşünüyorum?
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Eyw bol kazançlar
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Şimdilik yatay. Sürekli manipulasyon var 115 e dogru inisle başladı kısa süre sonra 117.10 daha aşaği alım fırsatı verir ama indikçe daha aşağı yükseldikce daha yukarı beklenmez. Amerika İranın teklifi tamamen kabul edilemez gibi muallak ifadeler kullanıyor bu muzakereye devam demek devrim muhafızları ise abd İran tankerlerine saldırirsa ama Piyasa bir anda yön değistiriyor geçen hafta satıslar yaptım ana paramın % 55 ini aldım yukarı tepki devam ederse azdan çöga kademeli satış geri dönüs yakaladığım yerde de aşağı geri toplamaya devam seyretmek yok inşaallah ytd
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Hayırlı geceler size göre genelleme yaparsak yön asagami
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
İda ()Aynen. Teşekkürler...
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Her hafta Pazartesi Cuma makas açıkken aynı manipulasyon oyalamayla aylar gecti insanlar dolandırildı ve öyle de devam ediyor.115,50 ye kadar geriledi makas 10 TL nin üzerinde bakalım sabah 8 den sonra makas düzelince aşağı yönlü hareket devam edecek mi ? Mal şimdiden kendini belli etti hafta basindan bitti, yukarı dönerse bulunduğu seviyeye göre kademeli satışa aşaği da kademeli alışa işlem sayısı arttıkça miktar artırarak devam inşaallah. Aksi sekilde davranış aylardır zarara sebebiyet veriyor. Ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Sonuç bu hafta aşağı hareket olursa sayfaya yağıp dolar bazında 62 dolar ve aşağisini dile getirir almama yönunde yukarı harekette 100 dolar üstü hedefler verip bir yandan da aşaği stop koyun tarzında manipulatif yorumlar ola bilir. Gectigimiz haftalarda da aynısi yapildı ve ben de daha aşağisi gelirse abanırim malı fullerim dedim bu hafta gene aynisini soylüyorum. Senelerdir aynisini yapiyorlar ve zarar ettiriyorlar zamaninda yapılmayan yorumlar manipulatif ve yuzlerce yan hesap bunları yapmaya devam ediyor yt.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Bu hafta 90 TL aşagısini ve 145 TL yukarısinı bekleniyorum. Ben aşagı dogru al sat yaparak toplamış ve çok önceden 15 Mayıs tarihini vermiştim hedefe çok yaklaştı. Bu hafta belirsizlik had safhada Cuma haftalık kapanışı gördükten sonra yeni bir değerlendirme yaparsam gene paylaşacağım insaallah. Pazartesi makas düzeldikten sonra yukarı hareket devam ederse az mal çok para mantığıyla gene ana paramı kademeli olarak almaya devam edeceğim dalgalanma olursa da islem miktarıni artirarak geri donüslerde yerine koyacağım inşaallah. Ytd
Fortune1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fortune1984 ()Sizin önümüzdeki hafta için yorumunuz nedir acaba